موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

رنگ رژ لب مورد علاقه مردان

رنگ رژ لب مورد علاقه مردان

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 آذر 1400 ساعت 08:26

یکی از لوازم آرایشی بسیار محبوب و مورد استفاده زیاد زنان، رژ لب می باشد، رژ لب در انواع رنگ های مختلف امروزه در جامعه وجود دارد و خانم ها بستگی به علاقه و سلیقه خود از آن ها استفاده می کنند، اما برخی از رژ لب ها مورد علاقه آقایان هم است و آن این گونه رژ لب ها را می پسندند و به خانم هایی که از این رژ لب ها استفاده می کنند، علاقه مند می شوند ولی برخی دیگر سبب دوری آقایان از خانم ها می شود.

در زمانی که صحبت از آرایش می شود، اولین چیزی که به ذهن مردان می رسد، رژ لب است. چون که آرایش کردن را عبارت از رژ لب می دانند. یعنی زمانی که شما دوست دارید و سعی می کند او سایه زیر چشم و آرایش صورت شما را ببیند، مردان رژ لب شما را می بینند.

حال سوال این است که، مردان کدام رنگ رژ لب را می پسندند و از کدام رنگ خوششان نمی آید؟

1- رژ لب قرمز رنگ:

رژ لب به رنگ قرمز سبب می شود، که میل جنسی مردان تشدید شود. مردان همه زنانی که از رژلب قرمز استفاده می کنند، را جنسی و جذاب می دانند. این رژ لب سبب می شود که زنان جذاب دیده شوند و مورد توجه مردان قرار گیرند.

این رژ لب برای بسیاری از مهمانی ها مناسب است. اما اگر می خواهید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، به رنگ قرمز روشن و به سایه های آن توجه کنید. در زمانی که رژ لب قرمز می کشید، استفاده از مداد لب مناسب با آن بسیار موثر و خوب است. در غیره این صورت، رژ لب بی سلیقگی محسوب می شود و بر روی زیبایی شما سایه خواهد انداخت.

2c6cadb06ddc797bd04042bff665ec16.jpg

2- رژ لب صورتی رنگ:

مردان از دیدن رنگ صورتی در لب های زنان خوششان می آید. آنها این رنگ را برای همه زنان برازنده می دانند. رنگ صورتی به دلیل این که سبب ایجاد حالت رومانتیک در زنان می شود، برای مردان خوشایند است. اما طبیعی است که، این افکار در مورد رنگ صورتی باز و رنگ صورتی که شبیه به رنگ گل می باشد، مربوط است. رنگ صورتی براق و رنگ صورتی که بسیار دقت را جلب می کند، مورد پسند مردان نمی باشد. آنها این نوع از زنان را به صورت جدی قبول نمی کنند. هر زنانی که این مدل رژ لب صورتی را استفاده کند، را سبک سر می دانند. اما اگر هنوز هم می خواهید چنین اقدام شجاعانه ای را انجام دهید، حتماً به ساده بودن پوشش خود دقت کنید.

3- رژ لب زغالی رنگ:

رژ لب به رنگ زغالی، را زنان با جسارت و جسور می کشند. مردان این رنگ را برای برخی از زنان بسیار برازنده می دانند. البته که این برای زنان با رنگ پوست سفید و زنانی که دارای چهره بی نقص می باشند مناسب است.

4- رژ لب نارنجی رنگ:

استفاده از رژ لب به رنگ نارنجی، هیچ مردی به فکر جذاب بودن و جنسی بودن این خانم ها نمی اندازد. این رنگ رژ لب، در نظر مردان به صورت واضح یک چیز را زنده می کند و آن سرگرمی خیلی زیاد است. آره مردان به زنانی که از رژ لب به رنگ نارنجی استفاده می کنند، به عنوان زنانی که سرگرمی را دوست دارند و شوخ طبع هستند، نگاه می کنند.

a73d9e303ca58222ada6ce2b56a3e993.jpg

5- رژ لب به رنگ بژ:

مردان سایه های خنثی را دوست ندارند. آنها زنانی که از رژ لب های رنگ بژ استفاده می کنند، را نمی توانند درک کنند. اما شما بعد از اینکه یک آرایش تند و جلب نظر کننده انجام دادید، می توانید به این نوع آرایش اهمیت دهید. اما برای مردان رژ لب رنگ بژ بی معنایی را نشان می دهد. آنها نمی توانند معنای به لب هایی که رنگ طبیعی آن از بین رفته و رنگ مانند رنگ مرده گرفته است، بدهند. مردان از زنانی که از این رنگ رژ لب استفاده می کنند، دوری می نمایند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر