موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

سایت وقتشه

سایت وقتشه

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 10 مهر 1398 ساعت 10:02

مجله اینترنتی کولاک

:

فصل جدید برنامه وقتشه در سال ۹۸

با اجرای کامران تفتی روی آنتن می رود. شرکت در سری جدید برنامه وقتشه خواسته بسیاری ار طرفداران و علاقه مندان به این برنامه است. اتاق فکر

برنامه وقتشه

در سری جدید علاوه بر تاکید بر خانواده و ازدواج، به مسئولیت اجتماعی خانواده‌ها هم توجه ویژه داشته است.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند از یکی از راه های زیر تماس بگیرند:

وب سایت شبکه نسیم: tvnasim@irib.ir

تلفن تماس: ۲۷۸۶۲۱۰۰

سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۰۳۰۰۰

006.jpgنحوه ثبت نام و شرکت در سری جدید برنامه وقتشه

در توضیح این برنامه آمده است:

«قراره با هم خاطره بسازیم، خاطره های عاشقانه. می خوایم از داستان های رمانتیکی بگیم که نقش اول و قهرمانشون ، خود شمایید. اینجا همیشه برای مرور داستان های عاشقانه وقت هست اما نه هر عاشقانه یی. در وقتشه ، فقط وقت اون قصه هاییه که خوب و خوش و خوشحال تموم میشن،اما خب …پایان خوش راحت به دست نمیآد.

رابطه سالم و شاد رو آدم های سالم و شاد به دست میارن، اونایی که خودشون رو می شناسن، هدف دارن، می دونن که از زندگی و آینده شون چی میخوان و با آگاهی و چشمهای باز وارد رابطه میشن و زندگی رو شروع میکنند وقتشه، داستان آدم های واقعیه. قصه ی من و شما. قراره با هم همراه بشیم و تجربه کنیم، زمین بخوریم و دوباره سعی کنیم.

قراره با آدم هایی آشنا بشیم که جرات عاشقانه زندگی کردن رو به دست میارن، کسانی که تصمیم گرفته اند که شروع کنند و زندگی شون رو تغییر بدند و سرنوشت شون رو به دست بگیرند. وقتشه داستان آدم هاییه که میخوان خوشبختی رو به دست بیارن و خوشبخت زندگی کنن. اگه شما هم یکی از این آدم ها هستین با ما همراه بشین؛ چون این مجموعه تلویزیونی درباره خود شماست.

شرکت کنندها از میون آقایون انتخاب می شن ، از بین مردهای مجردی که سنشون از هجده کمتر نیست و هنوز چهل رو رد نکردند ، البته … برای حضور در برنامه لازم نیست که حتما شرکت کننده باشید ، میتونید در سایت به عنوان تماشاچی و کاربر عادی هم درخواست بدید. وقتشه با هم همراه بشیم.»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر