موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

شکایت دختر از دوست پسر

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 18 آبان 1400 ساعت 00:45

تهدید شدن پسر توسط دختر بعد از رابطه مشاوره حقوقی راجب تهدید شدن پسر توسط دختر بعد از داشتن رابطه : سوال : با سلام. من حدود یکسال با دختری دوست بودم و در این مدت با رضایت کامل خودشون رابطه هم داشتیم.

منتها الان که برای ادامه تحصیل میخوام برم به خارج کشور، گفتن که از بنده بخاطر از بین  رفتن بکارت و ... شکایت میکنن و نمیذارن که برم. چی کار می تونم بکنم؟ پاسخ : با سلام. متاسفانه این قبیل مسائل و رابطه نامشروع و خیانت به همسر هم در بین زنان و هم در بین مردان بسیار دیده می شود. در پاسخ به سوال شما باید گفت که اگر ایشون از شما شکایتی کند، به معنای این نیسن که به جرم رابطه جنسی با رضایت خود اعتراف و اقرار کرده است، پس در نتیجه ایشان هم به جرم زنا یعنی 100 ضربه شلاق مجازات می شود. مگر اینکه ایشون به طریقی ثابت کند که شما به زور با وی رابطه برقرار کرده اید که با تجه به مورد شما تقریبا غیر ممکن است.

تهدید پسر توسط دختر بعد از رابطه جنسی

353265_800.jpg

نکاتی راجب این بخش توسط وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی تهران مدافع : 1- اگر دختری به اراده و اختیار خود به خانه پسری برود از نظر دادگاه به معنای راضی بودن دختر برای برقراری رابطه است. اگر جرم زنا اثبات نشود، به دلیل زیر یک سقف بودن ممکن است به جرم رابطه نامشروع حداکثر تا 99 ضربه شلاق محکوم می شوند. 2- رضایت دختر به رابطه و آشنا بودنش با پسر حتی از طریق پیامک، رفت و آمدهای دوستانه، عکس و ... نیز می تواند تحت شرایطی اثبات شود. 3- اگر مشخص شد که رابطه بدون رضایت دختر و با مجبور شدن دختر صورت گرفته باشد در این صورت دختر مجازاتی ندار و مرد به جرم زنای به عنف اعدام خواهد شد. 4- پزشکی قانونی تنها پس از سه روز از رابطه جنسی می تواند هویت مرد را تعیین کند. اگر بعد یکسال باید پزشک قانونی نمی تواند فاعل را تشخیص دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر