موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه به یک پسر نزدیک شویم

چگونه به یک پسر نزدیک شویم

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 20 اسفند 1398 ساعت 05:22

%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF%D8%9F.jpg چکیده این مطلب : انتشار : 1396/07/06 1 نظر

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مرد را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند..........

بیایید با این واقعیت روبرو شویم که  هیچ روش ثابتی وجود ندارد که هر مردی را بتواند به طرز عجیبی به سمت خود جلب کنید. با این حال، بسیاری از مردان نیازهای مشابهی را در مورد جستجوی یک زن مناسب دارند، به طوری که هیچ نظم و ترتیبی برای تماشای تقریبا هر مرد وجود ندارد.

آیا شما به دنبال برخی از قدم های مشخص برای جذب جنس مخالف به سمت خود هستید، یا فقط امید به جذب مرد موردنظر و دلخواهتان دارید؟ در هر صورت، این راهنمایی ها می تواند راه زیادی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف شما باشد. در ادامه بخوانید! 


هرگز به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می کنند هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند، بیشتر در دل او جای خواهند داشت.

از آنجا که این کار را بیشتر جامعه زنان در دنیا انجام می دهند، زنان تصور می کنند این مسیر درست است و تخت‌گاز به سمت انتهایی که نمی دانند چیست می تازند. اما هر چه بیشتر در عمق این روش می روند، بیشتر آسیب‌پذیر می شوند و کمتر عشق دریافت می کنند.

مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می شوند. خاموش می شوند و ممکن است روش رفتاری خود را تغییر دهند. هنگامی که یک مرد دایما با حجم زیادی توجه، نگرانی، کادو، علاقه، قربان‌صدقه، آماده بودن غذا و تمیز بودن خانه و …. مواجه می شود احساسش به شما عوض خواهد شد.

او شما را همچون مادری می بیند که دایما مراقب فرزند خود است تا چیزی کم نداشته باشد. این همه توجه و زحمتی که شما می کشید هرگز به چشمش نخواهد آمد و نمی تواند برای آنها به شما عشق بیشتری بدهد.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد.

مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده. آنها می خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می کنند. وقتی زن همه کار را انجام دهد، مردها نقش خود را بسیار کمرنگ می بینند و تصور می کنند آن جذبه مردانه را ندارند و این باعث می شود تا زنی که این حس را در آنها به وجود آورده است را دوست نداشته باشند.

مقاله مرتبط:چطور با عشق  کسی را عاشق خود کنیم؟


 
قبل از جذب یک مرد، شما باید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

  به خودتان بگویید چه شخص بسیار عالی هستید! به خودتان بهترین ویژگی ها و مهارت های خود را یاد آوری کنید و افتخار کنید که چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. یک برخی از نقاط قوت خود را به عنوان یک شخص برجسته کنید تا احساس کنید که شما ارزش توجه یک مرد را دارد.

همیشه نگرش مثبت را حفظ کنید! ذهن خود را به آن تنظیم کنید


به خاطر داشته باشید که. اگرچه همه ما کامل و بی نقص نیستیم،اما قبل از صرف یک شب،خودتان را درآینه نگاه کنید و بهترین ویژگی های خود را به خاطر بسپارید، اون ممکن است که لبخند تان،یا  دندان های زیبایتان و یا پاهای کشیده ی شما باشد. اگر شما بر جنبه های مثبت ظاهر خود تمرکز کنید، مردان هم آنها را خواهند دید. خودتان باشید و نترسیداز نشاندادن  لبخند کج خودتان یا پاهای کوتاهتان! هرگز از خودت شرمنده نشو!


با افراد جدیدی آشنا شوید. تعامل با افراد جدید می تواند ترسناک باشد. یک مرد بیشتر به سمت زنی کشیده میشود که دوستان زیادی و تعامل اجتماعی خوبی دارد تا کسی که دچار غم و اندوه ست و همیشه به سمت تنهایی می رود. 


برای مرد باارزش باشید

22178960_s.jpg

اینکه کسی دنبالتان بیفتد یعنی در نظر دیگران ارزش خاصی دارید. آنها شما را می خواهند، به هر دلیلی و این دیگر کار آنهاست که تلاش کنند و شما را به دست بیاورند.
برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید ارزش خاصی برای خودتان قائل شوید. باید خودتان احساس کنید که ارزش این را دارید که دیگران دنبالتان بیفتند و با رفتارهایتان باید این مسئله را به دیگران بفهمانید.

دخترها معمولاً خیلی مردها را دور و بر خود دارند که سعی می کنند او را تحت تاثیر قرار دهند. اما خودشان فقط می خواهند کسی را تحت تاثیر قرار دهند که مثل خودشان باشد.

مقاله مرتبط:چگونه بدانیم که آیا فردی شما را واقعا دوست دارد؟


خوب لباس بپوشید

خانم ها اهمیت زیادی برای ظاهر خود قائل هستند. این یکی از دلایل مهمی است که می توانند خیلی راحت توجه هر مرد را به خود جلب کنند.
خانم ها این را می دانند که لباس پوشیدنشان می تواند باعث شود به چشم دیگران برسند. درواقع، چون خیلی از مد سر در می آورند راحت می توانند طریقه لباس پوشیدن شما را وارسی کنند.

1.png

مردی که می داند چطور باید خوب لباس بپوشد معمولاً مورد توجه خانم ها قرار می گیرد. اما دلیل آن فقط این نیست که ظاهر خوبی دارد، بلکه بااین کار خود نشان می دهد که از اهمیت ظاهر برای خانم ها آگاه است.


خوشبو باشید

بیشتر اوقات مردها حس بویایی را فراموش می کنند و یادشان می رود که از عطر و افترشیو استفاده کنند. اما خانم ها می دانند که اگر بخواهید کسی را به سمت خود جذب کنید، باید نظر همه حواس بدن را به خود جلب کنید.

use-fresh-flowers-to-make-gorgeous-smelling-perfume_879_403278_0_14048978_500.jpg

به عطرهایی فکر کنید که خانم ها استفاده می کنند و شما را دیوانه می کند، آنوقت می فهمید که بو چقدر می تواند اهمیت داشته باشد. استفاده از عطرهای خوشبو در مواجهه با خانمها، حضور شما را پررنگ تر می کند.

مقاله مرتبط: قانون جذب عشق


به بهترین شکل خودتان باشید

 اگرچه یک مرد واقعی شما را برای کسی که واقعا هستید و باطنتان دوست دارد ،اما آگاهی و تمرکز شما به خودتان کمک خواهد کرد که یک شکل ظاهری مناسب را حفظ کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. اگر شما در مورد بدن خود احساس خوبی داشته باشید، هر مردی هم که شمارا میبیند، همان احساس را می کند.

حداقل سه بار در هفته حداقل سی دقیقه یا بیشتر ورزش کنید. یک رژیم غذایی مناسب برای رشد و سلامتی ضروری است. اجازه ندهید روال معمول شما را متوقف کند - خود را به چالش کشیده و تقویت کنید.
اگر زمان زیادی برای تمرین و ورزش کردن  ندارید، راه رفتن بیشتررا به حالت روزانه خود اضافه کنید.

اگر به خاطر تمرین یا سلامتی انگیزه ای برای ورزش ندارید، یک انگیزه خارجی پیدا کنید - به عنوان مثال، یک کیک بوکسینگ یا کلاس بوکس را بیابید زیرا شما می خواهید از خودتان دفاع کنید در مواقع ضروری ،یا یک کلاس یوگا بروید زیرا شما می خواهید دوستان جدیدی پیداکنید.

غذای سالم بخور. مدیتیشن یک کلید در زندگی است، در برنامه غذایی خود مقدارزیادی میوه، سبزیجات و غذای غنی از مواد مغذی را بگنجانید. از غذاهای فرآوری شده یا چرب مانند اجتناب کنید. که دراینصورت بدن شما بهتر خواهد شد و پوست شما زیباترخواهد شد.
 
اکنون که احساس جسمی و احساسی شگفت انگیزی می کنید وقت آن است که شخص مورد علاقه و خاص خود را جذب کنید.

 به خاطر داشته باشید که شما تنها همان تصویر اول را دریافت میکنید، قبل از این که فرد مورد نظر را دیدار کنید، یک نگرش مثبت داشته باشید.

مقاله مرتبط:رمزگشایی در ارتباط چشمی؛ 7 حقیقت جذاب درباره معانی مختلف نگاه کردن

ایجاد تماس چشم 

اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به او نشان دهید به او علاقه دارید.

نگاهی دقیق و زمان مناسبی داشته باشید. شما مجبور نیستید ساعت ها به او نگاه کنید، اما نگاه کردن به او فقط چند ثانیه نشان می دهد که شما به اوعلاقه مند هستید.هنگامی که به یه مرد

نگاه می کنید، سعی نکنید خیلی مشتاق به نظر برسید، اما روشن کنید که اگر او با شما مکالمه ای را شروع کند خوشحال خواهید شد.
هنگامی که مرد به شما نزدیک می شود، فراموش نکنید که لبخند، لبخند، لبخند بزنید! هیچ چیز مانند یک لبخند خوب نشان نمی دهد که شما صمیمی  و جذاب هستید.اما نه اینکه بیش از حد لبخند بزنید.به طور طبیعی لبخند بزنید نه تنها این باعث می شود لبخند شما طبیعی تر و مکرر باشد، بلکه به طور کلی احساس خوشحالی خواهید کرد. 

eye-contact-flirting.jpg

اگر هنگامی که خوشحال نیستید لبخند بزنید - متوجه خواهید شد که برخی از شادی ها حباب ها را می شکند. شما لازم نیست که بیش از حد مشتاق نشان بدهید همان یه لبخند طبیعی کافیست.

زبان بدن مثبت را در همه زمان ها داشته باشید. حالا که مرد شما نگاه خود را به چشمان شما دوخته است، وقت آن است که از بدن خود استفاده کنید تا به او نشان دهد که جذابیت متقابل است.

به خودت اعتماد بده. سعی نکنید، به پای خود نگاه کنید، یا دستان خود را روی سینه تان قرار دهید. از اعمال عصبی مانند بازی کردن با موهای خود یا خوردن ناخن ها اجتناب کنید. در عوض با او صحبت کنید و سلاح های خود را از طریق بدنتان حرکت دهید. این باعث می شود شما به نظر یک فرد باز و پویا تبدیل شوید.

به او نشان دهید که به او علاقه مند هستید اگر احساس میکنید که واقعا عشق است، با او به صحبت بپردازید. از لحاظ جسمی توجه او را جلب کند. اطمینان حاصل کنید که برای حفظ تماس با چشم از نگاه کردن به اطراف خودداری کنید - و یا حتی بدتراینکه، چک کردن تلفن خود را درهر پنج دقیقه - زمانی که او با شما صحبت می کنند کاراشتباهی است و از این کار اجتناب کنید. 


از جنسیت خود استفاده کنید

خانم ها می دانند که جذاب بودن و استفاده از جنسیتشان ابزاری بسیار مهم در جذب مردان است. اما مردها هیچوقت نمی دانند چطور باید سکسی باشند.
مردها تمایلات جنسی را با خانم ها در ارتباط می دانند چون فقط به این صورت است که مفهوم رابطه زناشویی را درک می کنند. اما مردها هم می توانند جذاب باشند و در این صورت هر زنی که بخواهند را می توانند به سمت خود جذب کنند.

تفاوت اینجا این است که اگر مردها بخواهند جذاب باشند باید مردانه رفتار کنند. باید بهترین خصوصیات مردانه را که خانم ها را تحریکمی کند از خود نشان دهند.
استفاده از جنسیتتان یعنی قوی باشید، شجاع باشید، خشن باشید و بگذارید که انرژی مردانه از شما منعکس شود.


ماجراجو باشید

ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.زن های ماجراجو مرد را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.

این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.


منبع : wikihow

دانلودpdf مقاله :چگونه مرد مورد علاقتون را به سمت خودتون جذب کنید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر