موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

قویترین طلسم محبت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعای محبت سریع الاجابه  دعای محبت فوری از راه دور  دعا برای جلب محبت قوی  قویترین طلسم محبت  دعای جلب محبت معشوق  طلسم محبت شدید بدون بازگشت  دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر  طلسم محبت یهودی بیشتر آشنا کنیم.

 به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ایجاد محبت در روابط عاطفی با هدف ازدواج یا با هدف حفظ ازدواج حتی از راه دور (یا ایجاد روابط عاطفی و با ثبات پس از ازدواج) لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با تکنیک های علاقه مند سازی، مهارت های ارتباطی و ایجاد احساس عاطفی در روابط عاشقانه (با هدف ازدواج و بدون ارتباط و از راه دور یا پس از ازدواج و با حفظ ارتباط نزدیک) تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه مهارت های ارتباطی و عاطفی آماده کمک به مراجعین محترم است. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را ترحیجا از طریق واتس آپ یا تلگرام به شماره ی زیر ارسال کنید تا شما را راهنمایی نمایند:

09306135008

تماس ترجیحا از طریق تلگرام یا واتس آپ

بهترین راه برای برگرداندن عشق از راه دور 

دعای محبت سریع الاجابه

در مکانی آرام بنیشینید و برای جلب محبت معشوق خود نیت کنید. سپس ایه فرانی زیر را ده مرتبه بخوانید. در پایان تصویر محبت معشوق خود را در ذهن تصویرسازی کنید ( نگاه کنید به برگرداندن عشق به رابطه با سیگنال جذب).

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّيْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَكَ رَبُّكَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَيْرٌ لَّكَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَى أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيمًا فَآوَى وَوَجَدَكَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَكَ عَائِلًافَأَغْنَى فَأَمَّا الْيَتِيمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعةالوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

 دعای محبت فوری از راه دور - دعا برای جلب محبت قوی

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید زبان آن شخص بسته می شود و با شما با محبت رفتار می کند: 

يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

هر گاه بخواهي كسي را تسخير كني وضو بگير ودو ركعت نماز به جاي بياورودر هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه اين ايه را بخوانيد((عَسَي اللهَ اَن يَجعَلَ بَينَكم وَبَينَ الَذينَ عادَيتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحيم))

وپس از سلام نماز نيز اين ايه را هفت مرتبه بخوانيد‹‹اَللهُمَ لَين لي فلان بن فلان كَما لَينتَ الحَديدَلِداوود وسَخِرهُ لي كَما سَخَرتَ ريحَ لِسُلَيمان›› اين نماز را تا يك هفته بخوانيد مجرب است حتي در بعضي مواقع با يكبار خواندن هم نتيجه دارد بستگي به حالات روحي شخص دارد

 قویترین طلسم محبت

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

 دعای جلب محبت معشوق

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

 طلسم محبت شدید بدون بازگشت

اگر خواهی محبت شخصی را به خود مشغول داری یا از او نفعی به تو رسد این عمل را که مجرب است انجام بده . در وقتی که ماه عروج می گیرد از روز پنج شنبه یا روز جمعه این عمل را شروع کن در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببند و ۱۱ مرتبه آیه الکرسی را تا هو العلی العظیم بخوان سپس ۱۰۱۰ مرتبه یا بارِی بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باشد وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو :

مطیع من شو
این عمل را ۱۵ روز انجام بده و چنانچه بر آبی یا خوراکی بدمی و به او رسانی تا بخورد فرمان بردار خواهد شد به فضل الهی

 مقالات مرتبط:

دعای محبت فوری از راه دور بری تکمیل دعای فوق

متن کامل دعای توسل

طلسم قوی محبت از راه دور ( واقعی)

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور 

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور 

دعا برای جلب محبت قوی 

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور 

طلسم احضار عشق از راه دور 

طلسم از راه دور 

دعای جلب محبت سریع 

بيقرار كردن مطلوب از راه دور

 جستجو های مرتبط:  دعای محبت سریع الاجابه  دعای محبت فوری از راه دور  دعا برای جلب محبت قوی  قویترین طلسم محبت  دعای جلب محبت معشوق  طلسم محبت شدید بدون بازگشت  دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر  طلسم محبت یهودی  دعای محبت سریع الاجابه  دعای محبت فوری از راه دور  دعا برای جلب محبت قوی  قویترین طلسم محبت  دعای جلب محبت معشوق  طلسم محبت شدید بدون بازگشت  دعای سریع الاجابه برای محبت شخص مورد نظر  طلسم محبت یهودی  دعای محبت سریع الاجابه 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر