موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هم خانواده کلمات فارسی چهارم دبستان درس اول

هم خانواده کلمات فارسی چهارم دبستان درس اول

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 26 مهر 1400 ساعت 13:46

جهت دانلود بر روي لينك زير كليك نماييد:

لغات هم خانواده و متضاد کل کتاب پایه چهارم

رويکرد خاص برنامه ي زبان آموزي بر آموزش مهارت های زبانی و فر ازبانی يا مهارت آموزی، استوار است؛ به همين روی، در كتاب فارسي چهارم، افزون بر آموزش چهار مهارت گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن، به آموزش و تقويت تفكّر، نقد و تحليل و پرورش سواد ادراكي نيز توجّه شده است. آموزش سطوح پيشرفته ي چهار مهارت اصلي زبان از كتاب فارسي سوم دبستان آغاز شده است و در اين كتاب، همان زنجيره ي محتوايي، تداوم يافته است؛ بنابراين لازم است آموزگاران محترم پايه ي چهارم كاملاً با فارسي سوم دبستان آشنا باشند تا بتوانند فرايند آموزش را درست در مسير اهداف برنامه، پيش ببرند.
بسته ی آموزشي فارسي چهارم دبستان شامل اجزاي زير است:
كتاب فارسي مهار تهاي خوانداري
كتاب فارسي مهار تهاي نوشتاري
كتاب راهنماي معلّم
لوح فشرده ي كتاب گويا و متن هاي شنيدار

كتاب فارسي مهار تهاي خوانداري
اين كتاب از يك سو بر قلمرو دريافتی يا ادراکی زبان تمركز دارد؛ لذا درست ديدن، درك خوانداري و درك شنيداري را آموزش ميدهد و از سوي ديگر با قلمرو توليدي زبان پيوند مي يابد و در فرايند ياددهی يادگيری به ریزمهارت های خوانداری مانند رعایت آهنگ، لحن کلام، ت یکه، مکث و درنگ در خوانشِ متن و سخن گفتن انتقادي ميپردازد.
كتاب فارسي مهارت هاي خوانداري در هفت فصل و هفده درس در ساختاري علمي و با محتوايي هدفمند، براي تقويت مهار تهاي زباني، طرّاحي و سازماندهي شده است.

https://www.iranclass.com/wp-content/uploads/2018/12/لغات-هم-خانواده-و-متضاد-کل-کتاب-پایه-چهارم.pdf

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر