موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مردان با چشم عاشق می شوند

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

مردان با چشمانشان عاشق می شوند 

تفاوت های فردی بین مردان و زنان

معروف است که می گویند مردان بصری اند یعنی  همه چیز را با چشم های خود می بینند و با دیدن عاشق می شوند  بر خلاف زنان که سمعی هستند یعنی از راه گوش و شنیدن عاشق می شوند  و چون مردان بیشتر از چشم خود استفاده می کنند، انها را با تصاویر می توان تحت تاثیر قرار داد و از انجائیکه زنان بیشتر از گوش های خویش بهره می برند آنها را از راه شنیدن و حرف زدن می توان اغواء کرد ... این حرف اگر هم صددرصد درست نباشد تا حد زیادی درست است و در مورد  خیلی از مردان و زنان صدق می کند .

 ژنهای ما انسانها بقدری با هوش هستند که  چون بخوبی می دانند که این بدن ما زندگی جاویدان ندارد و لاجرم روزی دچار فرسودگی و پیری می شود برای اینکه خودشان را از نابودی رها کنند طی روندی تکاملی که میلیونها سال طول کشیده است چنان کششی در ما نسبت به جنس مخالف بوجود آورده اند که ما دیوانه وار بدنبال یافتن جفت و سیراب کردن غریزه جنسی هستیم غریزه ای که حاصلش تولید مثل است و همان ژنهای یاد شده از این طریق می توانند خودشان را در بدن نوزادی که متولد شده تکثیر کنند و بدین وسیله از نابودی نجات پیدا کنند و همین روند تا ابد ادامه دهند .. ! داستان شگرف و هوشمندانه ای است و بدین گونه است که مابا تمام وجود بدنبال یافتن آن جفت مناسب هستیم مردان با چشمانشان و زنان با گوشهایشان چون  گوش و چشم هر دو   دریچه‌هایی  هستند که رابط بین دنیای بیرون و عالم درون انسان  را برقرار می کنند و بشر آنچه را می شنود  و  می‌‏بیند، به فکر، اندیشه و دل وی منتقل  می شود . در این میان نقش چشمها بسیار مهم تر و حساس تر است و بی دلیل  نیست که بابا طاهر عریان  سروده است :

ز دست دیده و دل هر دو فریاد ... که هر چه دیده بیند دل کند یاد .!

و به همین جهت است که مردان این همه به دیدن و لذت  های بصری علاقه مندند و اصطلاح " چشم چرانی " نیز از همین علاقه مفرط  به دیدن منشاء گرفته است .

خیلی با استفاده از همین شواهد و قرائن  اعتقاد دارند که مردها در ذات خود موجودهای بصری هستند. یعنی مردها  به‌‏طور غریزی  علاقه مند به دیدن اندام زنان هستند و نمونه اش هم این همه تعریف و نمجید و  تحسین  که از زیبایی زنان  در ادبیات کلاسیک و نوشته ها و سروده های قدیم و جدید وجود دارد

این شدت علاقه به شکلی است که اغلب مردها حتی بعد از ازدواج هم همچنان همین علاقه را حفظ می کنند و گاه بغا وجود داشتن زن زیبا بازهم چشمشان دنبال زنان دیگر است درست همچون کودکی که بهترین اسباب بازی را دارد ولی باز وقتی وارد یک اسباب بازی فروشی می شود بازهم چشمش دنبال چیزهای دیگر است ! و هرچیز زیبا و جذابی که دور و برشان باشد را نگاه می‌‏کنند و و دل از کف می دهند .

همین الان بخش بزرگی از اینترنت و فیلم هایی که بفروش می رسد به نوعی مربوط به جاذبه های جنسی است و این  برخلاف آنچه برخی ساده اندیشانه  تصور کرده اند نه بخاطر تهاجم فرهنگی !  بلکه بخاطر تقاضایی است که اینگونه تولیدات و محصولات دارند ( که هیچ ارتباطی هم به فرهنگ ندارد و مستقیماً مربوط به علائق انسانها و بویژه مردهاست ) و هر صنعت و تجارتی هم دنبال کسب و کاری است که مشتری و درآمدی بیشتری دارد ...

طی تحقیقی که صورت گرفته است نشان داده شده است که اگر مثلا 5 تا ایمیل و یا مطلب با موضوعات مختلف برای افراد فرستاده شود و در بین انها یکی مربوط به مسائل جنسی باشد اغلب افراد این ایمیل را اول از همه باز می کنند ! چون  بسیاری از مردها اندام و حرکت خانم‏‌ها  و مطالب مربوط به جنس مخالف را زیباترین  مطالب و دیدنی‌های دنیا می دانند و از خواندن و  از تماشای آن لذت می‌‏برند.

وقتی این نیاز مردان بدرستی و از راه درستش ارضاء نشود نتیجه اش به انحراف رفتن و همان موضوعی است که به نام چشم چرانی مطرح می شود بطوریکه به خاطر همین محدودیت ها چشم‌چرانی در جامعه امروز بصورت  عادی و تفریح روزمره برای یک‏ تعداد از مردها؛  درآمده است

از ان سو هم زنها برای جلب توجه مردها به  خود نمایی روی می آورند وگرنه زنانی که بصری هستند و از راه گوش عاشق می شوند و ارضاء می گردند چرا باید این همه به ظاهرشان توجه کنند و بقول معروف بزک دوزک نمایند ؟! ( توجه کنید به مصرف بسیار زیاد مواد آرایشی در ایران ... ) خودنما فردی است که خود را در معرض دید دیگران قرار می‌‏دهد و کسب لذت می‌‏کند، اما چشم‌چران کسی است که از تماشا و نگاه به دیگران لذت می‌برد.

این طبیعت مرد است که  نسبت به زیبایی و اندام جنس مخالف تشنه و حساس است و از آنطرف  زنان هم با خودنمایی و آشکار کردن اندام خود سعی در جلب توجه مردان دارند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر