موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نمونه حکم جعل

نمونه حکم جعل

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 04 مرداد 1398 ساعت 14:55

%D8%AC%D8%B9%D9%84-780x405.jpg

مقاله ای با موضوع نمونه رای جعل سند عادی+تحلیل  توسط وکلای معراج اخذ وتهیه شده است.

دفتر وکلای معراج با سابقه درخشان در دعاوی کیفری و جعل و استفاده از سند مجعول ومعرفی وکیل متخصص در این زمینه می تواند شما را یاری کنید لطفا پس از مطالعه مقاله ی زیر برای کسب اطلاعات بیشتر با وکلای کیفری و جعل با ما تماس بگیرید.

%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87-4-%D8%AA%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-1024x982.jpg2-1-1024x979.jpg

نمونه رای جعل سند عادی+تحلیل  توسط کارآموز نازنین سازش

اتهام:جعل واستفاده از سند مجعول

خواسته خواهان:تجدید نظر از رأی بدوی

تجدید نظر خواه:آقای الف.ض با وکالت وکلای معراج

گردشکار:در دادگاه کیفری۲ تجدیدنظر خوانده از اتهام جعل واستفاده از سند مجعول تبرئه گردید در پی صدور این رأی خواهان از رأی صادره تجدید نظر خواهی نموده

رأی دادگاه تجدید نظر:به استناد محتویات پرونده ولایحه دفاعی ونظر کارشناس رأی بدوی براساس ادله مضبوط ومطابق قانون می باشد دادگاه ضمن رد تجدید نظر خواهی به استناد بند الف ماده ۴۵۵ آ.و ک رأی تجدید نظر خواسته را عینا” تائید می کند.

تحلیل رأی:مطابق قانون زمانی جرم جعل اثبات می شود که شخص رفتار های مذکور در ماده ۵۲۳ق.م.ا که عبارت اند از ساختن،تغییر دادن و…..بر روی نوشته با سند به قصد تقلب انجام دهدواسناد مذکور قابلیت به اشتباه انداختن را برخلاف مقررات تنظیم ساخته یا تغییرو….. داده شود،جرم جعل محقق می گردد هرچند محتویات اسناد جعلی درست (حقیقت باشد)به طور مثال اگر شخصی وجهی به دیگری پرداخت کرده ولی از آن رسیدی دریافت نکرده باشد اگر سندی مبنی برپرداخت ایجاد کند هر چند که حق با اوباشد عمل وی جعل است وقابل مجازات می باشد.

برای کسب مشاوره با وکلای متخصص کیفری و جعل سند عادی با گروه وکلای معراج به شماره ۹۴۱۰-۶۰۸-۰۹۱۲ و ۴۰ ۷۹ ۹۱ ۲۵ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر