موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

آموزش زن بازی

آموزش زن بازی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 بهمن 1400 ساعت 02:10

معاشقه با همسر برای رابطه جنسی همانند مقدمات ایجاد یک ساختمان است. برای داشتن یک خانه یا برج محکم ، شروع آن مهم است. سوال بیشتر مردها در مورد با معاشقه با همسر این است که نمی دانند چگونه همسر خود را برای رابطه جنسی آماده کنند. در جواب این سوال می توان گفت که شناخت از ارگان و اعضای همسر ، شناخت از هیجانات و احساسات زنان کمک بزرگی به شما برای داشتن بهترین معاشقه را با همسر می کند.

در بین ارگان و اندام های جنسی زنان ، نقاطی است که بسیار تحریک پذیر هستند و با شناخت آن نواحی می توانید به راحتی همسر خود را برای آمیزش جنسی آماده کنید.

در آغوش گرفتن ، ایجاد حس آرامش در همسر و بیان جملات عاشقانه هر گونه تنش و استرس و خستگی قبل از آمیزش را ازبین می برد. معاشقه با همسر شامل ، رفتارهایی است که باعث تحریک شدن همسر می شود و احساست و عواطف از طریق آن به معشوق منتقل می شود.

معاشقه با همسر ، نوعی رابطه بدون دخول

برخی اوقات ضرورت دارد به جای رابطه همراه با دخول ، معاشقه با همسر را جایگزین کرد. در دوران بارداری یا قاعدگی زنان ممکن است شرایط برای همسر باشد که رابطه با دخول امکان پذیر نیست. دوره ۵ روزه قاعدگی زنان زمانی است که امکان بارداری زنان در اوج است ، بنابراین برای جلوگیری از باردادی به روش طبیعی می توان از دخول اجتناب کرد و معاشقه با همسر را انجام داد.

همچنین اگر مردی دچار ناتوانی جنسی باشد، ممکن است رابطه همراه با دخول هم برای خود و هم برای همسر لذت بخش نباشد، می تواند با نوازش و عشق بازی ، همسر خود را به اوج لذت جنسی برساند.

از نظر سکسولوژی بیش از نیمی از خانم ها از طریق تحریک ناحیه کلیتوریس و نوازش آن به ارگاسم می رسند. بنابراین معاشقه با همسر ، بدون وجود رابطه بدون دخول می تواند راه حلی برای مردان دارای مشکلات جنسی باشد.

چگونه معاشقه با همسر انجام دهیم ؟

طبیعی است که برخی از زنان به خاطر مسائل و باورهای فرهنگی ، در رابطه های جنسی خود به نوعی، شرم و حیا از خود نشان دهند. جدا از تاثیرات مثبت رابطه جنسی لذت بخش از نظر علمی بر روی زندگی زن و شوهر ، با نگاه به متون دینی متوجه می شوید که وجود رابطه لذت بخش بین زن و شوهر در آنها تاکید شده است. احادیث و متونی که بیان می کند بهترین زنان کسانی هستند که با خلوت کردن با شوهر خود ، لباس حیا و شرم را از خود جدا کرده و زیبایی و دلربایی خود را به همسر نشان دهند.

حدیث از پیامبر اکرم است که می فرمایند هنگام رابطه با همسر ، یکدیگر را ببوسید و با نوازش عشق را به او پیش کش کنید. برای خواندن اصل این حدیث به کتاب کافی جلد ۵ صفحه ۵۰۸ مراجعه کنید.

رابطه کلامی با همسر

قبل از هر اقدامی با همسرتان ارتباط کلامی برقرار کنید. گاهی اوقات مسایلی که برای شما به عنوان یک مرد، بسیار ساده و پیش پا افتاده است می تواند برای همسرتان بسیار خوشایند بوده و او را به سمت یک ارتباط جنسی خوب سوق دهد. در مورد مسائل روزمرگی و گرفتاری ها حرف نزنید. زن ها با صدا تحریک می شوند ، پس سعی کنید عاشقانه با او حرف بزنید اگر نمی دانید از چه جملاتی برای نوازش استفاده کنید می توانید از قبل در تنهایی با خود تمرین کنید.

با خود کلمات شهوانی را تکرار کنید تا در حین نزدیکی با همسر خود نیز بتوانید بر زبان خود جاری کنید. تنها با تکرار این واژه ها در ذهن خود، می توانید بعد ها آنها را با صدای بلند نیز بیان کنید.

پیش قدمی زنان برای معاشقه

مردان می توانند به جای اینکه خود عریان شوند، اجازه دهند همسرشان آرام آرام این کار را انجام دهد.

با بدن همسر بازی کنید

بدن زنان داری نقاط زیادی است که برای تحریک جنسی مناسب است. با شروع از یک نقطه و رفتن به سمت نقطه ای دیگر بدون اینکه همسر بخواهد حدس بزند می تواند در رابطه شما تنوع ایجاد کند. می توانید در انتخاب اینکه کدام نقطه از بدن را می خواهید نوازش کنید ، همسر خود را غافلگیر کنید.

زمان خاص و کافی را در نظر بگیرید

برای داشتن معاشقه با همسر بهتر است زمانی را در نظر بگیرید که استراحت کافی داشته و به ویژه خانم شما برای آمیزش آمادگی لازم را داشته باشد. متاسفانه برخی از اقایان تصور دارند که در عرض ۴ یا ۵ دقیقه معاشقه کافیست. حداقل زمانی که می شود برای معاشقه در نظر گرفت ۳۰ دقیقه است که در این مدت همسرتان برانگیخته میشود و لذت بسیاری از رابطه با شما می برد.

لباس مناسب و تحریک امیز بپوشید

لباس و رنگ آن در قدرت جنسی و تحریک شریک جنسی مخصوصا آقایان تاثیر دارد. برای دانستن اینکه چه رنگی بهتر می تواند شریک شما را تحریک کند از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید.

مکانهای متفاوت

برای معاشقه با همسر مکانی جدید انتخاب کنید، همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

نظافت و آراستگی

بدن استحمام شده و نظافت شده و خوش بو کردن لباس و دهان مسواک زده شده و خوشبو ، اصلاح موهای زاید در ناحیه تناسلی ، معاشقه با همسر را لذت بخش تر می کند.

برا معاشقه از برخی غذا و خوراکی ها دوری کنید

نوشیدنی های انرژی زا و الکل به دلیل مقدار بالای شکر و کافئین ، اثر رِخوت زایی پس از نوشیدن دارند.

همچنین قبل از معاشقه از مصرف میوه بلافاصله پس از وعده غذایی به علت ایجاد مشکلات فراوانی در سیستم گوارشی دوری کنید. خوردن هات داگ به دلیل داشتن چربی اشباع فراوان و تاثیر در عروق آلات تناسلی مردانه و زنانه توصیه نمی شود. قرص نعناع هر چند برای بوی بد دهان مناسب است اما می تواند شهوت جنسی را از بین ببرد. غذاهای کنسرو شده از جمله خوراکی هاست که قبل از معاشقه با همسر به دلیل داشتن مقادیر بالای سدیم و ایجاد نفخ پیشنهاد نمی شود.

دوش با آب گرم

آرامش زن مقدمه ارضای جنسی اوست . به خانم هایی که تا حدی نسبت به آمیزش جنسی سرد و بی علاقه هستند جهت داشتن آمادگی برای معاشقه دوش آب گرم توصیه می شود.

صبر و حوصله مردها

برای زنان مقدماتی در رابطه جنسی لازم است که در برخی مردان وجود ندارد و یا حوصله انجام آن مقدمان را ندارند جالب است صبر و حوصله مردها و نداشتن رفتار پرخاشگرانه در رفع سرد مزاجی زن تاثیر دارد. ناگهان اقدام به معاشقه شتاب زده نکنید؛ اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن کنید و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد.

نقاط حساس بدن همسر

برخی از مردان از نقاط حساس زنان اطلاعات کمی دارند، برای داشتن لذت بیشتر در رابطه بهتر است از نقاط حساس دیگر مانند موهای سر، باسن، گردن، کمر، لاله گوش نواحی زیر بغل و داخل رانها استفاده کنید.

دیواره قدامی واژن، بخش حساس و تحریک پذیری به نام نقطه جی دارند. با تحریک این نقطه میتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید.

بعد از رابطه جنسی بلافاصله نخوابید

برای زنان خواب همسر پس از رابطه خوشایند نیست. زیرا در این زمان آنها به توجه همسر نیاز دارند. در اغوش گرفتن همسر پس از رابطه ، معاشقه های بعدی را راحت تر می کند.

برای اینکه شوهرمان به خوبی ما را لمس کند چه کنیم؟

برخی زنان از نوع نوازش کردن بدن توسط همسر گله مند هستند و اعتقاد دارند که مردان این کار را بلد نیستند. فراموش نکنید مردان به طور مادرزادی لمس کردن را بلد نیستند و باید با راهکارهای مشاوره مشکلات جنسی بیاموزند.
می توانید در مقابل همسر خود نشسته و از او بخواهید تا روشی که شما دوست دارید نوازش بشوید را اجرا کند . همچنین دست مرد خود را بگیرید و میزان و نحوه فشار همسر را کنترل کنید. با گرفتن پشت دست او ، می توانید او را به سمت نواحی که مطلوب شماست هدایت کنید.

باور اشتباه

بیشتر خانم ها احساس می کنند که اجباری برای شروع معاشقه ندارند. مردان معمولا هر وقت که بخواهند خواسته جنسی خود را می گویند. اما اگر مردان همیشه درخواست کننده باشند، زنان دیگر اجباری برای رابطه نمی بینند و احساس می کنند که هرگز پیش قدم برای شروع رابطه جنسی نخواهند بود.

متاسفانه در برخی از فرهنگ ها این باور اشتباه وجود دارد که صرفا خانم های هرزه معاشقه و رابطه جنسی را آغاز می کنند و خواسته جنسی از سوی زن را ناپسند می دانند و از آن دوری می کنند. در چنین شرایطی زنان فکر می کنند که اگر برای رابطه و معاشقه با همسر پیش قدم شوند متهم به هرزگی هستند.

اهمیت هنر معاشقه

اگر پیش از رابطه، معاشقه با همسر باشد ، زن و وشوهر به مرحله تحریک می رسند و هر دو آمادگی دارند برای رابطه دارند. نوازش باعث می شود رابطه بهتری بین طرفین وجود داشته باشد و رضایت بیشتری از رابطه جنسی بوجود آید. مردانی که عملکرد جنسی خوبی داشته باشند، احساس خوب بودن و راحتی دارند که هیچ چیز دیگری نمی تواند به آنها این حس را بدهد بدهد عزت و اعتماد بنفس بسته به معشاقه آنها با همسر است.

“جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاشقه با همسر و بهره مندی از مشاوره پس از ازدواج می توانید با شماره های ۹۰۹۹۰۷۲۸۵۰ و ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۰ در تماس باشید”

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر