موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ایران ‌mbti

ایران ‌mbti

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 12:39

type-4.png

فرمانده

رهبرانی بالفطره و کار آفرین اند و قادرند به سرعت تئوری و مفهومی تازه بیافرینند و برای موقعیت‌های مختلف، برنامه ریزی کنند.

بیشتر type-3.svg

روشنفکر

آنها می‌توانند احتمالات موجود در آینده را به وضوح تصور کنند و با برنامه ریزی دقیق و هدایت درست قادرند ایده‌های لازم برای بهره‌وری از همان موقعیت‌ها را عملی کنند.

بیشتر type-2.png

متفکر

می‌توانند هر ایده یا موقعیت را به صورت کاملاً جزئی و متخصر، تجزیه و تحلیل کنند و سعی دارند به طور مستقل تمامی مشکلات را حل کنند.

بیشتر type-1.png

مبلغ

همواره محیط پیرامون خود را زیرنظر می‌گیرند تا فرصت جدیدی بیابند و الگو‌هایی را در اتفاقات می‌بینند که دیگران از مشاهده‌‌ی آنها عاجزند.

بیشتر type-8.png

حامی

با ملاحظه، قابل اعتماد و متعهدند و برای دوستان و همکاران خود ارزش زیادی قائل می‌شوند. به همین دلیل با وفاداری کامل تمامی وظایف خود را انجام میدهند.

بیشتر type-7.png

مجری

سازماندهی یک تیم، پروژه، عملیات و روند کاری را می‌پسندند و دوست دارند شخصاً دست بکار شده تا تمامی کارها به نحو احسن پایان پذیرند.

بیشتر type-6.png

سفیر

به سازماندهی اشخاص و موقعیت‌ها می‌پردازند و با کمک دیگران و طی یک برنامه زمانی مناسب، مسئولیت هایشان را به دقت انجام دهند.

بیشتر type-5.png

بازپرس

از حس مسئولیت پذیری بالایی بهره می‌برند و به سازمان و خانواده خود وفادارند و با انرژی پایدار، همه کارهای خود را در زمان معین به اتمام می‌رسانند.

بیشتر type-12.png

پیکارگر

آنها کاملا هوشمندانه دیگران را درک می‌کنند و بینش دقیق و کاملی نسبت به حال و آینده دارند و به تایید دیگران، حمایت و قدردانی آنها نیاز دارند .

بیشتر type-11.png

مشاور

درک و بینش دقیقی نسبت به روابط انسانی و محدودیت‌هایش دارند و قادرند به دیگران انگیزه داده و باعث پیشرفتشان بشوند

بیشتر type-10.png

واسطه گر

از ارزش‌های درونی عمیقی بهره ‌می‌برند که همین ارزش‌ها تمامی تصمیمات و ارتباطات اجتماعی‌شان را نیز هدایت می‌کنند.

بیشتر type-9.png

پیش قدم

از توانایی تطبیق پذیری بالایی با دیگران بهره می‌برند و به کمک همدلی می‌توانند سریعاً نیازها، نگرانی‌ها و انگیزهای دیگران را درک کنند.

بیشتر type-16.png

سرگرم کننده

عاشق تک تک لحظات زندگی‌اند، در زمان حال حضور دارند و از افراد، غذاها، لباسها، طبیعت، حیوانات و تمامی فعالیت‌هایشان لذت می‌برند.

بیشتر type-15.png

کارآفرین

همواره با انرژی بالای خود به صورت خودجوش حلال مشکلاتند و در هر لحظه کاملاً خلاقانه با موقعیت‌های چالش برانگیز پیرامونشان مواجه می‌شوند تا آنها را حل کنند.

بیشتر type-14.png

ماجراجو

در زمان زندگی کرده و از لحظه لحظه زندگی لذت می‌برند و به همین دلیل برای تجربه کامل هر چیز، زمان زیادی به آن اختصاص می‌دهند.

بیشتر type-13.png

چیره دست

همواره با دقت زیادی به مشاهده اتفاقات پیرامون خود می‌پردازند و در مواقع مورد نیاز سریعاً سراغ هسته اصلی یک مشکل می‌روند تا با کمترین تلاش و بیشترین کارآیی ممکن، آن را حل کنند.

بیشتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر