موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

لیست کادوهای مردانه

لیست کادوهای مردانه

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

لیست کادوهای مردانه ، که آنها را شگفت زده می کند.

لیست هدیه برای مردان : در این مطلب، لیست کادوهای مردانه آورده ایم .

اگر دوست دارید راحت‌تر در انتخاب هدیه آقایان عمل کنید، این نوشته را مطالعه کنید.

آیا شما هم در انتخاب هدیه برای مردان مشکل دارید؟

پس لازم است این نوشته را بخوانید تا از این پس، در انتخاب هدیه برای آقایان سردرگم نشوید.

%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%B9%D8%B4%D9%82.jpg

نمی‌دانم چرا نوبت به مردان که می‌رسد، انتخاب هدیه این‌قدر سخت می‌شود. روز مرد، تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین و آغاز سال نو از جمله مناسبت‌هایی است که هم مردان و هم زنان می‌توانند از یکدیگر کادو بگیرند و به هم کادو بدهند؛

اما بیشتر مردان در مقابل هدیه دادن‌هایشان، فقط یک جفت «جوراب» نصیبشان می‌شود و بس!

این نوشته را جهت حمایت از مردان نوشتم تا خانم‌ها بدانند که هدیه برای مردان فقط جوراب نیست!

%DA%86%D8%B1%D8%A7%D8%BA-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B9%DA%A9%D8%B3.jpg

برای دانلود اینفوگرافیک با کیفیت بالا از دکمه روبرو استفاده کنید.  دانلود کنید

لیست هدیه برای مردان در حالت کلی

gifts-list-for-men-high-QQ.jpg

برای همه مردان در هر سن‌و‌سالی و با هر شخصیتی می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را تهیه کنید:

عطر و ادکلن
جوراب
دستبند مردانه
ساعت
کراوات
پاپیون
کلاه و دستکش ورزشی
پیراهن مردانه
کت و شلوار
عینک آفتابی
کفش
ست کمربند، جاسوئیچی و کیف پول
دوربین عکاسی
ست خودکار و روان نویس
کاپشن
زیرپوش و لباس‌های زیر
هدفون یا هدست
شال گردن و کلاه
کیف اداری
دوچرخه
روکش برای صندلی های ماشین
ضبط صوت جیبی
بلوز و شلوار راحتی
ژاکت
شانه و واکس
مسواک برقی
تن پوش
حوله دست و صورت
کتاب
تابلویی زیبا
مجموعه‌ای از روزنامه‌ها و مجلات مورد علاقه او

لیست هدیه برای مردان در حالت خاص

لیست هدیه برای مردان که در بالا نام بردیم می توان برای هر مردی خریداری کرد. هم اکنون می‌خواهیم حالت خاص‌تر را بررسی کنیم.

  • اگر او اهل ورزش است، می‌توانید برایش لباس‌های ورزشی بخرید. لباس شنا، حوله ورزشی، عینک ورزشی، دستکش و کلاه موتور‌سواری، چوب کوهنوردی، کوله‌پشتی ورزشی، کفش کوهنوردی و… از جمله وسایلی هستند که ورزشکاران به آن نیاز پیدا می‌کنند. انتخاب لباس و لوازم ورزشی، به نوع ورزشی که او انجام می‌دهد بستگی دارد.
    اگر او اهل هنر است، می‌توانید از این موضوع برای تهیه هدیه‌اش استفاده کنید. اگر نقاشی می‌کشد برایش قلم مو، بوم نقاشی و رنگ روغن تهیه کنید و همه را به او تقدیم کنید. اگر خطاطی می‌کند برایش جوهر و قلمی باکیفیت بخرید. اگر به موسیقی علاقه دارد، آرشیو کل آهنگ‌های خواننده محبوبش را تهیه کنید. اگر دوست دارد عکاسی کند، با خرید دوربین عکاسی حرفه‌ای او را به کار مورد‌علاقه‌اش نزدیک‌تر کنید. و این موارد مناسبترین در لیست کادوهای مردانه به نظر می رسند.
  • اگر مشکل خاصی دارد، بکوشید تا آن مشکل را برطرف کنید. همیشه که نباید هدیه شما لوکس باشد. گاهی مشکلی خاص پیش می‌آید و بهترین زمان است که با خرید کادویی، مشکل همسر یا پدرتان را حل کنید. اگر پدر شما گوش‌هایشان سنگین است، برایش سمعکی نو سفارش دهید. اگر چشمان همسرتان موقع مطالعه اذیت می‌شود، برایش عینکی با فریمی زیبا بخرید. اگر کامپیوتر پسرتان خراب شده است، به مناسبت تولدش برای او کامپیوتری جدید بخرید.
  • ابزار کار او را تهیه کنید. شغل همسر یا پدرتان هر چه که باشد، به لوازمی برای انجام کارش نیاز دارد. اگر تجهیزات کار او قدیمی شده است، وقت مناسبی است که سری جدیدی از وسایل کارش را به او هدیه دهید.

%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%84%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%88%DB%8C%DB%8C.jpg

هدایای خاص مردانه

  • اگر به استراحت علاقه فروانی دارد، به او پتو، تشک و بالشت هدیه بدهید. برای همچین مردی هیچ چیزی بهتر از یک رختخواب گرم و راحت نیست. می توانید خودتان ملحفه های رختخوابش را بدوزید و با این کار او را شاد کنید.
    اگر عاشق غذا خوردن است، برایش بیشتر از همیشه غذا درست کنید. برای تولد همسرتان میز شام را پر از غذاهایی کنید که او دوست دارد. البته حواستان باشد که پرخوری نکند و مریض نشود.
  • او را به چیزی دعوت کنید که همیشه آرزویش را داشته است. هر مردی برای خود آرزوهایی دارد. هدیه مرد زندگی شما می‌تواند تحقق رویایی شیرین باشد. مثلا تمام هزینه‌های سفر رویایی‌اش را بر عهده بگیرید و او را به سفر ببرید یا اینکه برای دیدن تئاتر دلخواه او صندلی رزرو کنید.
  • خودتان آلبوم درست کنید. عکس‌های ازدواجتان را بردارید و آلبوم زندگی مشترکتان را بسازید. عکسی از اولین روزهای آشنایی، عکس روز عقد، عکس عروسی، تولد فرزندان و… را گلچین کنید و داخل آلبوم قرار دهید. بعد این آلبوم را به همسرتان هدیه کنید و از او بابت ساختن این زندگی قشنگ سپاسگزاری کنید.
  • شیشه‌ای پر از عشق بسازید. کاغذی را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید. روی شیشه برچسپی بزنید و بنویسید:« دلیل‌هایی که باعث شد عاشقت شوم». روی هر یک از کاغذهای کوچک، یکی از خوبی‌های همسرتان را بنویسید و داخل شیشه بیندازید. مثلا بنویسید :«دوستت دارم چون مهربان هستی.»، «دوستت دارم چون موقع خرید کردن غر نمیزنی!» و… لیست کادوهای مردانه را خواندید. امیدوارم به قدری یاد گرفته باشید که بتوانید هر سال کادوهایی به‌یاد‌ماندنی برای همسر، پدر، برادر یا پسرتان بخرید.

%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%84%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87.jpg

?s=400

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر