زنان عصبی مزاج

زنان عصبی مزاج

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

همان طور که در بالا گفتم، اگر می خواهید مردی باشید که همسرش را می شناسد، سه دلیل اصلی را به خاطر داشته باشید و به یاد داشته باشید که بیشتر عصبانیت های همسرتان به همان دلایل بالاست. در ادامه هرکدام را توضیح می دهم و نشانه های هرکدام را بهتر بررسی می کنیم.

  1. نیاز جنسی همسر: اگر مدتی با همسرتان رابطه جنسی نداشته باشید، (مخصوصا اگر او فعال جنسی باشد – این موضوع را می توانید از صبور بودن او در مکالمه ها متوجه شوید) او بداخلاق، تند مزاج و زودرنج می شود. مردم زمانی که نیاز جنسیشان بیشتر می شود، بیشتر عصبانی و هیجان زده می شوند. بنابراین هرچه فاصله بین ارضاهای جنسی همسرتان بیشتر باشد، او بداخلاق تر و حساس تر می شود (و ممکن است واکنش های تندی داشته باشد). در اینگونه مواقع او بر سر موضوعات کوچک رنجیده خاطر می شود و مسائل کوچک را بزرگ می کند.

اگر می خواهید همسرتان آرامش بیشتری داشته باشد و بیشتر خونسرد باشد، در مسائل جنسی او را به خوبی و با خشنودی کامل ارضا کنید. توجه داشته باشید که یکی از مسئولیت های شما این است که در مسائل جنسی، حس آرامش و خشنودی را در همسرتان ایجاد کنید. سعی کنید که بهترین احساسات را در او ایجاد کنید.

بیشتر زن ها نمی دانند که به دلیل نیاز جنسی آشفته شده اند؛ آن ها فقط زودرنج تر و آشفته تر هستند. اما شما به عنوان یک همسر خوب می توانید از این موضوع آگاه باشید و از این دانایی برای رابطه بهتر با همسرتان استفاده کنید.

نشانه های دیگر نیاز به رابطه جنسی در زنان: زنانی که نیاز به رابطه جنسی دارند، تا زمانی که همسرشان این نیاز را برطرف نکند، گاهی از دوستانشان دوری می کنند، از کارهای خود دست می کشند و به مردم اطرافشان توجه بیشتری می کنند. در این شرایط اگر نیاز جنسی همسرتان را برطرف کنید، او تمام توجه اش را متوجه شما می کند. اگر نیاز جنسی او را برطرف کردید و یکی از آن سه نشانه عصبانیت همچنان برقرار بود، سراغ دلیل بعدی می رویم.

  1. نزدیک نبودن: همسرتان در شرایط زیر احساس می کند که به شما نزدیک نیست:
  • اگر همسرتان احساس کند که با او بازی می کنید اما به این بازی علاقه ای ندارید. متعاقبا اگر شما با همسرتان بر سر یک موضوع دونفره و مشترک بین خودتان شوخی کنید و او متوجه شوخی بودن حرف شما نشود.
  • اگر زن احساس کند که شوهرش کلا بی حوصله است. در این حالت زن فکر می کند که یا مرد در دنیای خودش غرق شده است و یا در حال خیانت است.

در شرایط بالا، زن بداخلاق، عبوس و کم طاقت می شود. چرا؟ چون شوهرش را می خواهد اما احساس می کند که به اندازه کافی به مرد زندگی اش نزدیک نیست.

در این قسمت از آموزش روی عصبانیت زنان و راه تشخیص آن تمرکز می کنیم. یگذارید موضوع را ساده تر کنیم: اگر همسرتان شما را خیلی دوست دارد اما زمان صحبت کردن و همنشینی با شما، برخورد خوبی نداشته باشد، دلیل اصلی این است که او به دلیلی احساس می کند که در رابطه تان در حال فاصله گرفتن از شما است. یک دقیقه فکر کنید و دلیل عکس العمل همسرتان را پیدا کنید تا بتوانید خطاها را جبران کنید. معمولا یکی از دلایل زیر است:

  • کنایه بیش از حد در صحبت کردن
  • اشتباه های بیش از حد / ارتباط واقعی کافی نیست
  • کمبود تماس فیزیکی زمانی که زن به آن نیاز داشت و یا انتظار آن را داشت

آن اشتباه ها را تصحیح کنید و خواهید دید که تمام عصبانیت های خانم ها از بین می رود. آسان ترین راه حل برای اینگونه مسائل این است که “آزاردهنده ها را کم کنیم و جدی تر، خونگرم تر و مهربان تر باشیم”.

  1. شما به اندازه کافی اهمیت نمی دهید: این حالت در بیشتر رابطه ها دیده می شود. همیشه راستگو باشید و انتظارات خود را به همسرتان بگویید و به او بگویید که چه انتظاراتی می تواند از شما داشته باشد. با این کار بسیاری از توقعات نابجا را از خود دور می کنید. انتظاراتی که میتوانید انجام دهید را بگویید و حتما به آن ها عمل کنید. زنان بیشتر از حرف هایتان، به اعمال شما توجه می کنند.

یک زن وقتی عصبانی می شود که توقع های او به واقعیت نمی پیوندند و عملی نمی شوند. برای این اوضاع معمولا سه دلیل وجود دارد:

  • شما انتظارات همسرتان از خودتان را کاملا بیان کرده اید اما او سعی دارد که رابطه تان را قوی تر کند و به مرحله ای جدید ببرد. این قوی تر کردن رابطه با توقعات جدید همراه است و چون شما این توقعات را عملی نمی کنید، زن عصبانی می شود.
  • شما انتظارات همسرتان از خودتان را به درستی بیان نکرده اید و او را گیج و عصبانی کرده اید. او به این دلیل عصبانی است که فکر می کند او شخصا باید توقع ها را تعیین می کرد اما شما حتی به توقع های جدید او توجه نمی کنید.
  • شما انتظارات همسرتان از خودتان را کاملا بیان کرده اید اما در عملی کردن آن ها ناموفق بودید.

در حالت اول ثابت قدم باشید و می توانید از انتظارات جدید همسرتان سرکشی کنید. حتما مهربان باشید و به او بگویید که او را درک می کنید، اما تصمیمتان را عوض  نکنید تا او نیز متوجه اهمیت رابطه تان و چگونگی آن شود.

در حالت دوم باید با او بنشینید و صحبت کنید. انتظاراتی که همسرتان می تواند از شما داشته باشد را کاملا توضیح دهید. درغیر این صورت مجددا با این مشکل روبرو می شوید. این مشکل به دلیل توضیح ندادن انتظارات در یک رابطه ایجاد می شود.

در حالت سوم ثابت قدم و باهوش باشید و همسرتان را دلداری دهید. سپس از یکی از روش های زیر استفاد کنید:

  1. کاری که در انجام آن ناموفق بودید را با موفقیت کامل انجام دهید.
  2. چیزی که تغییر کرده است را به او توضیح دهید و بگویید که چرا تغییر کرده است (برای مثال یک دلیل خوب و شخصی پیدا کنید تا آدمی دمدمی مزاج به نظر نرسید و اعتماد همسرتان را از دست ندهید). علاوه بر این برای او تاثیر این تغییرات روی زندگی مشترکتان و انتظاراتی که همسرتان می تواند از شما داشته باشد را توضیح دهید.

صفحات: صفحه 1, صفحه 2, صفحه 3

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون