آیا پسری که رفته برمیگرده

آیا پسری که رفته برمیگرده

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 01 خرداد 1400 ساعت 23:29

آیا پسری که رفته برمیگرده ميخوام برگرده چیکار کنم دوست دخترم برگرده؟ چگونه عشقم را برگردانم چه دعایی کنم که عشقم برگرده بهترین راه برای برگرداندن عشقم عشقم ولم کرده چیکار کنم؟ چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم راه های برگرداندن دوست پسر برگرداندن مرد به رابطه تکالیف برای برگرداندن آیا پسری که رفته برمیگرده چگونه پسری که رفته را برگردانیم عشقمان بهترین راه برای برگرداندن عشقم ایا عشقم برمیگرده برگرداندن عشق سابق برگرداندن زن به رابطه آیا پسری که رفته برمیگرده چگونه یک رابطه از دست رفته را برگردانیم

چگونه پسری که رفته را برگردانیم

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید پس به احتمال زیاد شما در رابطه خود دچار مشکل شدید شما هم مانند خیلی از افراد دیگر سوالی برای پرسیدن دارید آیا پسری که رفته برمیگرده قبل از این که مدام از خود بپرسید آیا پسری که رفته برمیگرده بهتر است چند نکته را بدانید!

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل میشوند یا عشقشان ترکشان میکند، در اینترنت ویا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای آیا پسری که رفته برمیگرده جستجو میکنن. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمیکنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند، و کاملا غریزی عمل میکنند.

آیا راهی برای برگرداندن پسری که رفته است

غریزه انسان وقتی خود را در خطر میبیند دست به هر کاری میزند، غریزه شما باعث میشود که شما فکر کنید اگر کاری انجام ندهید عشقتان را از دست خواهید داد، بنابر این با او تماس میگیرید به او پیام ارسال میکنید اما در کمال ناباوری با برخورد سرد او مواجه میشوید، ولی این اتفاق باعث افزایش ترس شما میشود و شما به این کارتان شدت میدهید، غریزه شما این باور را در شما ایجاد میکند که شاید اگر او بداند من چقدر اورا دوست دارم من را ترک نمیکند پش باید به او ابراز علاقه کنم اما واقعیت اینجاست که طرف مقابلتان از قبل از عشق شما نسبت به خودش آگاه است ولی با این وجود خواهان اتمام رابطه است.

چگونه پسری که رفته را برگردانیم

وقتی میبینید که این کار هم هیچ نتیجه ای نداشت تلاش میکنید که با ایجاد احساس ترحم و دلسوزی کاری کنید که عشقتان برای شما دلسوزی کند و شاید اگر ببیند شما بدون او حالتان خراب است قطعا بازمیگردد. اما باز هم این اتفاق رخ نمیدهد و هر بار که شما تلاش میکنید عشقتان بیشترازشما دور میشود با خود فکر میکنید گویی پاسخی برای آیا پسری که رفته برمیگرده نیست. فکر میکنید اگر هر کاری برای او بکنید و در دسترسش باشید حتما او این کار های شما را دیده و برمیگردد اما خود شما هم شاید تا حالا متوجه شده باشید هیچ کدام یک از اینکارها هیچ فایده ای ندارد و برعکس بیشتر از شما دور میشود و شرایط رابطه مخرب تر میشود پس چاره چیست؟ آیا پسری که رفته برمیگرده

راه های برگرداندن پسری که رفته

1.مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش میدهد و شما و عشقتان دورتر میشوید، انجام این اشتباهات باعث میشود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

2.مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمیتوانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار میکنید)

3.مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

4.مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه 6 درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

5.مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل وتکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ یا ویسپی، پیام بدید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان ارسال کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام میگیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت میگیرد صورت میگیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

ویسپی Wispi

09212939541

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

اعتماد بنفس چیست؟

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

تشخیص خیانت مردان و زنان

لینک کانال تلگرام: https://telegram.me/sarbargetaze

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون