زن از چه التی خوشش میاد

زن از چه التی خوشش میاد

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 23 اسفند 1400 ساعت 09:57

penis-size-shutterstock-300x200.jpg

زنان از چه آلتی لذت میبرند؟

زنان از چه آلتی لذت میبرند؟

مطالعات انجام شده بر روی اندازه ای از آلت تناسلی که خانم ها بسیار دوست دارند.

محققان طبق یک مطالعه جدید از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس و دانشگاه نیومکزیکو اندازه آلت تناسلی مورد علاقه خانم ها را مورد بررسی قرار داده اند. و نتایج نشان داد که اندازه آلت تناسلی مرد واقعا برای یک زن همه چیز نیست.

محققان از ۷۵ زن خواستند که آلت تناسلی “ایده آل” خود را برای داشتن یک رابطه یک شبه و برای یک رابطه طولانی مدت انتخاب کنند، این انتخاب از میان ۳۳ مدل مختلف که به صورت ۳D چاپ شده بود، اتفاق افتاد. طول آلت تناسلی این مدل ها در آمریکا بین ​​ (۶ اینچ طول و عرض ۵ اینچ) بود.

بر اساس یافته های صورت گرفته در این آزمایش، تمامی خانم ها آلت تناسلی ای را ترجیح می دهند که از حد معمولی و عادی بزرگتر باشد.( هر اینچ برابر ۲٫۵۴ سانتی متر است) به طور متوسط ​​زنان آلت تناسلی با ابعاد ۶٫۴ اینچ طول و ۵ اینچ عرض را انتخاب می کنند. اما برای روابط بلندمدت، زنان به ترتیب، طول متوسط ​​۶٫۳ اینچ و دور ۴٫۸ اینچ را ترجیح دادند.

اما چرا خانم ها چنین تفاوتی را بین اندازه آلت تناسلی در یک رابطه کوتاه و یا بلند قائل می شوند!

“با توجه به این که زنان به طور معمول رابطه جنسی بلندتر و ارگاسم بیشتری را در روابط بلند مدت تجربه می کنند، ممکن است آلت تناسلی بزرگ تر را برای رابطه جنسی کوتاه مدت ترجیح دهند – به طوری که احساس افزایش جسمی باعث کاهش ارتباط روانی می شود.”

بنابراین، زنان به دلیل راحتی فیزیکی و کمترین نیاز به “مردانگی” در مردان، ممکن است یک آلت تناسلی کوچکتر را در یک رابطه بلندمدت ترجیح دهند، در حالی که زنان یک آلت تناسلی بزرگتر را زمانیکه رابطه کاملا جنسی است،ترجیح می دهند.

این موضوع بیشتر مربوط به فردی است که خانم ها با او رابطه جنسی دارند.

منبع: لینک

مترجم و محقق : میترا کرمانیان

زنان از چه آلتی لذت میبرند؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون