نمونه قرارداد بازاریابی و فروش کالا

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 07 شهریور 1398 ساعت 13:13

قرارداد بازاریابی و فروش

ماده ۱- طرفین قرارداد

این قرارداد فی‌مابین آقایان ………. فرزند ………. به شماره ملی ………. به نشانی………. از یک طرف که از این پس در این قرارداد «اعطاء کننده بازاریابی» نامیده می‌شود و از طرف دیگر آقای ………. فرزند………. به شماره ملی………. به نشانی ……….که از این پس در این قرارداد «بازاریاب» نامیده می‌شود برابر مفاد آتی این قرارداد منعقد و مطابق مقررات جاری کشور و شرایط آتی این قرارداد بین طرفین لازم‌الاجرا است.

ماده ۲- موضوع قرارداد

اعطای بازاریابی به منظور جذب مشتری و حمل و به فروش رساندن کالا (نام کالا، نوع و میزان آن قید شود) موجود در انباری متعلق به اعطاء کننده واقع در ………………………..

ماده ۳- قرارداد پورسانت

اعطاکننده بازاریابی متعهد می‌شود در پایان هر ماه بر اساس فروش شخصی بازاریاب به او پورسانت پرداخت نماید. پورسانت‌ها به شماره حساب………. نزد بانک………. به نام………. پرداخت می‌گردد.

تبصره- کارمزد و اجرت بازاریاب به شرح ذیل محاسبه و در زمان تسویه پرداخت می‌گردد و بازاریاب به جز اخذ پورسانت حق هیچ‌گونه مطالبه‌ای ندارد.

ماده ۴- مدت قرارداد:

مدت قرارداد یک سال از تاریخ………. لغایت………. بوده، مگر قبل از پایان مدت فسخ شود و یا با رضایت طرفین پایان پذیرد.

ماده ۵- موارد پایان یا انحلال قرارداد
  1. این قرارداد به محض انقضاء مدت به پایان می‌رسد مگر اینکه طرفین مجدداً قرارداد را به همین مدت با مدت زمان بیشتر تمدید نمایند.
  2. هر کدام از طرفین به هر نحو صلاح بداند می‌تواند با اعلام یک ماه قبل نسبت به پایان دادن به این قرارداد اقدام نماید و طرف دوم هرگونه اعتراض به این موضوع را از خود سلب و ساقط می‌نماید.

تبصره- یک ماه بعد از ابلاغ قانونی یا واقعی اظهارنامه طرفین نسبت به تسویه‌حساب اقدام می‌نمایند.

ماده ۶- حقوق و تعهدات اعطاکننده بازاریابی
  1. اعطاکننده بازاریابی متعهد است کالای مورد نیاز موضوع این قرارداد را تحویل و تسلیم بازاریاب نماید.
  2. قرارداد هیچ‌گونه تعهد استخدامی برای اعطاکننده بازاریابی ایجاد نمی‌کند و از شمول قانون کار و بیمه خارج است.
  3. اعطاکننده بازاریابی در هر زمانی حق بازرسی و نظارت بر عملکرد بازاریاب را دارد.
ماده ۷- حقوق و تعهدات بازاریاب
  1. بازاریاب متعهد می‌گردد با رعایت اصول اخلاقی و عرفی تمام تلاش خویش را در جهت حفظ منافع اعطاکننده بازاریابی به کار گیرد.
  2. انبار موصوف و کالاهای موجود در آن درید بازاریاب امانی بوده و ایشان نهایت دقت و جدیت خود را در حفظ و نگهداری و رعایت امانت به عمل خواهد آورد.
  3. بازاریاب مکلف است کالای موضوع این قرارداد را دقیقاً وفق شرایط اعلامی از سوی اعطاکننده بازاریابی به فروش برساند شرایط به موجب صورت‌مجلس پیوست قرارداد خواهد بود.
  4. بازاریاب حق واگذاری جز یا کل اجرای این قرارداد را به اشخاص ثالث ندارد.
  5. درآمد حاصله از فروش کالاها از طریق دستگاه پز به حساب اعطاکننده بازاریابی واریز می‌گردد و بازاریاب حق دریافت هیچ‌گونه وجه نقدی از مشتری نخواهد داشت.
ماده ۸- وجه‌التزام تخلف از تعهدات

یک فقره سفته/چک به شماره………….. به مبلغ……………. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات بازاریاب به آقای عباسعلی افشین راد تحویل داده شده است و آقای/خانم……………بازاریاب تمام موارد فوق را در نهایت صحت و دقت خوانده و اعلام می‌دارد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هریک از بندهای قرارداد و هر خسارت دیگری که ناشی از عملکرد بازاریاب باشد، از محل سند وجه‌التزامی فوق به نفع اعطاکننده بازاریابی جبران خسارت شود و بازاریاب حق هیچ‌گونه اعتراضی نداشته و خواهان هیچ حق‌وحقوقی نیست.

ماده ۹- اقامتگاه طرفین

اقامتگاه طرفین همان است که در صدر این قرارداد ذکر شده است و کلیه مکاتبات، ابلاغات و اظهارات به آدرس مندرج در این قرارداد ارسال خواهد شد. در صورتی که هر یک از طرفین محل اقامت خود را تغییر دهند مکلف هستند حداکثر ظرف ۱۰ روز نشانی اقامتگاه جدید خود را به‌طور مکتوب به اطلاع طرف دیگر برساند در غیر این صورت ارسال به آدرس قبلی ابلاغ تلقی خواهد شد.

ماده ۱۰- حل اختلاف

هرگاه در اجرای تعبیر یا تفسیر هر یک از مواد این قرارداد اختلاف حادث گردد طرفین مکلف هستند بدواً موضوع را از طریق مذاکرات مسالمت‌آمیز حل‌وفصل نمایند در صورتی که مذاکرات ظرف یک ماه از تاریخ حدوث اختلاف منتج به حل اختلاف نگردیده یا هر یک از طرفین حداکثر ظرف ۱۰ روز از تاریخ دعوت طرف دیگر حاضر به مذاکره نگردد، موضوع به مراجع قضائی ارجاع خواهد شد.

ماده ۱۱- نسخ قرارداد

این قرارداد مطابق مقررات و قوانین موضوعه کشور جمهوری اسلامی ایران در ۱۱ ماده و در ۲ نسخه متحدالمتن که هر دو نسخه دارای اعتبار واحد می‌باشند تنظیم، امضاء و مبادله گردید و برای طرفین لازم‌الاجرا می‌باشد.

امضاء اعطاکننده
 امضاء بازاریاب
 شاهد ۱
 شاهد ۲

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون