حالات-زن-بعد-از-خیانت

حالات-زن-بعد-از-خیانت

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 22:59

حالات زن بعد از خیانت چگونه است و چگونه می توان متوجه شد حالات زن بعد از خیانت شد؟ اگر در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری می خواهید، پس ادامه ی این مقاله را در وب سایت بیاتو عروسی از دست ندهید.

در ابتدا لازم به ذکر است که بگوییم تمام مطالبی که شما در این مقاله می خوانید، صد در صد تضمینی نیستند و گاهی حتی حالات طبیعی همسر شما را شامل می شوند و نمی شود کاملا آنها را به خیانت ربط داد! اما می توان گفته که در این رفتار ها، نشانه هایی از خیانت نهفته است. نشانه های خیانت شوهر و مردان نیز خود بحثی جداگانه دارد.

بهتر است بدانید که زندگی مشترک تان ارزش بسیاری دارد و نباید بر اساس حدس و گمان، کار اشتباهی انجام دهید و به خاطر داشته باشید که هر گونه اقدام یا عکس المعل اشتباه منجر می شود زندگی مشترک تان از بین برود! برای مردان سخت است که با این موضوع کنار بیایند، اما همانطور که در ابتدا گفته شد، این حالات فقط نشانه هایی ازخیانت هستند و صد در صد بیانگر خیانت همسر تان نخواهند بود، پس اگر می خواهید بدانید که آیا این نشانه ها در همسر تان وجود دارد یا خیر، مطالب این مقاله را از دست ندهید.

حالات زن بعد از خیانت به چه صورت است؟

در ادامه در مورد این حالات صحبت خواهیم کرد و در مورد هر کدام از آنها توضیحاتی را ارائه می کنیم.

سردی در رابطه

%D8%B3%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-1.jpgسردی در رابطه یکی از حالات زن بعد از خیانت است

همسر تان در رابطه سرد می شود. کار هایی که قبلا از سوی شما باعث خوش حالی او میشد، اکنون برایش هیچ لذتی ندارد. از تنها بودن با شما گریزان است و صرفا می خواهد وظایف همسری اش را انجام دهد و علاقه ای به لذت بردن از این وظایف ندارد. نمی خواهد با شما وقت بگذراند و برای تفریح به خارج از منزل برود. حالت سرد و بی روح او در این رابطه منجر می شود به اینکه دیگر از لحاظ عاطفی به شما نیازمند نباشد.

این حالات نشانه هایی از افسردگی هم می توانند باشند و صرفاً نشانه ی خیانت نیستند. اگر همسر شما این نشانه ها را داشت، بهتر است با صحبت با یک روان کاو و مشاور، راهکارهایی برای بهبود او از این وضعیت بیابید و صرفاً ذهن خود را روی خیانت وی متمرکز نکنید.

عدم گرایش عاطفی

همسری که همیشه می خواست کلمه ی دوستت دارم را از زبان شما بشنود، اکنون هیچ گونه نشانه ای از او نمی بینید و او نسبت به این موضوع زیاد حساسیت ندارد. برایش مهم نیست که شما در مورد او چه فکری می کنید و نسبت به او چه حسی دارید. بهتر است بدانید که او این بی اهمیتی را زباناً به شما نخواهد گفت! بلکه از طریق رفتار هایش متوجه این موضوع می توانید بشوید.

حتی اگر شما بارها ابراز علاقه کنید و بخواهید رابطه عاطفی تان را مستحکم تر کنید، او نسبت به این مسئله سرد خواهد بود و واکنشی نشان نمی دهد. این موضوع می تواند بیانگر این حالت باشد که همسر تان نیاز های عاطفی اش را از سویی دیگر تامین می کند و نیازش برآورده می شود و به صورت کلی یکی از حالات زن بعد از خیانت است. اما می توان به گونه ای دیگر به این موضوع نگریست! توجه کنید که تا جایی که امکان دارد، شما باید خوش بینانه ترین حالت ها را در نظر بگیرید و در صورت نتیجه نگرفتن به سراغ حالت های بدتر بروید. شاید همسرتان درگیری یا مشغله ذهنی دارد و نمی تواند آن درگیری را برطرف کند و به همین جهت، این درگیری ذهنی روی رفتار های او تاثیر مخرب داشته است.

در چنین موقعیتی سعی کنید متوجه مشکلش شوید اما به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند در کارهایش دخالت می کنید یا بیش از حد در حریم شخصی اش وارد شده اید. اگر مشکلی وجود داشت، با کمک به او (چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم) تلاش کنید او را به همان حالت سابق بازگردانید.

بی توجهی به قوانین رابطه

%D8%A8%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D9%88-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA.jpgیکی از حالات زن بعد از خیانات بی توجهی به قوانین رابطه است

هر زوجی قوانین مطرح شده یا نانوشته ای در بین خود دارند. به عنوان مثال ممکن است این قانون این باشد که بعد از یک ساعت خاص، می بایست هر دوی آنها در منزل حضور داشته باشند و یا اینکه در یک روز خاص به منزل پدری شان بروند و مسائلی از این قبیل.

در این زمان، همسر شما نسبت به این قوانین سرد شده و یا بیخیال است. برایش مهم نیست که از این قوانین عبور کند و بارها این کار را انجام می دهد. اگر نسبت به این کار از او شکایت کنید، او شما را متهم به محدود کردن خودش خواهد کرد و این موضوع که از قوانین پیروی نمی کند را نمی پذیرد.

برای اینکه متوجه شوید که آیا این رابطه هنوز برایش اهمیت دارد یا خیر تا حدودی خلاف قوانین و ارزش های رفتاری و اخلاقی او عمل کنید. این ارزش ها همان حد و حدود هایی هستند که وی، برایشان اهمیت ویژه ای در رابطه قائل بوده است. توجه کنید که فقط تا حدودی این کار را انجام دهید نه تا حدی که منجر به نابودی رابطه تان شود. اگر با انجام این رفتارها با سردی او رو به رو شدید، می توانید متوجه شوید که آیا همسر تان مشکوک به خیانت است یا خیر.

از آنجا که ما خیانت را در خانه آخر قرار می دهیم، پس می توانیم این موضوع را آنگونه مطرح کنیم که همسر تان نسبت به انجام الگوهای رفتاری گذشته اش دچار مشکل شده یا نسبت به آنها سرد شده است. این موضوع جنبه های مختلفی می تواند داشته باشد! به عنوان مثال شاید از سوی عمل به یکی از این قوانین بازخورد منفی گرفته یا نتیجه ای که میخواسته برایش به ارمغان نیامده است. مثلا رفتن و دید و بازدید از منزل پدری شما همیشه برایش جذاب بوده، اما به واسطه ی توهین از سوی خانواده شما یا بی توجهی کردن به او، منجر شده نسبت به این قانون که هر هفته برای دیدن آنها به منزل شان برود، سرد شود. پس با پیدا کردن دلیل اصلی بی توجهی به قوانین، او را در این راه تنها نگذارید و همراهش باشید.

عدم وقت گذرانی با شما

همسرتان همیشه حتی از کارهای مهم خودش می گذشت تا با شما وقت بگذراند، اما اکنون کمترین زمانی هم برای شما نمی گذارد. خود را مشغول به کارهای مختلف می کند و سعی در این دارد که از شما دوری کند. اگر همسرتان اینگونه است، پس در ابتدا کاملا یقین پیدا کنید که او مشکل یا گرفتاری نداشته باشد! شاید او به دلیل گرفتارهایی که شما نمی بینید یا تشخیص نمی دهید، نمی تواند وقت کافی برای شما بگذراد.

زمانی که از این موضوع یقین یافتید که او هیچ گرفتاری ندارد و صرفاٌ عمداٌ از شما دوری میکند، پس زمان آن رسیده که از نزدیک با یک مشاور صحبت کنید، تا به شما با توجه به شرایط تان راه حل بدهد و بتوانید از این موضوع نجات پیدا کنید و متوجه شوید که آیا این موضوع یکی از حالات زن بعد از خیانت است یا خیر! تا زمان مراجعه به مشاور، بهتر است او را متهم به این کار نکنید تا با کمک مشاورتان، بهتر بتوانید از پس اوضاع بر بیایید.

اعتیاد به فضای مجازی

%D8%A7%D8%B9%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA.jpgاز نمونه حالات زن بعد از خیانت می توان به اعتیاد او به فضای مجازی اشاره کرد

همسرتان همیشه علاقه چندانی به بودن در فضای مجازی نداشت یا اگر  برای این کار زمانی هم می گذاشت، خیلی زود از آن خارج میشد. اما اکنون ساعت ها می گذرد که او در فضای مجازی  گشت و گذار می کند. می تواند دلیل این موضوع به اجتماعی بودن زنان باز گردد. اغلب زنان دوست دارند صحبت کنند و حرف بزنند و شاید با ایجاد گروهی دوستانه در فضای مجازی، این ارتباط را برقرار کرده و این نیازشان را برطرف می کنند! پس این موضوع نمی تواند چندان نشانه ی خیانت وی باشد اما باز هم توجه به آن خالی از لطف نیست.

البته اگر این وقت گذرانی برای چنین دلایلی باشد، او نشانه هایی از این موضوع را به شما خواهد داد. به عنوان مثال در مورد دوستانش با شما حرف خواهد زد یا از اتفاقی که داخل فضای مجازی رخ داده، برای شما صحبت می کند. اما اگر مخفی کار بود و حتی زمانی می بینید که او با به صدا در آمدن تلفن همراه اش دستپاچه شده و استرس پیدا می کند، بد نیست دلیل این موضوع را بیابید! این یکی از حالات زن بعد از خیانت است اما این کار شما نباید به گونه ای باشد که او متوجه شود در کارهایش دخالت می کنید.

این موضوع حائز اهمیت است که بگوییم اگر زوجین به یک دیگر اعتماد داشته باشند، هرگز این موضوع پیش نخواهد آمد; اما از آنجا که موضوع مقاله بحث خیانت است، پس بد نیست به این مسائل توجه شود.

سردی در رابطه جنسی

در رابطه جنسی نیز همسرتان چندان خوشحال نیست و نشانه هایی از بی علاقگی او در برقراری رابطه جنسی را می بینید. در زمان برقراری رابطه، او هرچه سریعتر می خواهد آن را به پایان برساند یا زمان این رابطه را به طولانی مدت به تعویق خواهد انداخت. در این مورد حدس و گمان بسیار است. به عنوان مثال می توان به مشکلات روحی یا جسمی زنانه اشاره کرد و صرفا بحث خیانت در میان نیست.

با این حال اگر نشانه هایی زیر را در همسرتان دیدید، بهتر است روی بحث خیانت هم حساب کوچکی باز کنید.

  • همسرتان همیشه برای شما خود را آرایش می کرد و به خود می رسید، اما حال کمتر به انجام این کار می پردازد.
  • او در برقراری رابطه همیشه نظافت را رعایت می کرد، اما اکنون این کار را انجام نمی دهد.
  • همسرتان در برقراری رابطه، شما را به کم توان بودن یا ناتوانی متهم خواهد کرد (در صورتی که در گذشته این مسئله وجود نداشت).
  • از شما در قبال برقراری رابطه درخواست های مادی یا … دارد و به نوعی برقراری رابطه با شما را نوعی معامله به شمار می آورد.
  • از لذت با هم بودن می گذرد و صرفاً می خواهد رابطه برقرار شود و زودتر به اتمام برسد.

در انتها بهتر است باز هم به این مسئله اشاره کنیم که ارزش زندگی مشترک بسیار است و نباید بسته به چند نشانه کوچک که دلایل مختلفی هم می توانند داشته باشند، همسرتان را متهم به خیانت کار بودن کنید. حالات زن بعد از خیانت شاید به گونه ی دیگر هم باشند که در این مقاله ذکر نشده است; پس با رفتن به مشاوره و صحبت با یک مشاور با تجربه، کمک بسیاری به شما می شود!شما نباید صرفا با خواندن این مقاله اقدام به انجام کاری نکنید و باید صحبت با مشاور را در الویت قرار دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون