موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

چگونه در اینستاگرام مخ بزنیم

چگونه در اینستاگرام مخ بزنیم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 آبان 1399 ساعت 13:41

%D9%85%D8%AE-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-1.jpg چکیده مطلب تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 96

فضای دوستیابی در زندگی مدرن و دیجیتالی امروز کمی بسیار تغییر کرده است. اگر به جوانان نسل گذشته خود نگاه کنیم آنها باید با رد و بدل کردن شماره تلفن و یا قرارهای مخفیانه به برقراری ارتباط و شروع دوستی فکر می کردند اما امروز شما فقط کافی است از طریق پیام رسان های مختلفی مانند تلگرام و اینستاگرام به شخص مورد علاقه خود پیام دهید. اما چگونه به شکل موثری بتوانید مخ زدن را انجام دهید در این نوشته به شما آموزش می دهیم.

مخ زدن: این روزها، روش‌های دوست یابی به صورت آنلاین رواج زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط از تلگرام و دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما آیا با روش مخ زدن دختر در چت تلگرام یا اینستاگرام آشنایی دارید؟ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که این کار را به درستی با توجه به فرهنگ اسلامی-ایرانی انجام دهید.

سوال: آیا این روش برای مخ زدن پسر نیز امکان پذیر است؟ بله ، بهتر است به دوره آموزشی ملکه باش سری بزنید.

در دنیای مدرن امروز توانایی دوست یابی به روش آنلاین یکی از توانمندی‌های مورد نیاز هر فرد است. در گذشته شما باید شماره تلفن کسی را می‌گرفتید و برای دوست شدن سوال می‌کردید و به صورت حضوری باید اینکار را انجام می‌دادید. اما در حال حاضر روش مخ زدن با تلگرام یا دایرکت اینستاگرام مرسوم تر شده است.

دیگر تاثیر گذاشتن در دیدار اول کمی کم رنگ تر شده است و باید برای مخ زدن کمی حوصله بخرج دهید. زیرا باید جذاب بودن خود را ابتدا بوسیله ارسال پیام در تلگرام و اینستاگرام به طرف مقابل خود اثبات کنید و سپس ارتباط دوستانه شما شکل کاملی به خود بگیرد.

برای بعضی افراد مخ زدن در فضای مجازی بسیار سخت و نشدنی به نظر می‌رسد اما به شما می‌گوییم که اینگونه نیست و بسیاری از افراد از این طریق دوستان جدیدی پیدا می‌کنند. شاید افرادی که توانایی مخ زدن در فضای مجازی را دارند کار را برای این افراد سخت کرده اند و گوی سبقت را ربوده اند. بعضی افراد توانایی نشان دادن مهربانی خود از طریق چت و گفتگوی آنلاین را ندارند و سرگرم کننده هم به نظر نمی رسند اما در واقعیت آنها افرادی بسیار مهربان و سرگرم کننده هستند.

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که مشکل شما در عدم مهارت روش‌های مخ زدن در فضای مجازی است که در این نوشته به آن پرداخته ایم.

آموزش صفر تا صد مخ  زدن  دختران در اینستاگرام

آموزش روش مخ زدن در فضای مجازی تلگرام یا اینستاگرام

آیا واقعا می‌خواهید بهترین فردی که می‌شناسید را به سمت خود جذب کنید و دوستی خود را آغاز نمایید؟ قدم اول دوستی از طریق فضای مجازی هست و پس از آن ارتباط با تماس تلفنی و کم کم ارتباط عاطفی شما شکل خواهد گرفت. روش مخ زدن دختر بسیار سخت نیست و کمی یادگیری و مهارت نیاز دارد که ما اینجاییم تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

1. از ایموجی و شکلک‌ها بدرستی استفاده کنید

%D8%B4%DA%A9%D9%84%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

یک چت درست و حسابی با دختر با استفاده بجا از شکلک‌ها بوجود می‌آید. اگر چت شما خالی از این شکلک‌ها باشد خیلی زود خسته کننده به نظر می‌آیید. استفاده از شکلک‌ها با چهره‌های مختلف مخ زدن را بسیار آسان می‌کند مخصوصا جاهایی که نمی دانید که طرف مقابل را بدرستی جذب کرده اید یا خیر.  مثلا فرستادن شکلک خنده به تعداد زیاد این حس را به طرف مقابل القا می‌کند که شما شخص خوش خنده ای هستید و بسیار کارآمد خواهد بود.

2. در مخ زدن حتما از گیف‌ها کمک بگیرید

%DA%AF%DB%8C%D9%81-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

یکی دیگر از راه‌های مخ زدن عالی استفاده از تصاویر گیف و متحرک هست. در تلگرام گیف‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را ذخیره کنید و در هنگام صحبت کردن برای طرف مقابل ارسال کنید.

مخصوصا زمانی که می‌خواهید به پیام‌های شخص مقابل واکنش نشان دهید استفاده از گیف‌های هیجان انگیز و جذاب توصیه می‌شود و بیشتر گیف‌هایی که حالت‌های چهره را نمایش می‌دهند جالب تر خواهند بود.

3. درباره خودشان صحبت کنید

%D9%85%D8%AE-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

پرسیدن سوالات شخصی یکی از راه‌های مخ زدن در فضای مجازی است اما فقط زمانی این روش موثر هست که بدانید طرف مقابل شما از این موضوع خوشش می‌آید. درباره علایق طرف مقابل صحبت کنید.


مقاله مرتبط: 10 ویژگی افرادی که میتوانند رابطه عاشقانه جدید ایجاد کنند


برای این کار ابتدا درباره موضوعات مختلف و متعددی صحبت کنید و ببینید که جذب چه موضوعی می‌شود و آن را بیشتر ادامه دهید و دائما درباره یک موضوع که مورد علاقه خودتان هست صحبت نکنید. مثلا اگر طرف مقابل شما به فیلم و سریال علاقه مند هست و شما نمی دانید ابتدا سوالات مختلفی در رابطه با موسیقی، تفریح، درس خواندن و فیلم دیدن صحبت کنید و وقتی متوجه علاقه طرف مقابل به موضوع فیلم و سریال شدید در این بحث عمیق شوید. این یکی از اثبات شده ترین روش‌های مخ زدن در تلگرام و اینستاگرام است.

4. اصلا بی ادب نباشید

%D8%AA%D8%B9%D8%B1%DB%8C%D9%81-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%AA.jpg

شوخی‌های بی مورد و نامودبانه بسیار حرکت اشتباهی در آغاز گفتگو و شروع آشنایی است. شاید اگر چنین کاری انجام دهید به طرف مقابل خود این حس را القا کنید که دوستی شما خالی از احساس واقعی هست و به خوبی پیش نخواهد رفت. شما به دوستی فراتر از این موارد احتیاج دارید و در مخ زدن خود این چنین ناشایست رفتار نکنید.

5. تعریف و تمجید‌های مناسب داشته باشید

%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C.jpg

تعریف کردن یکی از روش‌های واضح برای مخ زدن هست اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. شما با تعریف کردن از طرف مقابل مهربانی خود را به نمایش می‌گذارید اما همزمان خود را محتاج طرف مقابل نشان می‌دهید.

باید تعریف و تمجیدهای شما بسیار کم رنگ و در میان بحث‌های شما درباره ویژگی‌های شخص مقابل باشد. هرچند که منظور پیام شما واضح فهمیده می‌شود اما سعی کنید خیلی واضح و در یک جمله خلاصه نکنید.

6. کمی صحبت‌های شخصی داشته باشید

%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpg

از اینکه چند سوال درباره زندگی طرف مقابل بپرسید، نترسید. چند سوال شخصی بپرسید و البته پشت سرهم نباشد و درباره روابط قبلی طرف مقابل نیز نباشد.


مقاله مرتبط: راهکار های علمی برای عاشق کردن دختر ها و وابسته کردن آنان


بجای این موارد بهتر است درباره اخلاقیات و ارزش‌های شخصی او سوال کنید و بحث را به سمت پرسش و پاسخ‌های متعدد پیش ببرید.

7. طرف مقابل را بخندانید

%D8%AE%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%AA.jpg

یکی از بهترین راه‌های مخ زدن در تلگرام یا اینستاگرام این هست که طرف مقابل را بخندانید. مثلا جک‌ها و مطالب خنده دار برای او ارسال کنید و واکنش او را ارزیابی کنید و اگر متوجه شدید که از این موضوع خوشش آمده است در گفتگوهای مختلف این موضوع را ادامه دهید.

8. سر به سرش بگذارید

%D8%B3%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%B1-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%D8%AA.jpg

سر به سر گذاشتن یکی از روش‌های موفق مخ زدن در تلگرام و اینستاگرام هست. باید برای طرف مقابل شخصیتی مبهم و جذاب داشته باشید. هیچ گاه سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود را همان ابتدا جواب درست و مستقیم ندهید. مثلا از شما می‌پرسد که چه شغلی داری؟ شما مثلا بجای اینکه بگویید برنامه نویس هستید بهتر است بگویید با کامپیوتر بازی میکنم پول میگیرم یا هر جواب گمراه کننده و بامزه ای که به ذهن تان خطور کرد مناسب خواهد بود. سر به سرگذاشتن بسیار موثر است و حتما امتحان کنید و باعث خندیدن طرف مقابل خواهید شد.

9. جملاتی مانند «اگر باهم بیرون برویم ..» را بکار ببرید

%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%85.jpg

اینگونه جملات مستقیما مفهوم مخ زدن به شکل خوب را نمی رساند اما در طرف مقابل این تصور را ایجاد می‌کند که با شما بیرون بیاید و یا تصویر ذهنی از بودن با شما در ذهن خود ایجاد کند و فکر کند که بودن با شما چقدر خوش می‌گذرد قطعا مخ زدن شما جواب خواهد داد.

10. تصاویر بامزه با اسنپ چت از خودتان بگیرید و ارسال کنید

%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%DA%86%D8%AA.jpg

یکی از راه‌های برقراری ارتباط ارسال تصاویر بامزه با شکلک‌های خنده دار نرم افزار اسنپ چت هست. به این شکل واکنش چهره خود را به شکل بهتری می‌توانید به طرف مقابل نشان دهید و بانمک و جذاب خواهید بود.

البته توجه داشته باشید که این نوع تصاویر بهتر است بعد از آشنایی مختصر و شکل گیری رابطه باشد.

11.در اوج گفتگو ناگهان صحنه را ترک کنید

%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%86%D8%AA-%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C.jpg

شاید به نظرتان عجیب بیاید اما باور کنید یکی از راه‌های عملی مخ زدن در اینترنت و فضای مجازی خواهد بود. شما بحث گرم و جالبی را به اوج خودش رسانده اید اما باید جذابیت خود را حفظ کنید و این احساس را تداوم ببخشید.

در زمانی که گفتگو در اوج خودش هست به طرف مقابل بگویید که باید بروید و مجبور هستید. جمله ای مانند «خیلی صحبت عالی با هم داشتیم اما مجبورم همین الان بروم و بعدا صحبت می‌کنیم.» به این صورت طرف مقابل به شما پیوسته فکر خواهد کرد تا اینکه مجددا به او پیام بدهید.

12. خودتان باشید

%DA%86%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.jpg

هیچ چیز جذاب تر از اینکه طرف مقابل فکر کند خودتان هستید در مخ زدن بهتر نیست و خیلی مهم است. حتی گاهی اوقات خودتان را برای سرگرم کننده بودن و بامزه بودن پایین تر نیز بیاورید و از خودتان بدگویی کنید و به طرف مقابل خود بگویید که شاید باور نکند اما شما آنقدرها هم خوب نیستید و این گونه طرف مقابل جذب صداقت بیش از حد شما خواهد شد و مخ زدن شما جواب خواهد داد.

دانستن اینکه چگونه بتوانید در تلگرام یا دایرکت اینستاگرام مخ بزنید نیاز به تجربه و شناخت از خودتان و طرف مقابل  دارد. البته این نکته را فراموش نکنید که اگر روی کسی جواب نداد براحتی از کنار موضوع بگذرید و آن شخص را رها کنید.


مقاله مرتبط: معنی «جاست فرند»چیست؟ آیا رابطه دوستی شما فراتر از آن هست؟


درست شبیه این هست که می‌خواهید وارد رستورانی شوید و اگر علامت رستوران تعطیل هست و یا غذا ندارد را ببینید چه می‌کنید؟ بله به سراغ رستوران دیگری می‌روید. در مخ زدن اگر طرف مقابل با شما ارتباط برقرار نکرد به سراغ شخص دیگری برای دوستی بروید و دوستی سرشار از صداقت و مهربانی و علاقه را به شخص مناسبی نشان دهید.

2-6.jpg

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند چیست؟

شما خواننده گرامی میتوانید از کارشناسان مجموعه تکامل من مشاوره رایگان دریافت کنید. لطفا سوالات و نظرات خود را در زیر همین مقاله ثبت کنید تا پاسخ داده شود.

asli-300x200.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر