موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

علایم برانگیختگی در مردان

علایم برانگیختگی در مردان

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 16:53

چگونه می‌شود نشانه های تحریک مردان را شناخت؟ فعالیت جنسی یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌های بدن انسان است. شما با شناخت بدن همسر خود می‌توانید کیفیت رابطه‌تان را بالا ببرید. برای مثال تحریک جنسی در آقایان ساده‌تر از زنان اتفاق می‌افتد، اما عوامل متعددی می‌تواند در نحوه‌ی تحریک شدن مردان تاثیر بگذارند. به عنوان مثال بلوغ زودرس یا دیررس، میزان فعالیت فیزیکی، تغذیه و ... عواملی هستند که شکل و نحوه‌ی برانگیختگی در آقایان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند. اما اصولاً مواردی که باعث تحریک آقایان می‌شود در اکثر موارد مشترک است. در این مقاله نشانه های برانگیختگی مردان را معرفی خواهیم کرد و در ادامه اشاره‌ای به عوامل تحریک مردان خواهیم داشت. در صورتی که در این مقوله نیاز به صحبت با فردی متخصص دارید، می‌توانید از مشاوره جنسی کمک بگیرید.phone.gif

نشانه های تحریک مردان : فرایند عمل جنسی

رابطه جنسی فعالیتی است که در آن ذهن و بدن هر دو درگیر می‌شوند و باهم به سمت یک مقصد (ارگاسم) حرکت می‌کنند. این فرآیند از مجموعه‌ای از فعل و انفعالات جسمی و روانی تشکیل می‌شود که ترتیب خاص خود را دارند. رعایت این چرخه پاسخ جنسی برای تجربه‌ی یک آمیزش موفق ضروری است. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه چرخه پاسخ جنسی کلیک کنید. 

الف) تحریک مردان | برانگیختگی

اولین مرحله‌ی شروع یک آمیزش، انگیزش و برانگیختگی جنسی است. برای برانگیختگی جنسی در آقایان وجود آمادگی ذهنی و مقدار کافی از هورمون تستوسترون لازم است. بدن غالب مردان پس از بلوغ، هورمون تستوسترون را در سراسر عمر تولید می‌کند. اگرچه بعد از مدتی این تولید هورمون سیر نزولی پیدا می‌کند اما قطع نمی‌شود. منشا تحریک می‌تواند هریک از حواس پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی باشد. اگر هریک از این حواس در معرض سوژه جنسی قرار بگیرند،‌ امکان تحریک مردان به میزان متفاوت هست. پردازش اطلاعات جنسی که مغز دریافت می‌کند در بخشی از مغز به نام هیپوتالاموس صورت می گیرد.

ب) نشانه های تحریک مردان : نعوظ

در نتیجه‌ی برانگیختگی آقایان، نعوظ (سفت شدن) آلت تناسلی اتفاق می‌افتد. در این مرحله خون بیشتری وارد آلت تناسلی شده و در نتیجه متورم شدن و راست شدن آلت تناسلی را به همراه دارد. امروزه با شناخت جنبه‌های مختلف فرآیند نعوظ در مردان، درمان مشکلات احتمالی مختلف در این زمینه، ممکن شده است. برای کسب اطلاعات در زمینه شناخت بدن همسر کلیک کنید. 

ج) نشانه های تحریک مردان : افزایش ضربان قلب

سومین مرحله در عمل جنسی آقایان افزایش ضربان قلب و فشار خوندر سراسر بدن است. غالب مردان هنگام عمل جنسی صورتشان به دلیل جمع شدن خون سرخ می‌شود، بیضه‌ها نیز متورم شده و تا 50 درصد یه سایزشان اضافه می‌شود. در این مرحله پروستات و کیسه‌های مربوط به منی شروع به ترشح مایع می‌کنند. برای کسب اطلاعات در زمینه رابطه جنسیکلیک کنید.

ح) تحریک مردان | ارگاسم

عمل جنسی با رسیدن به مرحله ی چهارم (ارگاسم) به اوج لذت خود می‌رسد. در این مرحله انزال(خارج شدن منی از بدن) رخ می‌دهد که با لذت بسیار بالایی همراه است. به طور معمول تمام مردان هنگام انزال، بالاترین میزان ضربان قلب را تجربه می‌کنند. در این مرحله عضلات بدن دچار انقباض شده و منی به درون پیشابراه حرکت می‌کند و از آلت خارج می‌شود.

خ) تحریک مردان | فروکش کردن

مرحله ی پنجم از فرآیند عمل جنسی در آقایان فروکش کردن و برطرف شدن تورم است. در این مرحله آلت تناسلی به حالت اولیه خود باز می‌گردد و در غالب موارد پس از انزال رخ می‌دهد. اما ممکن است تحت شرایطی مانند اتفاق افتادن رویدادهای مداخله گر، آلت تناسلی قبل از انزال نعوظ خود را از دست بدهد و به حالت اولیه برگردد.

د) تحریک مردان | عدم پاسخ گویی به سیگنال های جنسی

مرحله‌ی ششم که آخرین مرحله از فرآیند عمل جنسی در آقایان است حس آرامش رخوت‌انگیزی می‌باشد که پس از فروکش کردن به آن‌ها دست می‌دهد. این مرحله از نظر زمانی می‌تواند 30 دقیقه الی 3 ساعت طول بکشد. در این مدت سیستم عصبی مردان به تحریک جنسی پاسخی نمی‌دهد. برای کسب اطلاعات در زمینه اولین رابطه جنسی کلیک کنید.

نشانه های تحریک مردان : عوامل تحریک جنسی 

اول از همه، نقاط تحریک پذیر آقایان را بشناسید. رعایت برخی نکات ساده‌ می‌تواند تحریک‌پذیری همسرتان را به اوج خود برساند. تحریک همسر از مهارت‌هایی است که کم کم بدست می‌آورید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه تحریک همسر کلیک کنید. 

در ادامه مطلب چند عامل اصلی را به شما معرفی می‌کنیم.

الف) شگردهای زنانه : بیان لطیف هنگام صحبت با شوهر

لطافت در کلام هنگام صحبت با شوهرتان می‌تواند او را از نظر جنسی برانگیخته کند و نشانه های تحریک مردان را در او مشاهده کنید. هنگام صحبت با او کلمات را با لطافت و شیوایی بیان کنید. رفتارهای زنانه، ناز و کرشمه و... همیشه جواب می‌دهد. البته به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه در این امور افراط نکنید!

ب) تحریک مردان | لباسی که در خانه می‌پوشید

شک نکنید که شما برای همسرتان جاذبه‌ی جنسی دارید، چرا که اگر غیر از این بود او هیچ گاه با شما ازدواج نمی‌کرد. حال اگر در خانه پوششی را انتخاب کنید که او دوست دارد و می‌پسندد این جاذبه ی جنسی چند برابر می‌شود. در این صورت می‌توانید یک تجربه جنسی عالی داشته باشید. لباس‌های بدن‌نما و خاص و حتی لباس زیری که او به شما هدیه داده را فراموش نکنید. 

ج) تحریک مردان | رعایت بهداشت

یکی از اصلی‌ترین نکات برای داشتن رابطه جنسی موفق با همسرتان رعایت بهداشت است. هرگز از اعمالی مانند رفع موهای زائد، مسواک زدن و مواردی از این قبیل قبل از شروع آمیزش غافل نشوید.

د) تحریک مردان | در رابطه جنسی پیش‌قدم شوید

چه ایرادی دارد زن خواهان رابطه جنسی باشد؟ بطور معمول مردان خواستار رابطه جنسی هستند. حالا فکرش را بکنید شما از این قضیه برای تحریک همسر خود استفاده کنید. اگر او ببیند که شما به این رابطه مشتاق هستید تا حد زیادی تحریک خواهد شد. شما می‌توانید پیش‌نوازی و یا ماساژ جنسی را شروع کنید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ماساژ جنسی کلیک کنید.

نقاط تحریک آمیز بدن مردان 

با آگاهی از نقاط تحریک پذیر بدن مردان، می‌توانید لذت بیشتری به همسرتان بدهید و کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. از نقاط تحریک پذیر می‌توان به لب و دهان، آلت تناسلی، بیضه‌ها، داخل ران، گردن، زیر بغل، نوک سینه‌ها و غیره اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله نقاط تحریک پذیر آقایانرا مطالعه فرمایید.

نشانه های تحریک مردان | سخن آخر

رابطه جنسی بخش بسیار مهمی از زندگی مشترک است و زوجین باید بتوانند نسبت به بدن یکدیگر شناخت کافی داشته باشند تا رابطه بهتری را تجربه نمایند. شناخت نشانه های تحریک مردان‌ و نقاط تحریک پذیر به خانم‌ها کمک می‌کند تا برای رضایت بیشتر در رابطه تلاش کنند. شما می‌توانید برای داشتن رابطه جنسی بهتر از یک فرد متخصص کمک بگیرید تا دچار مشکل در رابطه نشوید. متخصصان مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در خدمتتان هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه ارتباط با شوهر می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق شماره 02122018502 و یا از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر