موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دلیل نگاه خیره

دلیل نگاه خیره

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

به چشم‌هایش نگاه کنید تا جواب سؤالتان را بگیرید

آیا او شما را دوست دارد؟

14343600644.jpg

چطور می‌توان از راه چشم پی به احساسات افراد برد؟

اختصاصی بیست ستون:  

همه ما این جمله را شنیده‌ایم که چشم‌ها دریچه‌هایی به روح فرد هستند، اما آیا واقعا چشم‌ها می‌توانند به ما بگویند که فردی از ما خوشش می‌آید یا نه؟

پاسخ این سوال مثبت است، اما پیش از اینکه به شما خواندن نشانه‌های مربوط به چشم را یاد بدهیم، باید ابتدا این حقیقت را متذکر شویم که دانستن اینکه فردی شما را دوست دارد یا نه نیازمند وجود نشانه‌های متعددی‌ بوده و تنها چند نشانه محدودی که مربوط به چشمان افراد می‌شود کافی نیست.

فکر نکنید که کسی از شما خوشش می‌آید تنها به خاطر اینکه چند نشانه محدودی که به زودی به آن‌ها اشاره می‌کنیم را در او مشاهده کردید. به جای آن بهتر است که احتمال دهید که فردی از شما خوشش می‌آید سپس از نشانه‌های دیگر برای تبدیل شک خود به یقین استفاده کنید.

14343600963.jpg

چند نشانه‌ای که مشخص می‌کند شخصی به شما تمایل دارد یا نه:

۱- چشم‌های براق

 تحقیقات نشان داده‌اند که چشم‌های شخصی که به شما علاقمند است در زمان حضور شما درخشش خاصی دارد. چشمان آن فرد مرطوب‌تر شده و همین رطوبت باعث انعکاس نور بیش‌تری می‌شود و به این ترتیب چشمان او نیز براق‌تر به نظر می‌رسند. اگر دفعه بعدی متوجه شدید که هنگام حضور شما چشمان فردی درخشش خاصی دارد، وقت آن است که به دنبال نشانه‌های بیش‌تری بگردید.

۲- ابروهای بالا برده

طبق نشانه‌های مربوط به زبان بدن، یک فرد زمانی که کسی یا چیزی را که به آن علاقمند است مشاهده می‌کند ابروهایش را بالا می‌برد. این نشانه کوچک می‌تواند شما را از حس فردی که در آن لحظه می‌بینید، مطلع سازد.

۳- خیره شدن به مدت طولانی

مطالعات نشان داده‌اند که افراد به چشمان فردی که دوستش دارند به مدت طولانی‌تری خیره می‌مانند. این در حالی است که افراد عادی تنها برای چند لحظه به چشمان شما نگاه کرده و هرچند ثانیه نگاهشان را از شما می‌گیرند. فردی که به شما علاقمند است به مدت طولانی‌تری به چشمان شما خیره خواهد ماند.

۴- برقراری ارتباط چشمی به‌طور پیوسته

اگر فردی شما را دوست داشته باشد بدانید که اغلب به شما نگاه خواهد کرد. اگر در گروهی بودید و فردی هر چند لحظه یک بار به شما نگاه می‌کند در حالی که به افراد دیگر توجهی ندارد، نشانه این است که از شما خوشش می‌آید. این نگاه‌های طولانی باعث جذب شما به آن فرد خواهد شد. وقتی که شما برای مدت زمان طولانی‌تری به چشمان فردی نگاه کنید، هورمونی که مسئول جذب است در بدنتان ترشح می‌شود.


۵- نگاه کردن به شما بعد از تعریف کردن چیزهای خنده‌دار

فردی که از شما خوشش می‌آید دوست دارد که شما را در حالت خندیدن ببیند، بنابراین بعد از تعریف کردن هر چیز بامزه‌ای به سرعت یک نگاه کوتاه به شما می‌اندازد تا مطمئن شود که شما می‌خندید و یا جوک او مورد پسند شما واقع شده است.

۶- گشاد شدن مردمک چشم

مردمک چشم شخصی که به شما علاقمند است در حضور شما گشادتر می‌شود؛ به عبارت دیگر، شما متوجه خواهید شد که مردمک چشم آن شخص در حضور شما بازتر می‌شود. مردمک چشم افراد زمانی که به چیزهای مورد علاقه‌شان نگاه می‌کنند، گشاد می‌شود.


۷- دزدیدن نگاه:

شخصی که به شما علاقه دارد به همان اندازه‌ای که دوست دارد همه وقتش را به شما نگاه کند، به همان اندازه هم دوست دارد که زمانی که شما متوجه نگاه کردنش می‌شوید بلافاصله نگاهش را منحرف کند. این به خاطر این است که آن شخص می‌خواهد تظاهر کند که چندان هم از شما خوشش نمی‌آید و این کار را تنها به خاطر حفظ غرورش انجام می‌دهد.

نشانه‌های بیش‌تر

فردی که به شما علاقمند است سعی می‌کند که هر طوری شده بتواند شما را ببیند حتی اگر از شما دورتر ایستاده باشد؛ به عبارت دیگر این شخص در جهت مخالف شما قرار می‌گیرد حتی اگر در فاصله زیادی از شما قرار گرفته باشد. این یک تست کوچک است برای اینکه مطمئن شوید فردی به شما علاقه دارد یا نه. صبر کنید تا شخصی با شما رودر رو شود. سپس وقتی مطمئن شدید که دیگر از جایش تکان نمی‌خورد شما جایتان را عوض کنید طوری که از دامنه دید او خارج شوید. اگر آن شخص موقعیتش را تغییر داد تا در جهت مخالف شما قرار بگیرد، آشکار است که او تمایل داشته است تا عمدا خودش را در دید شما قرار دهد.

مترجم: مهلا شریف

salamatmgz.jpg

★★★☆☆

3.16 ستاره از 5 در 12 رای

عنوان این مقاله : آیا او شما را دوست دارد؟

زمان دقیق: 2015-06-15T13:51:54+04:30

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر