موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

ادامس جگوار چیست

ادامس جگوار چیست

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 21 بهمن 1400 ساعت 01:56

آیا تا به حال به فکر تحریک بیشتر همسر خود افتاده اید؟ آیا میخواهید به روابط زناشویی خود رنگ و بوی دیگری بدهید ؟ ایا میدانید اگر شریک جنسی شما بیشتر تحریک شود شما نیز بیشتر لذت میبرید ؟ کافی است یکبار از این آدامس استفاده کنید !!

بسیاری از مردان از این که همسرشان نسبت به نزدیکی سرد هست و همیشه باید برای نزدیکی از همسر خود در خواست کنند بسیار ناراحت و سرخورده هستند. این آدامس می تواند در خانمها که رغبتی به نزدیکی ندارد و سرد هستند احساس جن سی ملایمی ایجاد کند و اوقات خوشی را برای زوجین فراهم آورد. محصولی فوق العاده است که اثر شگفت انگیزی بر روی خانم ها دارد. این آدامس از ترکیبات استفاده شده در آدامسهای معمولی + مواد تحریک کننده و تقویت کننده جن سی تهیه شده که با جویدن آدامس این مواد خوراکی جذب شده و حالت ریلکس و تحریک پذیری بوجود می آورد. شکل ظاهری و طعم این آدامس دقیقا مثل آدامسهای دیگر میباشد. و مزه شيريني دارد.

برخی از ویژگیها

1) 20 عددی 2) این آدامس محصول کشور آلمان میباشد. 3) تحریک پذیری شدید و حالت گرم شدن بدن می شود 4) اثرات این آدامس 10 دقیقه پس از جویدن ظاهر میگردد. 5) درمان نزدیکی های سرد و پدید آورنده لذت در تماس جن سی

قیمت کالا : 30.000 تومان نحوه خرید : واریز به حساب فروشنده و تحویل 2 روزه

جهت خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر با شماره موبایل mob.jpgتماس حاصل فرمایید.

kharid-2.gif


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر