موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه برای مرد متولد شهریور

بهترین هدیه برای مرد متولد شهریور

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 19:12

مشخصات کلی متولدین شهریور

حسّاس، با هوش، شاد و سر حال، دقیق، وظیفه شناس، خوش هیکل و خوش تیپ، سالم و تندرست، اهل سازش، سود جو، بد پیله، واقعاْ ساعی و کوشا، سرمایه دار، کمال گرا، صبور و آرام، عاشق سلامت خود، متّکی به نفس، خونسرد و خوددار، عاشق کامپیوتر، روشنفکر و دانشمند، قابل انعطاف، وسواسی پر انرژی، مبتکر، اهل اعتدال و میانه روی، کمک رسان، اهل انتقاد، معتمد، وفادار، با ایمان، رام نشدنی، بی ریا و بی تزویر، خوش قلب، چشم و گوش بسته با شرم و حیا، ثابت قدم، مورد حسد قرار می گیرد، دور از جرّ و بحث، گول زرق و برق را نمی خورد، فرشته خو، خیلی درس خوان، چابک، خیال پرداز، دارای ذائقه قوی، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، نکته سنج، خود کفا، پر توقّع، اهل همدردی، زود رنج، قاطع، دور اندیش، خرده گیر و خورده بین.shahrivar-01.jpgزنان متولد شهریور

عشق زن متولد شهریور از آنچنان گرمی و خلوصی برخوردار است که بدون شک مورد رشک و حسد دیگران قرار می گیرد، اما این گرمی و مخصوصا حصول اطمینان از خلوص آن ممکن است مدتی وقت بگیرد.

این درست است که عشق، چه از نظر جنبه های احساسی و چه از نظر جنبه های جسمانی، برای یک زنه متولد شهریور چنان مهم به نظر نمی رسد و در او نوعی صبر و تحمل بی پایان نسبت به ابراز آن مشاهده می گردد، اما هستند تعدادی زیادی از مردانی هم که معتقدند در امور احساسی و عشقی باید خیلی آهسته و رمانتیک قدم برداشت و پیش رفت.

مردان متولد شهریور

مرد متولد شهریور مجموعه ای است از کمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی که در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شکند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شکنند، یا احساس غرور می کنند و یا احساس ندامت، در حالی که مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی کامل تبرئه می کند. وقتی اندیشه کردیم که برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم.

gift.jpgچه کادویی مناسب متولدین این ماه است؟

در انتخاب هدیه مناسب برای یک متولد شهریور، باید وقت بگذارید و حسابی در مورد هدیه‌ای که می‌خرید فکر کنید، سادگی به همراه کیفیت از ایده‌آل‌های متولدین این ماه است. پس به دنبال وسایل تجملی و پر زرق و برق و زیور آلات نباشید. همچنین در مورد خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها، اطلاعاتی داشته باشید.shahrivar.jpgمتولدین این ماه به ظاهر و سلامتیشان خیلی اهمیت می‌دهند، افرادی کاری و سخت کوشند، و دوست دارند همیشه کامل و بی‌نقص باشند، با توجه به خصوصیات شهریوری‌ها هدایای زیر را به شما پیشنهاد می‌کنم: هدیه‌های هنری و تزئینی، مد و زیبایی مثل لوازم آرایش، بازی‌های فکری، لپ تاپ.

اگر به دنبال هدیه‌ی مناسب و شایسته برای یک شهریور ‌ماهی‌ هستید، چرچی نت بر اساس ویژگی‌های متولدین این ماه اجناسی را گلچین کرده شما میتوانید با مراجعه به صفحه پیشنهاد ویژه شهریور ماه از این محصولات نیز دیدن بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر