موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعای محبت فوری

دعای محبت فوری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 05:11

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دعای محبت فوری را مطالعه خواهید کرد.

35-love-1.jpg

افراد زیادی همیشه در پی جلب محبت به طرق مختلفی هستند. این طبیعت انسان است که دوست داشته شدن را می پسندد و همواره به دنبال کسب مهر و محبت دیگران است. به همین دلیل در این مطلب با عنوان بهترین دعای محبت- فوری و موثر به گردآوری بهترین دعاها در زمینه جلب محبت پرداخته ایم. امید است که به یاری خدا با خواندن بهترین دعای محبت- فوری و موثر از جمله دعای محبت فوری، دعای جلب محبت معشوق، دعای محبت روی خوراکی، دعای محبت سریع الاجابه، دعای جلب محبت شوهر، دعای محبت بین زن و شوهر و قوی ترین طلسم جلب محبت به حاجت خود برسید.

دعای محبت فوری

دعای محبت فوری به شما کمک می کند به امید خداوند خیلی سریع مهرتان به دل فرد مورد نظر بیفتد کافی است با خلوص نیت و در امر حلال دعای محبت فوری که در زیر آمده است را 100 مرتبه بخوانید.(همچنین نگاه کنید به دعای برگشت شوهر به زنش)(نگاه کنید به طلسم رفتن به خواب معشوق)

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای جلب محبت معشوق

برای اینکه مهرتان به دل محبوب مورد نظر بیفتد به شما توصیه می شود دعای جلب محبت معشوق که در زیر آمده است را بخوانید و به سمت معشوق خود بدمید. این دعا در دسته ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث بی قراری شدید وی و عزیز شدن نزد معشوق می شود.(همچنین نگاه کنید به دعای دلتنگ کردن معشوق و همه دعاهای مربوط به خواستگاری)

« یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ شَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ یُحِبُّونَهُمْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ حِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ فلان بن فلان علی حب فلان بنت فلان »

دعای محبت روی خوراکی

منظور از دعای محبت روی خوراکی این است که بهترین دعای محبت- فوری و موثر را که در زیر آمده است به یک سیب بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب به خواسته خود برسید.( نگاه کنید به   دعایی برای دیدن همسر آینده در خواب  و  دعای خواب دیدن آینده  و  دعای مخصوص خواستگاری  و  دعا مخصوص ازدواج  )

« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »

دعای محبت سریع الاجابه

برای اینکه خیلی سریع بتوانید محبت کسی را به خود جلب کنید می توانید دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را 7 مرتبه بخوانید. این دعا نیز در زمره ی بهترین دعای محبت- فوری و موثر قرار می گیرد و باعث می شود خیلی سریع به هدف خود برسید. (همچنین نگاه کنید به دعای سریع الاجابه برای آشتی)

« بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

دعای جلب محبت شوهر

اگر خانمی بخواهد مهر و محبت شوهرش را زیادتر کند به وی گفته می شود دعای جلب محبت شوهر که در زیر آمده است را به قند یا نبات بخواند و آن را به خورد شوهرش دهد. امید است که این دعا اثر کند و خیلی زود عشق و علاقه در بین آن ها افزون شود و عزیز شدن نزد شوهر میسر شود.(نگاه کنید به طلسم محبت باستانی)

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّةِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَةٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»

دعای محبت بین زن و شوهر

اگر بین زن و شوهری اختلاف پیش آمده است بایستی دعای محبت بین زن و شوهر را که در زیر آمده است روزی 5 مرتبه بخوانند تا با رفع کدورت و دلتنگ کردن فرد زندگی خوبی داشته باشند. این دعا نیز از دسته بهترین دعای محبت- فوری و موثر می باشد. ( نگاه کنید به دعای دیدار و چگونه وارد خواب عشقمان شویم و دعای مخصوص گرفتاری و دعای مخصوص گشایش کار و دعای ازدواج با معشوق )

« بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ »

قویترین طلسم جلب محبت

قویترین طلسم جلب محبتی که می توان معرفی کرد این است که دعای محبت زیر را به ظرفی آب بخوانید و سپس آن آب را بنوشید و این کار را به مدت سه روز انجام دهید. قویترین طلسم جلب محبت اثر خواهد کرد و منجر به عزیز شدن شما نزد معشوق می گردد.( نگاه کنید به دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز ) (نگاه کنید به طلسم محبت)

« إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِی سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى. عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ. أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ. تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ. ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً. إِنَّهُ لَا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ »

در آخر این مقاله بایستی به این موضوع نیز اشاره کنیم که بهترین دعای محبت- فوری و موثر باعث افزایش مهر و محبت بین شما و فرد مورد نظر خواهد شد اما به این موضوع نیز توجه کنید که در کنار دعا می توانید مهارت های ارتباطی و جذب هر چه بیشتر فرد را نیز بیاموزید تا بدانید نحوه ی برخورد مناسب برای جذب کردن فرد چیست.

مطالب مرتبط:
دعای محبت سریع الاجابه
دعای آشتی زن و شوهر
دعای جلب محبت پسر برای ازدواج
 1021 بار ذکر یا ودود
مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد
طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر
دعای آشتی بین دو دوست
ذکر برای ازدواج با معشوق
ذکر یا فتاح برای ازدواج
دعای عاشق کردن طرف مقابل
قوی ترین دعای جلب محبت شوهر
دعا برای آشتی دادن دو نفر از راه دور
سوره مزمل برای محبت بین زن و شوهر
دعای برای آشتی زن و شوهر وی نمک
نذر برای استجابت دعا
استجابت قطعی دعا برای ازدواج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر