موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

متن تفاهم نامه همکاری ورزشی

متن تفاهم نامه همکاری ورزشی

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

tafahom.jpg?t=1425306427404&imageThumbnail=2

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی انعقاد شد.

در این مراسم که در محل اداره‌ کل سازمان ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی صورت گرفت دو اداره توافق کردند تا در مورد برنامه‌های ورزشی و استعدادیابی همکاری کنند.

این توافق‌نامه در دو محور، پنج حوزه و 27 ماده در رابطه با همکاری‌های فی مابین دو وزارت، حمایت تقسیم کار در رابطه با اعتلای ورزش پایه علی‌الخصوص نونهالان و نوجوانان منعقد شد.

برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک ورزشی، برپایی کلاس‌های آموزش مربی و داور، استفاده از اماکن ورزشی و هماهنگی و همکاری در استعدادیابی و پژوهش‌های علمی ورزشی با همکاری دو دستگاه از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هدف زیرساختی آموزش و پرورش گسترش و اعتلای ورزش در جهت داشتن آینده‌ای روشن برای جوانان کشور است.

وی افزود: برای اینکه در سطح ورزش پهلوانی و قهرمانی گام‌های موثری برداریم باید از سطوح پایه استعدادیابی شروع شود.

سیدمصطفوی گفت: ورزش موجب رسیدن به خودباوری و اعتماد به نفس در بین افراد جامعه می‌شود و شادی و نشاط را در سطح جوانان بیش‌تر می‌کند.

علی خلیلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه باعث ایجاد فرصتی شده تا با تعامل و همکاری دو اداره شاهد رشد و توسعه ورزش استان باشیم.

وی افزود: نوجوانان و جوانان امیدهای فردا هستند و به واسطه ورزش سلامتی روح و روان خود را تضمین می‌کنند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در پایان توضیح داد: ورزش سبب می‌شود تا خودکفایی در سطوح مختلف جامعه افزایش یابد و این امر از هر لحاظ به سود کشور است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر