موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هدایای تبلیغاتی اداری

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 22:39

ما در شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از پانزده سال سابقه و مجهز به کارگاه های تولید و دوخت تیشرت، لباس کار، کلاه پارچه ای، آفتابگیر خودرو، انواع ساک دستی و ساک خرید تبلیغاتی، فولدر، کارگاه چاپ لیوان سابلیمیشن، تولید لیوان شیشه ای مات یخی و جعبه پذیرایی و طراحی پک و ست های هدایای تبلیغاتی به عنوان یک شرکت تولید هدایای تبلیغاتی سعی در عرضه هدیه های تبلیغاتی ارزان و خلاقانه و نیز هدیه تبلیغاتی لوکس، لاکچری، نفیس و مفید نموده ایم. همچنین با فعالیت در واردات انواع هدایای تبلیغاتی جدید و خاص، ست هدیه مدیریتی و هدیه نمایشگاهی مانند فلش مموری تبلیغاتی فلزی و چرمی، پاور بانک، جعبه ابزار، خودکار، لیوان سرامیکی، ساعت های رومیزی و جدیدترین و بروزترین هدایای الکترونیکی و تکنولوژیکی مانند اسپیکر، بخور سرد و انواع شارژر سعی در ارائه و فروش جدیدترین هدایای تبلیغاتی نموده ایم. افتخار ارائه هدایای شرکتی به مشتریان و مدیران عزیز در شهرهای مختلف کشور همچون مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اراک، یزد، اهواز و اقصی نقاط کشور نشان اعتماد و سربلندی ما ست. دقت، سرعت، صداقت و احترام به مشتریان را سرلوحه عملکرد سازمانی خود قرارداده و در این مسیر رضایت خاطر مشتریان که بی شک با ارزشترین هدیه برای ماست را به دست آورده ایم. در همین راستا علاوه بر پیشنهاد هدایای تبلیغاتی متناسب با بودجه و خواست مشتریان از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و جدید، هدایای تبلیغاتی لوکس، هدایای لاکچری، نفیس و همچنین هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید در کنار سایر هدایای تبلیغاتی شرکتی جهت مدیران و برای خواسته های مشتریان استفاده مینماییم.

تخفیف ویژه هدایای تبلیغاتی

بهترین فلشهای تبلیغاتی

box_tbg5665.jpg

{ هدایای تبلیغاتی فوری }

دریافت سفارش، چاپ، حک و تحویل هدیه تبلیغاتی فقط در یک روز، آماده سازی و تحویل هدایای تبلیغاتی فقط در 24 ساعت. جهت مشاهده هدایای تبلیغاتی با تحویل فوری بصورت یک روزه کلیک بفرمایید

tbg7008.giftbg7015.giftbg7014.gif

ارائه هدایای تبلیغاتی ویژه نمایشگاه، هدایای سمیناری یا همایشها و مناسبتهایی که زمان و فرصت محدود و اندکی برای تهیه هدایای تبلیغاتی دارند.

tbg7013.gif

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر