موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود کتاب درباره موفقیت

دانلود کتاب درباره موفقیت

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 تیر 1398 ساعت 02:48

Ramz-e-movafaqeyat.pngwww.farhang-press.com

نام: رمز موفقیت

نویسنده: دیل کارنگی، جیمز آلن و الا وایلر ترجمه: محمدجواد پاکدل و مسعود میرزایی زبان: فارسی نوعیت فایل: pdf حجم: ۹۹۸KB برای دانلود رایگان این‌جا کلیک کنید: ramz-e-movaqeyat
معرفی نویسنده:
دیل کارنگی، در سال ۱۸۸۸ در مری ویل، میزوری، در خانواده‌‌ای کشاورز، به دنیا آمد. او پسر دوم ویلیام کارنگی و آماندا الیزابت هاریسون بود. هنگامی‌که او کودکی خردسال بود خانواده او به بلتون، میزوری، نقل مکان کردند.

معرفی کتاب:

موفقیت در هر عرصه‌ای که باشد مستلزم زحمت و پشت‌کار فراوان است، وقتی شخصی با تحمل تمام مشکلات در عرصه کاری یا تحصیلی خود به مرحله بالاتر از قبل خود می‌رسد؛ آن‌را موفقیت نام می‌نهد، اما به راستی برای رسیدن به این موفقیت باید چه کارها کرد؟ راز و رمز موفقیت افراد موفق جهان در چیست؟ آیا باید برای این‌که به موفقیت برسیم پول‌دار باشیم یا خیر؟ موفقیت به پول ارتباطی ندارد؟ کتاب«رمز موفقیت» اثر دیل کارنگی، به این مهم پرداخته است تا خوانندگان خویش را به موفقیت‌های بس بیش رهنمون شود. عناوینی بسیار جذاب در این کتاب نهفته است که هر خواننده‌ای را به خود جلب می‌کند، مانند:«موفقیت چیست؟، شکست، فردا دیر است، راه رسیدن به خواست‌ها، اگر می‌خواهید به هدف خود برسید و …»
بخشی از متن کتاب:
درباره «موفقیت» از جهات گوناگون اظهار نظرهای متفاوت و فراوانی شده است، اما هیچ یک از این اظهار نظرها مطلق و به طور صد در صد قابل استناد نبوده است. موفقیت، همیشه در رابطه با افراد و اعمال آن‌ها مطرح بوده است، به عبارت ساده می‌توان گفت: در جنبه‌های مختلف سبقت گرفتن انسان از افراد هم سطح را در اصطلاح، موفقیت می‌نامند.

سیدظاهرمجاب_خبرگزاری فرهنگ

newspaper-rec728.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر