موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

کارهایی برای جذب زنان

کارهایی برای جذب زنان

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

بهترین رمز دستیابی به راه های جذب زنان، چه همسر باشد ، چه دوست، شناخت دنیای درون آنهاست و فراموش نکنید ، عدم موفقیت شما در جذب زنان ، به معنای عدم شناخت شما از زنان است.

زنان و مردان از نظر هوشی و فکری تفاوتی با مردان ندارند، تفاوت آن جاست که زنان به دنیا ، متفاوت از مردان نگاه می کنند. مرد جذاب ، خوش مشرب بودن، زیرک بودن، قابل اعتماد بودن را فراموش نمی کند و به چشمهای زن مورد علاقه اش ، نگاه صمیمانه دارد.

“قدرت مردان جذاب در علم و آگاهی در مورد زنان است ، آگاهی در در مورد طرز تفکر و علت رفتار”

ارزشمند ترین دارایی زنان

اگر از زنان سوال کنید که با ارزش ترین ثروت و دارایی شما در زندگی چیست، جوابی می شنوید که شاید تصور آن را نداشته باشید. اکثر زنان “داشتن ارتباط” را ارزشمندترین داشته و دارایی خود می دانند. بنابراین برای جذب زنان به رابطه خود با آنها اهمیت دهید.

واقعیت و دنیا را از دریچه چشم زنان ببینید

اگر می‌خواهید چالش‌های میان شما و همسر آینده‌تان زیاد نشود، بهتر است دنیا را از دریچه دید او ببینید. استدلال و منطق زنان، هیجانات و احساست آنهاست. برای جذب زنان باید بپذیرید که آنها نمی توانند مانند شما خونسردی و احساسات خود را حفظ کنند و شما هم باید تلاش کنید از کوره در نروید. یکی از راههای جذب زنان این است که به جای سرکوب احساس و هیجانش ، به حرف هایش فقط گوش کنید و جوابی ندهید.

احترام به عشق زنان

هر چقدر شما به عشقی که زن نسبت به شما دارد ، اهمیت دهید و محترم بشمارید، به همان اندازه آن زن نیز خواسته های شما را بیشتر برآورده می سازد او شما را مرد جذاب می داند.

هنگام مشکل به جای دادن راه حل ، همدری کنید

زنان با راه حل کوتاه و سرهم بندی موافق نیستند. در حل مشکلات ابتدا احساس همدری کنید بعد سراغ حل موضوع بروید. خیلی وقتها زن ها نیازی به شنیدن راه حل شما ندارند، آنها فقط نیاز به یک گوش شنوا دارند . پس زمانی که حرف می زنند و مشکل شان را مطرح می کنند ، فقط سراپا گوش باشید و اجازه بدهید ، حرف شان را تمام کنند.

به جای راه حل دادن آنها را درک کنید

اگر همسر شما در مورد جابجایی خانه نگران است به جای دادن راه حل بگویید: ” می دانم نگرانی درکت می کنم ،اما راه حل آن پیش من است”. برخلاف مردها که همیشه به دنبال کوتاه‌کردن راه و حل کردن مشکلات هستند، زن‌ها دوست دارند در زمان دلتنگی در مورد مشکلات‌شان صحبت کنند و به جای حل کردنشان، احساس همدردی فرد مقابل‌شان را به دست بیاورند. برای جذب زنان باید شنونده خوبی باشید

“برای متقاعد ساختن و خوشبخت نمودن زنان ، آگاهی از رفتار و دنیای آنان نیاز ضروری است”

روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید

سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده تلاش کنید از آنها عذر خواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد.

تخت پادشاهی را به همسرتان بدهید

چه بخواهید و چه نخواهید حس حسادت جزء ذات زنان است. زمانی آشفته می شوند که احساس کنند مردشان دیگری را دوست دارد. حتی شما این حس را برسانید که برادر و خواهر خود را دوست دارید ، همسرتان به شدت نگران می شود. به حسادت همسر احترام بگذارید.

اگر ناسزا هم گویند شما صدای آرام و چهره حمایتگر داشته باشید

حرف مستقیم مال مردهاست اما زن‌ها همیشه دقیقا چیزی را می گویند که نمی‌خواهند. آنها حتی جملات آزار دهنده می گویند در انتظار محبت از شما هستند. خودشان واقعا نمی دانند چه می گویند!

زنان از توصیف دنیای اطرافشان لذت می برند

نیازی نیست حتما در ذهن چیز اماده ای برای گفتن داشته باشید یا حتما اتفاقی بیفتد و شما آن را وصف کنید. زمانی که با یک خانم نشسته اید و دوست دارید او را جذب کنید ، به اطرف نگاه کرده و یک چیز را برای گپ زدن انتخاب کنید. برای جذب زنان مهم “صحبت کردن” است نه آنچه می گویید.

سوالات بله و خیر نپرسید!

هنگام صحبت کردن سوالی بپرسید که طرف مقابل حداقل چند دقیقه ای مشغول جواب دادن به شما باشد. به طور مثال بپرسید: “راستی عزیزم این هفته چه کارهایی انجام دادی؟ دوست دارم بشنوم”

زنان به حمایت مردان نیاز دارند

زمانی می توانید حامی خوبی برای زنان هستید که موقعیت اجتماعی خوبی داشته باشید. یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود زنان احساس امنیت کنند، بودن با مردی است که آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روی موقعیت اجتماعی خود حساس و در تلاش برای رسیدن به آن است.

یکی از راه های جذب زنان، احساس صمیمیت با آنهاست.

Untitled-1-41.jpg

یکی از راه های جذب زنان این است که در مقابل آنها خشک و بی روح نباشید. زنان از مردانی که می خندانند خوششان می آید. اساساً زن بیش از مرد، نیاز به صمیمیت و توجه دارد، با او صمیمی شوید و احساس دوست داشتن خود را در گفته‌ها و رفتار به او نشان دهید. مثلاً با کلام زیبا او را صدا کنید.

شما مردان نباید ارزش انسانی یک زن را نادیده بگیرید

در وهله اول دیدن یک خانم ، این تصور نداشته باشید که بدون لباس چگونه است؟ اندامش خوبه یا بده؟ هرچند مردان با دیدن عاشق می شوند. زنان برعکس شما، به موقعیت و شغل و کار شما توجه دارند. ذهن زنان مانند اسکنر کامپیوتری است، با یک نگاه کوچک تمام اطلاعات مربوط به وضعیت شما را حفظ می کنند. آنـها تـمایل دارنـد آنچه را که دوست دارند، ببینند.

یکی از راه های جذب زنان توجه داشتن به حرکت چشم ، صورت و چهره خود در هنگام صحبت کردن است. در هنگام حرف زدن ۶ دانگ حواس را به طرف مقابل بدهید

بلند و شمرده صحبت کنید، حرف زنان را قطع نکنید.

این ها نشانه “جلتلمن بودن” شماست. جلتلمن بودن دروازه ورود به سمت جذب زنان است.

احترام را فراموش نکنید

اگر در یک جمعی هستید و خانمی وارد شد ، اگر جا نبود، جای خود را به او بدهید.

زنان به جسارت و شهامت مرد نگاه می کنند.

در رابطه خود با زنان ، شجاعت به خرج دهید. اگر با دختری تازه دوست شدید و می خواهید او را ببوسید، اصلا اجازه لازم نیست بلکه شجاعانه او را ببوسید.

اگر می خواهید به زنان و دختران مهارت، مخصوصا مهارت های فنی یاد بدهید، یه کم صبور باشید. در یاد دادن یک مهارت اگر زود از کوره در بروید آنها دلسرد می شوند . مهارت خود و حرفه خود را خاص و استثنایی توصیف کنید.

زنان به اعتبار نیاز دارند

احترام و توجه شما به او اعتبار می‌دهد. به ویژه در حضور دیگران و تا حد زیادی این شما مردانید که به او اعتبار می‌دهید.

قوت قلب دادن را فراموش نکنید

به او بگویید که دوستش دارید، بگویید که همیشه حمایتش می‌کنید، بگویید که تنهایش نمی‌گذارید، بگویید که حجم عمده‌ای از مشکلات زندگی او را به دوش می‌کشید، بگویید که او کانون محبت است و خانه بدون او روح ندارد.

برای جذب زنان ، بیشتر سکوت کنید

غالبا مردان به اشتباه برای این که مرد جذاب باشند بیشتر شلوغ می‌کنند و به خطا می‌روند. سکوت‌، یک تأثیر روانی بسیار قوی می‌گذارد. آنها که بیشتر صحبت می‌کنند و کمتر می‌شنوند از جذابیت خود می‌کاهند، حال آن که سکوت و گوش دادن بیشتر به واقع شما را عاقل‌تر و قابل اطمینان‌تر معرفی می‌کند و این زمینه‌ای مساعد برای صمیمیت بیشتر است‌. سکوتی سرشار از اعتماد به نفس سرچشمه صمیمیت است‌.

نرم و ملایم سخن بگویید

هنگامی که نرم و ملایم صحبت می‌کنید افراد را جذب خود می‌کنید و به راحتی می‌توانید بر روی آنها تأثیر بگذارید. آدم‌های خشن و داد و بیدادی افراد مناسبی برای اطمینان کردن‌، نیستند.

قاطعیت داشتن ، نشانه ای از مرد جذاب

مردهایی که شخصیت قاطعی دارند و هدفها و ارزش‌های معینی دارند، بی‌استثنأ می‌توانند مرد جذابی باشند. زیرا شخصیت‌هایی جذاب و تأثیرگذارند که بسیار مصمم هستند و اعتماد به نفس دارند. به دنبال اهداف مشخصی بودن و به آنها رسیدن اعتماد به نفس زیادی به ارمغان می‌آورد و جذابیت از وجود چنین شخصی موج می‌زند.

به همسرتان بگویید : “در روابط زناشویی عالی هستی”

با گفتن این جمله، همسرتان احساس کند که یک فرشته است. شنیدن این جمله به همسر شما می فهماند که رابطه جنسی و زناشویی او به چشم شما بی عیب و نقص بوده و باعث می گردد که احساس نماید واقعا می داند که چگونه باید مرد خود را راضی نگاه دارد.

یکی از راه های جذب زنان، گفتن “تو یک مادر ایده آل هستی”

اکثر زنها به دنبال این هستند که روزی بچه دار شوند. همچنین اکثرا با خود کلنجار می روند که آیا در این راه موفق خواهد بود یا خیر. با گفتن این جمله به او اطمینان می دهید که حتما به هدفش خواهد رسید. به علاوه با ارضای نیازهای درونی او باعث آرامش و تسکین وی می شوید. بیان این کلمات از زبان شما به عنوان یک همسر، او را تبدیل به خوشحال ترین انسان روی زمین خواهد نمود.

مقایسه با دیگران ممنوع!!

در حضور همسرتان از زنان دیگر چه به صورت تمجید، یا انتقاد و ایراد صحبت نکنید. این مسئله حساسیت آنها را برمی‌انگیزد.

زنان دوست دارند که مردان به آنها فکر کنند.

با یک تلفن و احوال پرسی کوتاه در میان روز مطمئن باشید ، بیش از انچه که فکر می کنید در رابطه ی خود اثر مثبتی خواهید گذاشت.

گوش دادن به حرف های زنان را تمرین کنید

هنر گوش دادن تمرین می خواهد . هر روز از آنها بخواهید که برای شما رویدادهای روزانه خود را توضیح دهند . این کار به شما کمک می کند که شنونده بهتری شوید.

ارزش نهادن به صحبت های آنان

زنان دوست دارند برای حرف زدنشان ارزش قائل باشید و زمانی که با شما صحبت می کنند، دست از تلفن همراه خود بردارید و به چشم هایشان نگاه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر