موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نصب برنامه دوربین یاب

نصب برنامه دوربین یاب

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1398 ساعت 18:26

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نصب برنامه دوربین یاب را مطالعه خواهید کرد.

3.3

06

یکی از نگرانی هایی که برخی افراد نسبت به حریم خصوص خود دارند، در معرض دوربین های مخفی و مداربسته قرار گرفتن، به صورت ناخواسته است. استفاده از این دوربین ها، هم جنبه امنیتی داشته و هم جنبه جاسوسی و نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد. خصوصا آن دسته از دوربین هایی که معمولا به صورت مخفی در جایی پنهان نصب می شوند، بیشتر جنبه جاسوسی از افراد را دارد و تقریبا همه مردم دوست ندارند تا در معرض دید این دوربین ها قرار بگیرند. ما در اینجا قصد داریم برنامه ای را معرفی کنیم که با استفاده از آن می توانید تا حد زیادی، دوربین های مخفی کار گذاری شده در اطرافتان را ردیابی کنید. نحوه کار با این برنامه که به برنامه دوربین یاب معروف است، در ادامه توضیح داده شده و لینک دانلود دوربین یاب نیز برای علاقه مندان ارائه شده است.

نحوه کار با دوربین یاب اندروید

شما می توانید این برنامه را مستقیما از گوگل پلی و یا از طریق لینکی که در انتهای مطلب قرار گرفته است، دانلود کنید. پس از دانلود دوربین یاب و نصب آن روی گوشی اندرویدی خود، حال باید برنامه را اجرا کرده و به کاوش محیط اطرفتان بپردازید تا دوربین های مداربسته و مخفی کار گذاری شده در اطرافتان را شناسایی کنید. این نرم افزار با نام Hidden Camera Detector شناخته می شود تاکنون میلیون ها بار از طریق منابع مختلف، دانلود و نصب شده است.

کار با برنامه Hidden Camera Detector بسیار ساده بوده و نیازی به مهارت خاصی ندارد. پس از دانلود دوربین به ترتیب زیر عمل می کنیم تا مطمئن شویم که در محیط اطرافمان دوربین مخفی کار گذاشته نشده باشد.

  1. پس از اجرای برنامه، گوشی اندرویدی خود را به اشیایی که شک دارید در آن ها دوربین مخفی کار گذاشته شده است، نظیر دوش، آینه، لامپ و غیره نزدیک کنید.
  2. هنگام نزدیک شدن دستگاه به اشیا مورد نظر، نرم افزار شروع به آنالیز تشعشعات الکترومغناطیس اطراف شیء می کند.
  3. هنگامی که نرم افزار تشعشعاتی را همچون یک دوربین حس کند، شروع به پخش آلارم کرده و یک نقطه قرمز در نمایشگر گوشی تان، پدیدار می شود.
  4. بهتر است قبل از اقدام به ردیابی دوربین ها، با حرکت دادن گوشی و امتحان کردن زوایای مختلف گوشی، مکان قرار گیری سنسور الکترومغناطیس گوشی را پیدا کنید.

Hidden-Camera-Detector-Screen.jpg

تصاویری از محیط برنامه دوربین یاب اندروید

جالب است بدانید که این برنامه یک ابزار تشخیص دوربین های مخفی دیگر نیز در خود دارد که بر اساس نور مادون قرمز کار می کند. با دانلود دوربین یاب اندروید شما می توانید هم از دوربین یاب مغناطیسی و هم از دوربین یاب مادون قرمز استفاده کنید. برای کار با دوربین یاب مادون قرمز، کافی است اپلیکیشن را اجرا کرده و سپس گزینه Infrared Detector را انتخاب کنید. حال با گرفتن دوربین تلفن همراه خود به سمت اشیا مشکوک، نورهای مادون قرمز را که معمولا سفید رنگ بوده و با چشم غیر مسلح قابلیت دیده شدن ندارند را شناسایی کنید.

حفاظت از حریم خصوصی و عدم اجازه سرک کشیدن افراد دیگر در زندگی خصوصی هر فرد، حق مسلم اوست و با استفاده از این برنامه می توان تا حد زیادی جلوی اینگونه اعمال را گرفت. علاوه بر این برنامه، ما در گذشته برنامه ها و روش هایی را نیز برای پیدا کردن ابزار شنود و میکروفن های مخفی، معرفی کرده ایم که علاقه مندان می توانند به مطالعه این روش ها بپردازند.

دانلود دوربین یاب اندروید

Hidden-Camera-Detector-Screen-150x150.pngعلاقه مندان به این برنامه و حفاظت از حریم خصوصی خود می توانند از طریق لینک زیر و یا از طریق گوگل پلی، اقدام به دانلود دوربین یاب Hidden Camera Detector نموده و از کار با این برنامه لذت ببرند. این برنامه تاکنون بیش از 1 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیاز خوب 4.1 را از کاربران دریافت کند. پس از دانلود و نصب برنامه به ترتیب گفته شده در بالا عمل کنید تا بتوانید از این برنامه، حداکثر استفاده را ببرید.

دانلود Hidden Camera Detectorدانلود از گوگل پلی

برچسب ها: پیدا کردن شنوددستگاه ضد شنوددوربین یاب پلیس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر