تیکه های مخ زنی در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 اسفند 1400 ساعت 01:20

  بهترین راه واسه مخ زدن اینه که شما با یک ID دختر چت کنید و ببینید که پسر ها به شما چه تیکه هایی می اندازند. . البته من فقط یک بار از این شیوه استفاده کردم . دلیل عدم استفاده دوبارم , بی ذوق بودن و شاسکول بودن بسیاری از  پسر ها در این امر خطیر و خداپسندانست. خیلی هاتون خیلی خز شروع به صحبت می کنید. شروع کردن صحبت با salam ... khobi? asl plz یکی از خز ترین روشهاست. بعد اونوقت نگید چرا دخترا جواب نمی دن. همانطور که می دونید , دختر ها همیشه در دنیایی از pmهای مختلف از جانب شما پسرها غرق هستند. پس به کسی جواب می دهند که نظرشان را جذب کند. مثل حیوان های نر که می خواهند نظر جنس ماده رو جذب کنند.

پسرها : خوب حالا ما چیکار کنیم؟

  شما باید سر حرف را با یک جمله funny باز کنید. طوری که دختر مجبور به  جواب دادن بشه. مثلا  از ID دختر تعریف کنید. یا یک موضوع خنده دار بگید.  البته اگه تو room هم یکم جولان بدین و اظهار وجود کنید بد نیست   (راه دوری نمیره..باور کن )  حالا من چندتا از سر صحبت باز کردن های خودمو که استفاده می کنم رو میگم.....

  • salam bache + , chetori  ?
  • dokhtar mokhtare bahali  ?
  • zire 22 bidi  ?
  • hal dari bechatim  ?
  • vaght dari bechatim ? ya vaght begiram  ?
  • mibinam ke pore pmi vali vase man vaght dari
  • man hamidam yek 22 saleye crazy from nafe tehran , u ki bidi?
  • asl dar be nama dear jan.
  • shenidam ,u , 1 bf modele 1983 kamkarkard ba boghe ezafi lazme dari. are?
  • in ID ea khafanet, khastegio az tane adam dar miare
  • u ham saret shologhe?
  • mibinam ke dari to pm ghargh mishi, khoda sabret bede.
  • nazaret dar morede in jomle chea? آدم ممکنه دختر بشه ,ولی دختر هیچوقت آدم نمیشه  .
  • ...

این ها جمله های مناسبی واسه شروع چت هستند. البته بسیاری از شما خیلی خلاق هستین .  نکاتی هست که باید توجه کنید . هیچوقت خودتونو نبازید. بدونید دختر ها توی چت  سرکش هستند و بعضی هاشون چند نفری چت می کنند . مثلا همراه دوستشون .وقتی گفتند همراه دوستشون هستند بدونید احتمال اسکل شدنتان به توان می رسد. پس زیاد رو این دختر ها حساب نکنید. این صحبت های من, واسه کسانی است که قیافه متوسط به خوب دارند , وگرنه پسر های خوشگل با دادن یک عکس سریع تور می شوند. مثلا منکه زشتم مجبورم از این  روشهای ناجوانمردانه استفاده کنم. به هر حال " نا برده رنج ,گنج موثر نمی شود 111.gif" .جمله هاتونو تو چت طولانی نکنید. همیشه سعی کنید یک جوک توپ تو آستین داشته باشین.از قسمت جوک های سایت من می توانید استفاده کنید .  به دختر زیاد رو ندید . وقتی مثلا اینو زد  4.gif بهش بگین : نیشتو ببند.  جمله های  دو پهلو بکار ببرید. دختر تو چت زیاده اگر این نشد یکی دیگه. هیچوقت شما add نکنید. طوری با دختر  حرف بزنید که آدم بودنش زیر سوال بره. مثال :  اگر گفت :که  من فکر می کنم  که تو رو یک جا دیدم. شما بگین : eeee دختر هم مگه فکر میکنه.  اینجوری میره تو حالش. تا می تونید بهش زده حال بزنید  , یعنی با پا پس بزنید با دست پیش بکشین.(نمی دونم اینو درست گفتم یا نه71.gif) البته کاری نکنید که قهر کنه بره ها.  زر زر هم نکنید. در بستن خالی اسراف نکنید زیاد (چون اسراف حرام است74%5B1%5D.gif). در حدی خالی ببندید که بعدا گندش در نیاد. مثلا نگیند من گیتار می زنم و...... 4.gif سعی کنید تا می تونید شما  شماره ندید . سعی کنید کاری کنید که دختر از شما شماره  بخواد. برادران به نکات و تشبیهات من توجه کنن و دختر ها هم حق هیچگونه اظهار نظری ندارند,چون من گفتم که این قسمت مال پسر هاست و فرض می کنم که  دختری این مطالب را نمی خواند.

  10 نکته برای هر کسی که با یک دختر سر و کار دارد .
 
  1. یک دختر مثل یک آدامس است ... جویدن طولانی هر آدامسی به جز بی مزه شدنش حاصلی ندارد .
  2. یک دختر مثل یک آدامس است ... هیج وقت آدامس نیم خورده کسی را به دهان نزارید.
  3. یک دختر مثل یک آدامس است ... داشتن آدامسی که نتوانی بازش کنی بانداشتنش فرقی ندارد .
  4. یک دختر مثل یک آدامس است ... آدامس زیاد مانده ارزش جویدن ندارد .
  5. یک دختر مثل یک آدامس است ... هر از چندی به دندانهایتان فرصت استراحت هم بدهید به هر حال
    آدامستان را می توانید عوض کنید ولی دندانهایتان را نه .
  6. یک دختر مثل یک آدامس است ... به چشیدن طعم تنها " یک " آدامس اکتفا نکنید. آدامسها در شکلها و
    , قیمتها و مزه های مختلف ساخته می شوند .
  7. یک دختر مثل یک آدامس است ... فراموش نکنید که پایان کار هر آدامسی سطل اشغال است . پس برای
    هیج آدامسی قیمت زیادی نپردازید .
  8. یک دختر مثل یک آدامس است ... و ازدواج مثل قورت دادن آن میماند .هیج احمقی آدامسش را قورت نمی دهد
  9. یک دختر مثل یک آدامس است ... داشتن یک بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط یک آدامس است .
  10. یک دختر مثل یک آدامس است ... حسرت آدامسی را که دورش انداخته اید را نخورید . آدامس های خوشمزه تر
    همیشه پیدا می شود.

حالا نوبتی هم باشه   نوبت این دختر هاست:

 دختر ها : حالا ما در مقابل این موجودات خبیث چیکار کنیم؟

  عرضم به درزتان که , هیچ مفر و پناهی نیست 4.gif. شما باید به دام ما بیافتید. این جزوی از سرنوشت منفور شماست. ای  شمایی که ما پسر های جیگر را می چزانید. آه, کی میشه که همتون بمیرید من شما را سر فرصت غسل بدم ؟30%5B1%5D.gif.

حالا از شوخی  بگذریم ( راست تر از این جمله ها سراغ داشتین؟) . دختر ها در مواجه با پسر ها محتاط باشید. این موجودات دختر   ندیده    از هر روشی برای جلب توجه شما استفاده می کنند. مثلا : با موتور جلوی مدرسه دخترانه تک چرخ می زنند.یا جلوی دختر ها ترمز محکم می زنند. یا بکس باد می کنند (take off)  .یا جلوی دختر ها با دوستاشون در مورد شهامت هاشون بلند بلند صحبت می کنند , از مخ زنی هاشون می گنند. میگن که چقدر دختر دیده هستند ( مخالف دختر ندیده) . خلاصه  تیریپ جلب توجه می آیند. البته این کارها امری غریزی هست و هم در دخی و هم پسر وجود دارد. مثلا : ما نمی دونیم چرا شما ها بلند بلند می خندین؟ (مخصوصا دختر های سوم دبیرستانی ). حالا این حرفا چه ربطی داشتند؟

پسر ها ابتدا خود را end + بودن  نشان می دهند. طوری که آدم فکر می کنه  که تازه متولد شدن. این یک شیوه معمول در بین پسر هاست که سالهاست نسل به نسل گشته تا به ما رسیده . وقتی پروژه  مخ زنی که به پایان می رسه ذات پلید خودشان را (البته نه من) نشان می دهند. اصولا پسرها  با دختر ها مثل کنکور عمل می کنند. یعنی ابتدا کلی زور می زنند تا مخ دختر را بزنند. وقتی مخش زده شد ,  یک جورایی به کنار می رود تا از این به بعد دختر باشه که اونا رو بخواد. یک جورایی خودمان رو گه می کنیم. 9.gif . حالا دختر هایی که می خواهند مخ یک پسر رو بزنند. این کارها رو بکنند.  فرض شما از یک پسر تو خیابون خوشتان می آید, به طوری قطع نمی تونید که بهش بگید که بیا با من دوست شو .باید طوری  به پسر نگاه کنید که پسر بفهمد شما پایه هستین 4.gif . پسر ها هم که آماده هرگونه از خودگذشتگی هستند. یا مثلا از پسر ساعت بپرسید چنده یا آدرسی چیزی .ماشالا خودتون که هفت خطین . در این بین خود را پایه نشان دهید , پسر هم اگه اسکل نباشه می فهمه و ... . بستتونه  حالا (ولی بدونید پسر ها فکر نمی کنند که شما جلف هستین بالاخره هر کسی feel in love  میشه در یک نگاه.) پسر ها از خداشونه که دختر ها این کار را بکنند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون