موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دعا برای راضی شدن پدر دختر برای ازدواج

دعا برای راضی شدن پدر دختر برای ازدواج

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 24 اردیبهشت 1400 ساعت 00:15

چیکار کنم پدر دختر راضی بشه؟

avatar36739_1.gif

با سلام به همه کارشناسان و کاربران محترم سایت.

یکی از دوستام یه سوالی از من کرد و من یه جواب هایی بهش دادم اما بهش اینجا رو هم معرفی کردم که بیاد و سوالش رو مطرح کنه و پاسخ کارشناسان و مشاوران محترم سایت و همچنین کاربران سایت رو هم بشنوه از اونجایی که خیلی به اینترنت و اینجور مسائل سر نمیزنه خودشو راحت کرد و از من خواست که سوالش رو نقل قول کنم. منم عین سوال رو بدون هیچ گونه دخل و تصرف نقل قول میکنم. در ادامه هم اگر سوالی براش پیش بیاد از طریق بنده مطرح خواهد کرد. با تشکر

" سلام
جوانی هستم 28 ساله که مدتی پیش به خواستگاری دختری متدین و چادری با خانواده ای خوب و صمیمی رفتم. در همان جلسه اول مهر دختر به دلم افتاد و این موضوع برای دختر و مادرش هم همین گونه بود. هم خانواده ما اونا رو پسندیدند و هم خانواده اونا. سه جلسه خواستگاری انجام شد و تفاهمات بسیار زیاد بود. اما پس از جلسه سوم دختر برای اولین بار مطرح کرد که پدرش مخالف است. بعد از آن جلسه چندین بار پدرم با پدرشون، مادرم با مادرشون و من هم با پدرشون صجبت کردیم ولی متاسفانه پدرشون به شدت مخالف بودند. اگر چه منو پسندیده بود ولی قائل به این بود که "دخترم هنوز درست نمیتونه تصمیم بگیره و ممکنه اگه ما براش تصمیم نگیریم و بعد از ازدواج پشیمون بشه اون وقت همه چیز رو از چشم ما ببینه و بگه که شما باید منو راهنمایی می کردید." اینم بگم که پدرش یه خواهر داره که ظاهرا طلاق گرفته خواهر مادرش هم ( یعنی خاله دختر ) طلاق گرفته و حالا پدر از اینکه دخترش عاقبت به خیر نشه تا حدود زیادی ترسیده و این باعث شده بگه اگه دخترم رو میخواید باید حداقل تا لیسانسش رو میگیره صبر کنید. یعنی حداقل دو سال. سن دختر 20 سال هست. حالا از طرفی یه دختر خوب و متدین و خانواده دار در رو به روی من قرار گرفته و نمیتونم به راحتی ازش بگذرم ( و البته دو طرفه هست این خواستن ) و از طرف دیگه دو سال برای منی که همین الان هم احساس میکنم سن ازدواجم داره میگذره خیلی زمانی طولانی هست.

یکبار هم تلفنی و یکبار هم در محل کار پدرش با پدر دختر صحبت مفصل کردم ولی متاسفانه هر چقدر تلاش کردم در عین اینکه فوق العاده مهربون و با احترام با من رفتار کردند ولی با امر ازدواج دخترشون مخالف بودند.

لطفا راهنمایی کنید چطوری میتونم دل پدر این دختر رو نرم کنم.

ممنون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر