موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

قطره اسپانیش فلای آلمانی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 15 تیر 1400 ساعت 02:51

قطره شهوتي و حشر كننده بانوان

0128880_spanish-fly-drops-cola.jpeg

قطره محرك جنسي اسپانيش فلاي اصل ساخت آلمان صد درصد موثر و كاملا بدون عوارض به همراه آموزش نحوه استفاده از اسپانيش فلاي

قيمت :60000 تومان

th.jpg

درمان سرد مزاجي زنان

گلدن فلاي ميتواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جنـ.ـسي در زنان شود

زوجه را جهت برقراري رابطه جنـ.ـسي آماده مي سازد

اوضاع رواني زوجه را بهبود مي بخشد

اين محصول نسبت به تمامي محصول هاي محرك موجود بسيار قوي تر و 100% موثر است

قطره خوراكي اسپانيش گلدن فلاي – بسياري از مردان از اين كه همسرشان نسبت به برقراري رابطه جنـ.ـسي با آنها سرد مزاج است ناراحت هستند و چه بسا بسياري از زندگي ها به اين دليل از هم پاشيده مي شود. رابطه جنـ.ـسي نيز قسمتي از زندگي زناشويي مي باشد كه در طي آن علاوه بر ارضا شدن طرفين عشق و علاقه آنها نيز بيشتر مي شود كه خود ريشه در مسايل رواني دارد. گلدن فلاي ميتواند سبب افزايش انگيزه و تحريك جنـ.ـسي در زنان شود ، احساس تمايل جهت برقراري رابطه جنـ.ـسي را در زوجه ايجاد كند و اوضاع رواني او را بهبود بخشيده و زوجه را جهت برقراري رابطه جنـ.ـسي آماده سازد. اين محصول نسبت به تمامي محصول هاي محرك موجود بسيار قوي تر و 100% موثر است. ديگر نياز نيست همسر خود را به همبستر شدن دعوت كنيد ! خود او درخواست خواهد كرد !!

براي خريد لطفا فرم پايين اين صفحه را پر كنيد

radikal_1799_1.jpg

* آيا مي دانيد علت اصلي ۵۳% طلاقها نارضايتي آميزشي گزارش شده ؟

* ۹۱% از مردها از انزال زودرس رنج ميبرند ؟ شما چطور ؟ همسرتان ؟

* ۶۵% از خانم ها در روابط آميزشي اصلا احساس خوبي ندارند ؟ شما چطور؟ همسرتان؟

* تعداد زيادي از ما ايراني ها به دليل خجا لت كشيدن مشكلات آميزشي خود را پنهان مي كنند ؟

* مشكل بسياري از زوجها با رسيدن رضايت آميزشي حل شده و رابطه بين زن و مرد در كانون خانواده گرم شده؟

* آيا مي خواهيد در كمترين زمان مشكلات زناشويي و آميزشي تان حل شود؟ راه حل مشكل شما ، نزد ماست !!!

امروزه با روند رو به رشد شناخت و آگاهي مردم ومسئولين كشور گامهاي مهمي در زمينه آموزش ، پيشگيري و رفع اختلالات آميزشي برداشته شده و نيز استفاده از محصولات بهداشتي كمكي ، دسترسي به اين مهم را برآورده كرده است .

images?q=tbn:ANd9GcT4EQ5lvxXA4UMDGjBQKwHHfISLxFFeqyaMdzorsASSPqsG1cBA

قيمت :60000 تومان

th.jpg

۱- اسپانيش گلد فلاي چيست ؟

يك قطره طبيعي است كه براي ايجاد ميل جن.سي در خانمها بكار ميرود. همانطور كه از اسم آن پيداست از يك حشره اسپانيايي توليد ميشود.

۲- اسپانيش گلد فلاي چه اثراتي بر روي خانم ها دارد ؟

اسپانيش گلد فلاي با اثرات دارويي كه دارد دقيقا ۲ كار را انجام ميدهد : اولا : اگر خانمي مشكل به ارگاسم رسيدن داشته باشد و يا اصلا به امور جن.سي ذوق نشان نميدهد را درمان ميكند. دوما : در خانمهايي كه ميل جن.سي متعادلي دارند براي بيشتر شدن علاقه ، از اين قطره استفاده ميشود.

spanish-fly-extra-1-1.jpg

قطره جادوئي اسپانيش گلد فلاي spanish fly …معجزه ارتباط جنسي اين دارو ميتواند علاقه شديدي براي برقراري رابطه جنسي و آميزش در زنان ايجاد نمايد. شيوه مصرف : تنها كافي است به صورت مخفيانه ۱۵ قطره از اين مايع را در نوشيدني زوجه خود بچكانيد و پس از مصرف ، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. اثرات كامل اين مكمل ۳۰ دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جنسي با او داريد. همچنين به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك جنسي در آقايان استفاده نكنيد.

براي خريد لطفا فرم پايين اين صفحه را پر كنيد

 spanish-fly1.jpg

شيوه مصرف :

تنها كافي است به صورت مخفيانه و يا آشكارا اين مايع را در نوشيدني زوجه خود بچكانيد و پس از مصرف، شاهد نتيجه اعجاب انگيز آن باشيد. اثرات كامل اين مكمل 30 دقيقه پس از مصرف نمايان ميشود. دقت نماييد كه اين مايع تنها بايد توسط كسي نوشيده شود كه قصد برقراري رابطه جنـ.ـسي با او داريد. همچنين به هيچ عنوان از اين قطره جهت تحريك جنـ.ـسي در آقايان استفاده نكنيد. نكته بسيار مهم: قطره گلدن فلاي موجود در اين فروشگاه به صورت كاملا اصل ارائه مي شود و تا كنون نسبت به تمامي محــرك هاي ديگر از قبيل اسپانيش فلاي، آدامس، عطر، و شكلات توانسته است تحريك بيشتري ايجاد نموده و مورد رضايت تمامي مشتريان بوده است. حتي به جرات و بدون اغراق مي توانيم بگوييم كه بسياري از مشتريان پس از اولين مصرف و مشاهده اثرات آن چندين بار اين محصول را سفارش داده اند.

radikal_1799_1.jpg

قيمت :60000 تومان

buy2.gif

برچسب:

بازدید:

+

نوشته شده: 1396/12/7 ساعت: ۱۱ توسط:hakim :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر