موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

عکس جاهای خصوصی بدن

عکس جاهای خصوصی بدن

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 15 آبان 1400 ساعت 16:44

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان عکس جاهای خصوصی بدن را مطالعه خواهید کرد.

نواحى که باید نوازش کنید:

۱- سر نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.


نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنشهاى متقابل انجام دهد.

۲- گردن
چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان، اغلب زنها وقتى مویشان را از روى گردنشان پس میزنید و به نرمى آنرا نوازش میکنید، میبوسید، میلسید، و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند.
نکته: وقتى به نزدیکى استخوان ترقوه میرسید این نواحى را ببوسید و لیس بزنید.

۳- پشت
من نمیتوانم به شما بگویم چه میگذرد وقتى او را به پهلو می خوابانید در حالیکه پشتش به طرف شما است ، و به نرمى بدنش را از بالا به پائین میبوسید و نوازش میکنید.

۴- رانها
چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید.

۵- پشت زانوها
در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحتتر میشود.
نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.

۶- دستها
دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش میکند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

۷- مچها
دستش را طورى بگیرید که کف دست به سمت بالا باشد ، در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.
– وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید.

۸- گوشها
به سراغ گوشش بروید و جمله اى نظیر ”امشب شب توست،“ زمزمه کنید و سپس نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و یواش با دندان گازش بگیرید.
-قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

۹- شکم
دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گهگاه با زبانتان آنرا بلیسید.

۱۰ – زانوها
چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
-هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید. و مجددا، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید.

۱۱ – پاها
چه بعنوان بخشى از عادات معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید.
-مدت زمانى را به مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب باشید قلقلکش ندهید.

حالا برویم سراغ اصل مطلب خواه براى عشقبازى باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش او را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روى قسمتهائى از بدنش غیر از آلت و سینه هایش، شما را متوجه خواهد کرد که این قسمتها نیز باعث تحریک وى میشود. علاوه بر این، او انگیزه پیدا می کند تا وقتى را براى قسمتهائى از بدنتان غیر از جهاز تناسلی، صرف کند … با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید.

 نقاط تحریک زنان:

در ابتدای این مطلب عرض کنم که ممکنه هریک از این نقاط در بدن یک نفر بسیار حساس و در دیگری خیلی خیلی کم تحریک پذیر باشه.بنابراین باید یکی یکی این نقاط رو تست کنید و همونهایی رو که بیشتر از همه به همسرتون لذت میده رو،کشف کنید.

۱) سر: شاید یکی از ساده ترین و دلچسب ترین حرکات برای همسر شما این باشه که:
شما دستتون رو لای موهای اون ببرین و به آهستگی با اونها بازی کنید.دقت کنید که این حرکت در ۲ جا بسیار کاربرد داره:

الف)در ابتدای شروع به تحریک.یعنی درست بعد از اینکه حرفهای عشقولانه رو به هم میزنید و جزء اولین حرکات فیزیکی

ب)پس از پایان هم بستر شدن و درست بعد از لحظه ای که همسرتون و یا خودتون به ارگاسم میرسین.به یاد داشته باشین که اگر در این لحظه به همسرتون توجه نکنین ،همسرتون فکر خواهد کرد که شما تنها برای شهوترانی به اون علاقه مندین.بنابراین همیشه پس از پایان همبستر شدن، چند برابر به همسرتون محبت کنین.یکی از بهترین راهها در این اوقات هم صحبت شدن،ابراز مکرر عبارت:دوستت دارم،در بغل گرفتن همسر،و نوازش موهای اون خواهد بود.

surprised-woman-bed-man.jpg

نقاط حساس بدن دختر برای ارضا شدن

۲) گوش: خانومها از بوسیدن و زبان زدن لاله گوش و خارج آن لذت میبرند.گاهی اوقات لاله ی گوش همسرتون روگاز بگیرید،البته به نرمی!!!

۳) لبها: بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد؛ اما به نظر من این کار برای خانوما لذت بیشتری داره .البته زبون خانومها هم خیلی حساسه!

۴) گونه ها: که نقش بسیار مهمی در تحریک دارند.همچنین گونه ها نشانگرهای بسیار مناسبی هستند که غالبا با سرخ شدنشون می تونین از تحریک شدن همسرتون با خبر بشید.

۵) پشت گردن :نقطه ای بسیار بسیار حساس و تحریک پذیر.شما می توانید به آرامی با دست کشیدن،قلقلک دادن و گاهی اوقات آهسته گاز گرفتن پشت گردن همسرتون،معجزه ی این حرکت رو ببینید.به یاد داشته باشید که هیچ وقت روی این نقطه برای مدت طولانی کلیک نکنید.

۶) سینه: فکر کنین که یه بچه اید و میخواین از این سینه ها شیر بخورین و باهاش بازی کنین. توجه داشته باشید که منظورم از سینه فقط نوک اون نیست!!!حتی در خانومهایی که حامله هستند و یا بچه شیر میدن؛زبون زدن و یا دست زدن به نوک سینه ها، باعث ایجاد حس بدی در اونها خواهد شد.حتی گاهی اوقات ممکنه کلا حواسشون از مسئله پرت بشه.هر دو سینه رو به آرامی در دست گرفته و مثل خمیر اونها رو بمالید.لطفا به آرامی.گاهی اوقات آهسته نوازش کردن و گاهی یکباره مالیدن و گاهی هم حتی این جوری نشون بدین که می خواین سینه هاشو لمس کنین ولی دست نزنین.(دستتون رو با فاصله ی کمی از سینه های همسرتون حرکت بدین).
از گاز گرفتن نوک سینه ها هم غافل نشین(عرض کردم برای قبل از حاملگی و بچه دار شدن). فضای بین دو سینه هم که جای خودش رو داره.

۶) شکم و ناف: زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذت میبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دستتون رو بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیارید. هرگز از بوسیدن شکم غافل نشین. بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانوما خیلی لذت بخشه.

۷) پشت: بیشتر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهره ها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید .

 ۸) باسن: تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده میتوانید آنرا نوازش کنید.در هنگام شروع تحریک به آهستگی و آرام آرام وهمزمان با تحریک شما،جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش مییابد.دقت داشته باشید که دست زدن به باسن نیز باید به نرمی صورت بگیرد.

۹) قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا: رانها را ماساژ داده به سمت اندام جنسی بروید. پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت تحریک کنید. ساق و قسمت بالای مچ پا نیز فوق العاده حساس است.

54f5fdbd4ab1b_-_01-woman-needing-to-be-selfish-lgn.jpg

نقاط حساس و تحریک پذیر بدن زن

۱۰) پاها: ماساژ پا و انگشتان میتونه تحریک کننده باشه.

۱۱) اندام جنسی: آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لب خارجی واژن را با نوازش دست، بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و با تحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان، همسرتون رو به اوج لذت جنسی برسانید.(در انجام سکس دهانی کاملا مختار هستید.)

چگونگی تحریک زنان،معرفی ۲۰ راه:

این مردان تحریک کننده، زنان را از موجوداتی ترسو و متنفر از سکس به قهرمانان داستانهای عشقی تبدیل میکنند، آیا دوست دارید همسرتان را به یکی از این قهرمانان تبدیل کنید ؟ اگه دوست دارید سعی کنید جزء این ۲۰ مرد باشید تا ببینید که هیچ زنی توان رد کردن و پس زدن جنسی شما را ندارد !!!

۱- مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی میکنند ( آقایونی که به سرعت میروند سراغ شورت خانمشان و عمل دخول را شروع میکنند و فوری و باعجله میخواهند کار را تمام کنند به این نکته دقت کنند که اگر شعله های جنسی خانمشان را به آرامی روشن کنند این شعله ها تا مدت بیشتری روشن خواهند ماند. )

۲- مردهایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت میکنند ( آقایونی که نمیخواهند احساساتشان را با کلمات عاشقانه در حین سکس بیان کنند، به این نکته دقت کنند که بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از سکس به زن احساس محبوبیت و امنیت میدهد، احساسی که همسرتان را به وزیری محبوب در دربار شما تبدیل خواهد کرد. )

۳- مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند ( هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان میزنید میتواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود می آید و اورا شعله ور سازد، این جمله را هرگز فراموش نکنید! )

۴- مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان میدهند اورا دوست دارند و به او عشق می ورزند ( این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومند ترین و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه های دیگر بدن هر دو طرف است، پس با نگاهی عاشقانه به همسرتان احساس محبوبیت بدهید و از مزایای این ارتباط لذت ببرید. )

۵- مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی در می آوردند ( قابل توجه آقایونی که تا شهوتی میشوند فوری و با عجله شروع میکنند به کندن لباسهای خانمشون و حتی گاهی تمایل دارن که معشوقشون لخت کرده روی تخت آماده و منتظر خوابیده باشه ! این را برای بار آخر میگویم، زنان در پروسه جنسی شان نیاز به آمادگی دارند و این کار میتواند یکی از آمادگیهای لازم را به آنها بدهد . )

۶- مردهایی که در تحریک کردن همسرشان به وسیله لمس کردن مهارت دارند ( زنها در پروسه آمادگی برای سکس نیاز دارند که با نوازش و لمس آرام، آماده دخول و عملیات جنسی شوند، این نکته را هم به داشته هایتان اضافه کنید. )

۷- مردهایی که با موهای همسرشان بازی میکنند ( فکر نمیکنم هیچ زنی در دنیا وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهای معشوقش در موهای سرش لذت نبرد ! )

۸- مردهایی که از معاشقه سکسی با همسرشان لذت میبرند ( خیلی ساده است هنگامی که معاشقه بکنید و احساساتتان را به بیرون تراوش کنید این خود مهمترین جذب کننده برای همسرتان است. )

۹- مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند ( یک «دوستت دارم» ، یک شاخه گل ، یک اس ام اس عاشقانه و یک تک زنگ نیم روزی که به همسرتان احساس محبوبیت بدهد ، میتواند در شب هنگام به طوفانی عشقی تبدیل شود، باور نمیکنید، فردا صبح امتحان کنید ! )

۱۰- مردانی که می دانند چگونه بدن زنانه و موئث همسرشان را ارضاء کنند.

۱۱- مردهایی که میدانند چگونه همسرشان را به لحاظ جنسی فریبا و دلنشین کنند.

۱۲- مردهایی که پیش از عشق ورزی خود را به لحاظ فیزیکی و جسمانی آماده میکنند. ( کارهایی ماننده خوشبو کردن دهان، ازاله موهای زائد، عطر زدن و دوش گرفتن و … میتوانند برای آماده کردن جسمی شما موثر باشند. )

۱۳- مردهایی که به همسرشان احساس زیبا بودن می دهند. (اینجا یک راز را بهتون میگم ، هنگامی که یک زن احساس بکند که برای شما زیبا است ، قطعا موجبات لذت بیشتر شما رو فراهم میکنه)

۱۴- مردهایی که از ماساژ دادن به همسر خود لذت میبرند. ( زبان عشق لمس کردن است، دستهای شما زایده هایی فیزیکی نیستند بلکه فرستده هایی قوی اند که نیروی جنسی شما را منتقل میکنند، با نوازشی عاشقانه معنای واقعی این جمله را درک کنید. )

۱۵- مردهایی که عاشق در آغوش گرفتن همسرشان هستند.

۱۶- مردهایی که دستهای همسر خود را در دست میگیرند و آن را نوازش میکنند.

۱۷- مردهایی که پس از گذشت سالیان همچنان مانند روزهای اول آشنایی شان با همسر خود رفتار میکنند. ( این نکته ماله کهنه کاراست، با تجربه ها دقت کنند که اگه اجازه ندهید همسرتان برایتان عادی شود و نگاهتان همان نگاه اول باشد، این طوفان عشقی تبدیل به امواجی پایدار خواهد شد که ضامن پایداری رابطه تان در تمام زندگی باقی مانده خواهد شد. )

۱۸- مردهایی که به همسرشان نشان میدهند که او تنها زن زندگی آنهاست و به او احساس و باور «خاص بودن» میدهند.

۱۹- مردهایی که همسرشان را دوست دارند و به او عشق میورزند.

۲۰- مردهایی که چنین باور دارند عشق همسرشان تحمل تمامی سختی های زندگی را برای آنها سهل و آسان و حتی ارزشمند میکند.

couple-rmance.jpg

نقاط حساس بدن زن در معاشقه

تحریک کردن زنان با شناختن نقاط حساس خانم ها

مردها برای برقراری ارتباط جنسی به عناصر احساس ، پیشنوازی و معاشقه همچون زنان نیاز ندارند بلکه در صورت مساعد بودن شرایط روحی تنها یک جرقه ذهنی درمغز آنها کافیست که تحریک شده و برای رابطه جنسی کاملا آماده شوند ، حال آنکه زنان نیاز به پیشنوازی و آماده سازی دارند که دانستن مطالب ذیل جهت پیشنوازی توصیه میشود.

در این مطلب از ایران مادام سعی شده مطالب به گونه ای نگارش شود که صرفا جهت ارتقاء سطح آگاهی زوجین و لذت بیشتر از یکدیگر باشد که این مطلب برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود .

مطمئنا هر مردی ازمشاهده لذت همسر خود توسط وی خرسند شده و احساس خوشایندی بر وی حاکم میشود، بر خلاف تصور اکثر خانم ها مردها تنها به لذت خود فکر نمیکنند بلکه به علت عدم آگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم شناخت جامع از دنیای جنسی زنان با تصور اینکه آنها نیز همچون مردها ارضا میشوند رفتار میکنند و بر این باورند که لذت جنسی زنها همچون مردها به یکی دو نقطه بیشتر از بدن معطوف نمیشود.

نواحى که باید نوازش کنید:
۱سر
نه، منظور سر شما یا مال او نیست. از سرانگشتان اشاره و انگشت وسطى براى گرفتن شقیقه هایش استفاده کنید. بعد، با یک دست شروع به بازى کردن با موهایش کنید و سپس از کلیه سر انگشتانتان براى ماساژ دادن سرش استفاده کنید. خیلى با ملایمت اینکار را بکنید.
نکته: در هنگام نوازش، سرش را روى دامنتان بگذارید تا هم او راحت باشد و هم بتواند واکنشهاى متقابل انجام دهد.

۲گردن
چه از دستهایتان استفاده کنید یا از دهانتان، اغلب زنها وقتى مویشان را از روى گردنشان پس میزنید و به نرمى آنرا نوازش میکنید، میبوسید، میلسید، و یواش گاز میگیرید بسیار لذت میبرند.
نکته: وقتى به نزدیکى استخوان ترقوه میرسید این نواحى را ببوسید و لیس بزنید.

۳پشت
من نمیتوانم به شما بگویم چه میگذرد وقتى او را به پهلو می خوابانید در حالیکه پشتش به طرف شما است ، و به نرمى بدنش را از بالا به پائین میبوسید و نوازش میکنید.

۴رانها
چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج رانهایش بپردازید.

۵– پشت زانوها
در حالیکه او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحتتر میشود.
نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.

۶دستها
دستش را بگیرید، طورى که کف دستها به طرف بالا باشد، و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش میکند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا کل دستش را نوازش کنید.

۷مچها
دستش را طورى بگیرید که کف دست به سمت بالا باشد ، در حالیکه از وقایع روزانه اش میپرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لبها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچش را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.
– وقتى که مچش را میبوسید، با دستتان دست او را مقابل صورتتان بگیرید.

۸گوشها
به سراغ گوشش بروید و جمله اى نظیر “امشب شب توست،” زمزمه کنید و سپس نرمه گوشش را داخل دهانتان بگیرید و حسابى خیسش کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوشش رفته و یواش با دندان گازش بگیرید.
-قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.

۹شکم
دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. بعد شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گهگاه با زبانتان آنرا بلیسید.

۱۰زانوها
چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
-هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید. و مجددا، به هیچ وجه از دندانهایتان استفاده نکنید.

۱۱پاها
چه بعنوان بخشى از عادات معاشقه یا آرامش بخشیدن به او پس از یک روز سخت، مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید.
-مدت زمانى را به مالش اطراف پاهایش اختصاص دهید و مواظب باشید قلقلکش ندهید.

حالا برویم سراغ اصل مطلب خواه براى عشقبازى باشد یا فقط بخواهید پیشاپیش او را آماده کرده باشید بدین ترتیب او با جلب توجه شما روى قسمتهائى از بدنش غیر از آلت و سینه هایش، شما را متوجه خواهد کرد که این قسمتها نیز باعث تحریک وى میشود. علاوه بر این، او انگیزه پیدا می کند تا وقتى را براى قسمتهائى از بدنتان غیر از جهاز تناسلی، صرف کند … با اینکه شاید شما با همان قسمتها نیز ارضا شوید.

lips-most-sensitive-1.jpgشناخت نقاط حساس بدن زن-نقاط حساس بدن زن کجاست

همه چیز در مورد نقاط حساس بدن زنان

یکی از مهم ترین رموز داشتن یک رابطه جنسی خوب ، شناخت بدن طرف مقابل است. بخش اعظم این شناخت مربوط به نقاط حساس و یا بهتر است بگوییم نقاطی که باعث لذت بردن زنان است می شود. زنان نسبت به مردان در بدنشان نقاط حساس بیشتری دارند که در این مطلب برای شما این نقاط را معرفی می کنیم.


۱٫ سر: باز هم به دلیل رها شدن اندورفینها نوازش و حتی شانه کردن موهای سر برای زن لذت بخش است.

۲٫ گوش: برخلاف عقیده شایعی که وجود دارد که زنان از فرو بردن زبان در گوششان لذتی نمی برند. بجای آن بهتر است لاله گوش و خارج آنرا ببوسید و لیس بزنید.

۳٫ لبها: بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد.

۴٫ زیر بغل بازو و مچ دست: این نواحی را به نرمی و با نوک انگشت نوازش کنید.

۵٫ سینه: بهتر است خود را فقط به نوک سینه محدود نکنید! هر دو سینه را کاملاً در دست گرفته و مانند خمیر آنها را بمالید. نوک سینه ها را ببوسید بمکید و آنها را بخورید و حین خوردن به نوک آنها گازهای کوچولو بزنید.

۶٫ شکم و ناف: زنان از نوازش و قلقلک این دو قسمت خیلی لذت می برند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دست خود را بالای شکم و زیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیاورید. هرگز از بوسیدن و لیسیدن شکم غافل نشوید . می توانید کمی شکلات خمیری یا بستنی و ماست روی ناف به پائین بمالید و آنها را بلیسید.

۷٫ پشت: بیشتر زنان عاشق ماساژ پشت هستند!! انگشت خود را روی مهره ها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید. می توانید این کار را حتی هنگام نزدیکی هم انجام بدهید.

۸٫ باسن: به دلیل فراوانی گیرنده های عصبی تحریک این منطقه بسیار شهوت انگیز بوده می توانید آنرا نوازش کنید بلیسید گاز بگیرید یا حتی به آن ضربه بزنید.

۹٫ قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا: رانها را ماساژ داده به سمت اندام جنسی بروید . پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت شصت چرب شده تحریک کنید. ساق و قسمت بالای مچ پا نیز فوق العاده حساس هستند.

۱۰٫ پاها: ماساژ پا و مکیدن انگشت می تواند بسیار تحریک کننده باشد.

۱۱٫ اندام جنسی: آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لب خارجی واژن را با نوازش دست بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و با تحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان زن را به اوج لذت جنسی برسانید.

همانطور که می دانید نقاط لذت بخش جنسی در افراد متفاوت است . شما باید با بدن شریک جنسیتان خوب آشنا شوید و مناطق حساس آنرا یکی یکی کشف کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر