موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

مردها از چه کلماتی خوششون میاد

مردها از چه کلماتی خوششون میاد

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 اردیبهشت 1400 ساعت 01:47

جملاتی که مردان عاشق شنیدنش هستند

جملاتی که مردان را جذب میکند – من در این مقاله می خواهم شما را با نکته ای آشنا کنم که بسیار مهم است. خیلی از خانم ها تصور می کنند با گفتن این حر ف ها خود را در دل مرد جای می کنند در صورتی که کاملاً برعکس آن اتفاق می افتد.

من به شما آموزش می دهم: مردان از شنیدن چه جملاتی متنفر هستند؟

آیا به نظر شما این جمله درست است: برای جلب توجه طرف مقابل باید با حرف های خود حس حسادتش را تحریک کنیم؟

مردان از شنیدن جملات تحقیرآمیز متنفرند.

مثلاً اگر به نامزدتان بگویید: «خوش به حال دوستم با نامزدش با ماشین تو خیابونها می گردند، هر شب رستوران هستند، هر روز کافی شاپ می روند، یا دختر خاله ام تازگی ازدواج کرده شوهرش چقدر برایش گل و هدیه می خرد، یا نامزد قبلی ام خیلی دست و دلباز بود و …»

کمی فکر کنید به نظرتان بعد از گفتن این حرفها یک مرد چه عکس العملی نشان خواهد داد؟ آیا عشقش نسبت به شما بیشتر خواهد شد یا فقط حس حسادت او را بر می انگیزانید؟

خودتان را به جای طرف مقابل بگذارید. اگر نامزدتان دائماً شما را با مردان دیگر مقایسه کند و این جملات تحقیر آمیز را بگوید، آیا او را به عنوان همسر آینده تان انتخاب می کنید؟

جملاتی كه مردان دوست دارند بشنوند

آقایی تعریف می کرد: «دو سال پیش در دانشگاه با دختری به نام سحر آشنا شدم، از همه لحاظ او را پسندیدم و او را بسیار دوست داشتم رابطه خوبی هم داشتیم اما بعد از مدتی فهمیدم یک عیب بزرگ دارد.

دوست سحر یک نامزد پولدار داشت و همیشه برایش کادوهای گرانقمیت می خرید. من یک دانشجو بودم و خیلی نمی توانستم از این کارها انجام دهد. برای همین مدام کارهای آنها را برای من تعریف می کرد و فکر می کرد با گفتن این حرف ها حسادت من تحریک می شود و من هم مثل نامزد رفیقش از این کارها انجام خواهم داد.

اما نمی دانست که من اصلاً از این حرفها خوشم نمی آید و با این حرفها فقط رابطه مان را تیره و تار می کند. حال مانده ام چنین فردی را به عنوان شریک یک عمر زندگی ام برگزینم یا نه؟»

دختر خانم عزیز برای علاقه مند کردن طرف مقابل، سعی نکنید با این حرف ها حس حسادت او را تحریک کنید. این حرف ها نابودكنندۀ رابطه‌ شماست.

دختر خانمی تعریف می کرد: « هر گاه بر سر مسئله ای با نامزدم بحثم می شود برای اینکه لج او را در بیاورم و بداند قبل از او خاطر خواه های زیادی داشتم از خوبی های نامزد قبلی ام و خاطرات خوشی که در رابطه قبلی ام داشتم تعریف می کنم. »

به نظر شما آیا کار این دختر خانم درست است؟ آیا چنین رابطه ای سرانجام خوبی دارد؟ 

جملاتی که مردان را جذب میکند – یادتان باشد برای جذب پسر به این دو نکته خوب توجه کنید:

1- درمورد عشق های قبلی خود حتی اگر خودش بخواهد با او حرف نزنید. شاید در آن لحظه کمی شور و حس او را تحریک کند اما بعدها به شما شک خواهد کرد و بدبین خواهد شد. اگر قبلاً مردی را دوست داشته اید و ترکش کرده اید به او نگویید. چون ممکن است فکر کند او را هم ترک خواهید کرد.

2- از نامزد و شوهرهای دوستان و آشنایان خود در جلوی او تعریف و تمجید نکنید. هیچ گاه نگویید که آنها چه کارهایی می کنند اما تو انجام نمی دهی.

مردا از چه حرفایی خوششون میاد

احتمالا به این نتیجه رسیده اید که در زمان آشنایی با پسر و تبدیل این رابطه به ازدواج باید به نکات زیادی توجه کنید و تکنیک هایی مخصوص را اجرا کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر