موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نشانه های دختر عاشق

نشانه های دختر عاشق

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

111111.jpg چکیده مطلب

تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 97

دختر عاشق موجود اسرارآمیزی است و گاهی اوقات رمز گشایی از این موضوع که آیا شما را دوست دارد یا خیر، غیرممکن به نظر می‌ رسد. اگر چه دخترها برای درک علاقه‌مند بودن جنس مخالف ترفند های بسیار زیادی در اختیار دارند اما متاسفانه این موضوع برای پسرها صدق نمی‌ کند. عشق چیز عجیبی است […]

دختر عاشق موجود اسرارآمیزی است و گاهی اوقات رمز گشایی از این موضوع که آیا شما را دوست دارد یا خیر، غیرممکن به نظر می‌ رسد. اگر چه دخترها برای درک علاقه‌مند بودن جنس مخالف ترفند های بسیار زیادی در اختیار دارند اما متاسفانه این موضوع برای پسرها صدق نمی‌ کند.

عشق چیز عجیبی است و بعضا باعث می‌ شود ما کارهای عجیب و غریبی انجام دهیم. ممکن است فکر کنید درک نشانه‌ های دختر عاشق آسان باشد. مطمئنا بعضی‌ از این نشانه‌ها بسیار ساده‌ اند اما برای شناخت دقیق علائم عاشق شدن دخترا گاهی اوقات برای اطلاع از سایر سیگنال‌ها نیازمند اندکی کمک هستید.

اگر دل‌تان پیش کسی گیر کرده و دوست دارید مطمئن شوید که شخص مورد نظر هم چنین احساسی نسبت به شما دارد. با تکامل من همراه باشید تا 17 نشانه‌ ای که از روی آن می‌ توان متوجه عاشق شدن دختران شد را بررسی کنیم.

1– رنگ رخساره خبر می‌ دهد از سر درون!

What-to-Say-to-A-Girl-You-Like-While-Talking-to-Her.jpg

اگر زمانی که در کنار یک دختر هستید و با دقت به چهره او خیره شوید، اطلاعات بسیار زیادی درباره احساس وی دریافت خواهید کرد. چشمان دختر عاشق، دهانش، نحوه چین خوردن پیشانی هنگام متعجب و مضطرب شدن یا هنگام فکر کردن؛ حالت‌ های مختلف چهره او تمام چیز هایی که باید بدانید را به شما خواهند گفت.

اگر زمانی که در حال صحبت با وی هستید به شما خیره شده و به نشانه تائید سرش را تکان داده یا لبخند می زند، باید بدانید که موفق به جلب کامل توجه وی شده‌ اید. اگر متوجه شدید که او برای مدتی طولانی به شما نگاه می‌ کند، بدانید که احتمالا عاشق شما شده است.

2– توجه او کاملا به شما جلب می‌ شود

komplimente-990x660.jpg

اگر یک دختر تمام توجهش را روی شما متمرکز  کند نشان از عاشق شدن او دارد. آیا زمانی که در یک فضای نه چندان خلوت با او صحبت می‌ کنید، احساس می‌ کنید از همه چیز و همه جا غافل است و به غیر از شما کس دیگری را نمی‌بیند؟ آیا او فقط به شما زل می‌زند؟ آیا چشمان او به سمت چیزی یا کسی دیگر منحرف می‌ شوند یا خیر؟ آیا او با دقت به همه حرف‌ هایی که می‌ زنید گوش داده و به تمام واژه‌ های گفته شده دقت می‌ کند؟ اگر جواب مثبت است بدانید که لیلی خود را پیدا کرده‌ اید!

3–  دختر عاشق همه چیز را درباره شما می‌ داند

آیا دختر مورد نظر دقیقا می‌ داند شما چه نوع قهوه‌ ای را می‌ پسندید؟ چرا از یک گروه موسیقی متنفرید؟ برنامه‌هایتان برای فردا چیست؟ اگر او همه چیز را درباره شما می‌داند به این علت است که شما تبدیل به مهم‌ ترین چیز در زندگی او شده‌ اید!

4– زبان بدن او به دوست داشتن شما اعتراف خواهد کرد!

body-contact-flirting-0-1024x682.jpg

اگر به زبان بدن او دقت کنید به سادگی متوجه احساسات او نسبت به خودتان خواهید شد. این روش یکی از مهم‌ ترین راه‌ های تشخیص دختر عاشق است. آیا هنگام ارتباط با شما متوجه مهربانی و خونگرم بودن او می‌ شوید؟ آیا زمانی که در حال صحبت با شماست بی‌ قراری می‌ کند؟ آیا بعضی از حرکات وی از روی دستپاچگی هستند؟ تمام این‌ ها نشانه‌ هایی قوی برای عاشق شدن یک دختر هستند.


مقاله مرتبط: چگونه بفهمیم دختری دوست پسر دارد؟  تشخیص دوست پسر با چند روش ساده


5– شما را تحسین می‌ کند

یکی از علائم عاشق شدن دخترا تعریف و تمجدی از شماست.اگر همیشه از شما تعریف و تمجید کرده و به سرعت تبدیل به بزرگ‌ ترین طرفدار شما شده است، شک نکنید سعی دارد نشان دهد که به شدت به شما علاقه‌ مند شده است. زنان هنگامی از یک مرد تعریف می‌ کنند که نسبت به وی احساسات شدیدی پیدا کرده باشند. پس اگر هنگام ارتباط با یک دختر با چنین مساله‌ ای رو به‌ رو شدید خوشحال باشید، زیرا او را عاشق خودتان کرده‌ اید.

6– با شما ارتباط جسمی برقرار می‌ کند

1-1.jpg

البته این نشانه به این معنی نیست که در هر ملاقات علاقه به همبستر شدن داشته باشد؛ بلکه دختر عاشق گاه و بی‌ گاه شما را بغل کرده، دستانش را دور گردن شما حلقه می‌ کند و از هر فرصتی برای گرفتن دستان شما استفاده خواهد کرد. اگر به او نشان دهید که عاشقش شده‌ اید و او را تحسین می‌ کنید، دوست دارد هر لحظه کنار شما باشد. این هم یکی دیگر از نشانه‌ های قطعی یک دختر عاشق است.

7– سوالات بسیار زیادی می‌ پرسد

اگر او بخواهد شما را بهتر بشناسد، به این علت است که علاقه‌ مند است بداند آیا شما دو نفر زوج‌ خوبی‌ خواهید بود یا نه. چرا؟ قطعا به این علت که شما را دوست دارد! هنگامی که زنان اطلاعات زیادی درباره شریک خود داشته باشند، احساس نزدیکی بسیار بیشتری با وی خواهند کرد. اگر یک زن فرصت زیادی برای کسب اطلاعات درباره شما صرف کنید حتما شما را دوست داشته و می‌ خواهد به شما نزدیک‌ تر شود، چه نشانه‌ ای بهتر از این؟

8– دختر عاشق برای شما وقت می‌ گذارد

tenir-conversation-fille-1.jpg

اگر برای شما وقت می‌ گذارد به این خاطر است که احساس می‌ کند وقت گذرانی با شما یکی از اولویت‌ های زندگی‌ اش است. اگر به کمک او نیاز دارید قطعا پاسخ مثبتی از دختر عاشق خواهید شنید؛ کافی است اشاره کوچکی کنید تا او متوجه شود. اگر او زمان‌ بندی انجام کار های خود را تغییر داده و علی‌ رغم پر مشغله بون سعی می‌ کند برای بودن با شما فرصتی پیدا کند، تنها به خاطر حس ارزشمندی است که نسبت به رابطه با شما پیدا کرده است.

9– کارهای ساده اما زیبایی برای شما انجام می‌ دهد

Woman-taking-care-of-guy.jpg

یکی دیگر از نشانه‌ های بسیار ساده‌ی دختر عاشق، انجام کارهای ساده اما معنادار برای شماست. برای مثال زمانی که مریض هستید، سوپ مورد علاقه‌ شما را آماده کرده و به ملاقات شما می‌ آید. یا زمانی که شما را دعوت می‌ کند، غذای مورد علاقه‌ تان را پخته یا سفارش می‌دهد. این کارهای ساده و جالب نشان از اهمیتی است که آن ها برای شما قائل هستند.

10– علاقه دارند با دوستان شما آشنا شوند

زمانی که دختر عاشق سعی در آشنایی و شناخت هر چه بیشتر دوستان شما کنند، نشان می‌ دهند علاقه‌ مند  به داشتن رابطه‌ای طولانی مدت و پایدار با شما هستند. ممکن است یکی دیگر از علت‌ های این کار دریافت تائیدیه از طرف آن ها باشد؛ طبیعتا اگر دوستان‌تان شما را به خاطر پیدا کردن چنین زنی تحسین کنند، علاقه‌ شما هم به وی بیشتر خواهد شد.


مقاله مرتبط: آیا میدانید نشانه های زن عاشق چیست؟ آیا واقعا دوستتان دارد؟


11– می‌ خواهد با خانواده شما آشنا شود

اگر دختر مورد نظر علاوه بر دوستان قصد دارد با خانواده شما هم آشنا شود، باید بدانید که عزمش را برای ماندن با شما جزم کرده است. او با این کار می‌ خواهد با شما راحت‌ تر بوده و با افرادی که به هر نحو با شما در ارتباط‌ اند نزدیکی بیشتری داشته باشد. یک دختر تنها زمانی این کارها را انجام خواهد داد که از صمیم قلب عاشق شما شده باشد.

12– اندکی حسودی خواهد کرد

1200-522478480-jealous-woman.jpg

قطعا هرگز دوست ندارید زمانی که در حال صحبت معمولی با دختر دیگری هستید کسی که به شما علاقه قلبی دارد حسادت کرده و مزاحم گفتگو شود؛ اما مطمئن باشید اگر زمانی که در حال صحبت با زنی دیگر بودید و چنین مساله‌ ای برای شما رخ داد، ایمان داشته باشید که شخص مذکور یک دل نه صد دل عاشق شما شده و شما را فقط برای خود می‌ خواهد نه برای کسی دیگر!

13– شما را به همه دوستانش معرفی کرده است

اگر فکر نمی‌ کرد شخص بی‌ نظیری هستید، احتمالا زحمت معرفی و آشنایی شما با هیچ کدام از دوستانش را به خود نمی‌ داد. پس دلیل این که تمام دوستان و نزدیکان او شما را می‌ شناسند این است که شما را دوست داشته و می‌ خواهد نزد همه به وجود شما افتخار کند.

14– با خانواده او ملاقات داشته‌اید

46721226_s738x738.jpg

اگر او احساس کند وقت آن رسیده که شما را با خانواده‌اش آشنا کند، قطعا عاشق شما شده و دوست دارد تا ابد کنار شما بماند. دختر عاشق از اینکه با خانواده او آشنا شوبد واهمه ای ندارد.


مقاله مرتبط: چگونه استاد جذب دختران شویم؟


بنابراین بعد از مدتی که رابطه شما جدی تر شد قطعا می خواهد این رابطه شکل رسمی تر به خود بگیرد.

15– فقط برای گفتن یک سلام ساده هم با شما تماس می‌گیرد

maxresdefault.jpg

علت این که دختر عاشق در طول روز به شما پیام داده و یا تماس‌های کوتاهی می‌ گیرد این است که نمی‌ تواند به شما فکر نکند. شما هر لحظه در ذهن او هستید و دوست دارد کنار شما باشد. این خصلت عشق است که همیشه به بخواهد با معضوق خود ارتباط برقرار کند بنابراین دختر عاشق نیز از این قاعده مستثنی نیست.

16– ظاهر شما را مرتبا وارسی می‌ کند

زمانی که یک دختر اهمیت بسیار زیادی برای محبوب خود قائل باشد، با دیدن کوچک‌ ترین زخم یا مشاهده تغییر حالت روحی وی سریعا نگران شده و از جان و دل برای بهبود سلامتی او تلاش خواهد کرد. کدام دختر عاشق این کار را انجام نمی‌ دهد؟

17– رک و پوست کنده از علاقه خود به شما صحبت می‌ کند!

اگر یک دختر به شما گفت عاشق‌تان شده، باور کنید! و اگر شما هم چنین احساسی دارید، خجالت نکشید و جواب اعتماد او را بدهید. این کار رابطه شما را بیش از پیش مستحکم‌ تر خواهد کرد.

البته در زمان داشتن رابطه با یک دختر ممکن است همه این 17 نشانه را نبینید یا ممکن است نشانه های دیگری نیز برای شناسایی دختر عاشق وجود داشته باشد. اما بدون شک مشاهده یا تجربه تعداد محدودی از آن ها حکایت از جای گرفتن مهر شما در دل او خواهد داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر