موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

تست استرس

تست استرس

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 مرداد 1398 ساعت 21:23

تست آنلاین روانشناسی: میزان استرس شما چقدر است؟

تست های روانشناسی ابزاری هستند که به ما کمک می کنند تا مهارت ها، توانمندی ها و مشکلات و ناراحتی های احتمالی خود را شناسایی کرده و از نتایج آن برای بهبود شرایط زندگی خود استفاده کنیم. یکی از موضوعاتی که این روز ها زندگی ما را بسیار در بر گرفته، استرس می باشد. تست سنجش میزان استرس که در ادامه می آید به شما کمک می کند تا میزان استرس خود را بسنجید. فکر می کنید نمره استرس شما چقدر است؟

shahrvandfarda-%20%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F.jpg

ما در عصری زندگی می کنیم که سبک زندگی مان شرایطی را ایجاد کرده که گاه مجبور به تحمل فشار های کوچک و بزرگ هستیم. ازدواج، تولد یک فرزند جدید، مرگ نزدیکان، بیماری و مسائلی از دست، همه و همه می تواند باعث ایجاد فشار روانی و یا به اصطلاح روانشناسی استرس در ما شود. منظور از استرس، فشار و هر محرکی است که در انسان ایجاد تنش می کند. نکته جالب در مورد استرس این است که هم نبود آن و هم زیاد بودن آن غیر مطلوب بوده و هر فرد نیاز دارد تا یک میزان مناسب از استرس را دارا باشد. فکر می کنید وضعیت استرس شما چگونه است؟ آیا سطح بالایی از استرس را دارا می باشید و یا میزان استرس شما کارکردی و قابل قبول است؟ برای آگاهی از وضعیت میزان استرس خود، می توانید در تست روانشناسی سنجش میزان استرس که در ادامه می آید شرکت نموده و از نتایج آن برای بهبود شرایط زندگی خود استفاده نمایید. 

شروع آزمون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر