تیک
tik.fileon.ir

کادو تولد برای آقایان

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

Gifts for him

همیشه و همیشه خرید کادو برای آقایون جز سخت ترین کارهای دنیاست!!! امروز، اینجا این کار سخت تبدیل به یکی از لذت بخش ترین کارهای زندگیت میشه.اینبار متفاوت تر از همبشه به آقایون هدیه بدیم. برای خرید کادو برای یک مرد باید در نظر بگیرید که لوازم شخصی مثل ساعت ، تی شرت ، کیف و دستبند انتخاب های فوق العاده ای هستند . !

لطفا در زمان خرید کادو برای یک مرد به موارد استفاده اون خیلی دقت کنید . لوازم مصرفی یا لباس های معمولی خوب هستند اما وقتی صحبت از خرید کادو میشه ، ما مردها منتظر یک سورپرایز خوب هستیم . سعی کنید چیزی بخرید که ما خودمون نمیدونیم از کجا باید همچنین چیزی رو خرید !

تی شرت های منتخب

تیشرت پسرانه طرح نقطه نقطه جان

تیشرت پسرانه طرح در نفسم

20%
تخفیف

تیشرت پسرانه طرح گیتار

20%
تخفیف

تی شرت طرح هرگز دیر نمیرسم

تی شرت طرح تمام ناتمام من

تی شرت پسرانه طرح چشم در راه

تی شرت پسرانه طرح گلشن M , L

تی شرت پسرانه طرح چشم در راه

کیف پول های منتخب

کیف موبایل های منتخب

کیف دوشی های منتخب

ساعت های منتخب

زیرسیگاری و فندک منتخب

پاپیون و کراوات های منتخب

سبد گل منتخب

باکس گل artificial flowers

باکس گل Luxury Golgifts

10%
تخفیف

303000 تومان

273100 تومان

باکس گل Spring

10%
تخفیف

173000 تومان

156100 تومان

خاص کادو بدید

مردها بر عکس چیزی که به نظر میرسند ، به اندازه خانم ها مشتاق کادو گرفتن هستند . مردها بسیار به کیفیت کادویی که میگیرند اهمیت میدهند . متاسفانه مردها کمتر شانس کادو گرفتن پیدا میکنند ، پس سعی کنید این دفعه یک کادوی خاص و شیک انتخاب کنید ، کی میدونه دفعه بعد دوباره چه زمانی قرعه شانس به نام آقا میفته !!

قیمت مناسب

با بهترین قیمت و بی واسطه از تولیدکننده بخرید

عاشقش میشوید

محصولات دست ساز دوست داشتنی و خاص ، پر از انرژی مثبت

کلکسیون متنوع

انتخاب از میان 2000 محصول از 100 برند مختلف

یک کادوی عالی

صنایع دستی و دستآفریده میتونه بهترین کادو باشه

درباره کافه کادو بدانید... در گوشه گوشه ایران ، هنرمندان بسیاری مشغول به خلق دست سازه هایی بسیار زیبا هستند . فروش این هنرمندان ، اغلب محدود به جغرافیای محل زندگی آنهاست . این محدودیت باعث شده که مردمانی که در دیگر نقاط این سرزمین زندگی می کنند از این محصولات بی بهره باشند . کافه کادو حلقه واسط هنرمندان با مردمان ایران از شمال تا جنوب است .کافه کادو به هنرمندان و مشتریان احترام می گذارد و سعی در توسعه صنایع دستی ایران دارد . کافه کادو تنها یک وب سایت نیست ، بلکه محملی برای حضور هنرمندان سراسر ایران است . پس اگر هنرمندی هستید از هر کجای ایران برای همکاری با ما تماس بگیرید .اگر هم علاقمند به هنر ایرانی هستید از دست سازه های ایرانیان در کافه کادو لذت ببرید ...

فروش در کافه کادو

تمامی هنرمندان صاحب برند میتوانند فروشگاه خود را در کافه کادو راه اندازی کرده و محصولات خود را بصورت مستقیم و با کمیسیون منصفانه به فروش برسانند .

چرا عضو کافه کادو شوم؟

خرید مطمئن و امن

کافه کادو از وزارت صنعت ، معدن و تجارت نماد اعتماد اخذ نموده است . همچنین تراکنش های مالی شما از طریق سیستم پرداخت امن به پرداخت بانک ملت انجام میگردد . در تلاشیم تا تجربه خریدی امن ، مطمئن و لذت بخش برای شما بیافرینیم .

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و در اختیار کافه کادو می باشد
0098-21-88960013      info@cafekado.ir
cafekado- All Right Reserved - 2018
طراحی سایت و عکاسی صنعتی از استودیو وبلیزیا