موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه برای متولدین اردیبهشت

بهترین هدیه برای متولدین اردیبهشت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 17 شهریور 1398 ساعت 22:11

مشخصات کلی متولدین اردیبهشت

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، با محبّت، خیلی قوی و سالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه، خوشگل‌پسند، پول‌دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی‌گرا و سودجو، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین،شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد.ordibehesht-01.jpg

زنان متولد اردیبهشت

زنان متولد اردیبهشت به راستی خانه دار هستند . آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محکمی برای آن هستند. ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است. هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار کوچک، آنها را دچار دلشوره می کند.

زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می باشند وکمتر پیدایش می کنند.

مردان متولد اردیبهشت

در پدر بودن مردی است بی نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است . وای به روزی که برنجد، وای اگر قهر کند، مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می شود واگر ناراحت بشود دنیا را به هم می ریزد، او زنی شوخ وشنگ، ظریف وزنانه، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پرستش دوست دارد.

لابد تصور می کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل،حساس و همانند صخره ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است و با حقیقت وفق می دهد . شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم،ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی کند.gift.jpgچه کادویی مناسب برای متولدین این ماه است؟

به دلیل رمانتیک بودنشان گل طبیعی و وسایل تزیینی مانند تابلو و قاب عکس گزینه‌ی خوبی برای آنهاست. کیف و کیف پول، دوربین، کتاب و سهام و سکه باعث خوشحالی متولد اردیبهشت می‌شود. برای کادوپیچی هدیه متولد اردیبهشت سلیقه‌ی لازم را به خرج دهید تا هدیه‌تان ظاهر شیک و خوشایندی داشته باشد.

متولدین این ماه صبر زیادی دارند بنابراین تا می توانید برای هدیه خود بهترین کادو و تزیینات را انجام دهید زیرا در باز کردن کادو عجله ای ندارند و به کادو آن دقت می کنند. متولد اردیبهشت عاشق بوی و عطر طبیعی است برای او گل های طبیعی می توانید بعنوان هدیه دهید.

ordibehesht-1.jpg

زیورآلات، کیف، وسایل دیجیتال نیز آن ها را خوشحال خواهد کرد. از آن جایی که متولدین این ماه افراد رمانتیکی هستند پیشنهاد می کنم برای کادو دادن مراسمی به یاد ماندنی را ترتیب دهید.

اگر به دنبال هدیه‌ی مناسب و شایسته برای یک اردیبهشت ‌ماهی‌ هستید،چرچی نتبر اساس ویژگی‌های متولدین این ماه اجناسی را گلچین کرده شما میتوانید با مراجعه به صفحه پیشنهاد ویژه اردیبهشت ماه از این محصولات نیز دیدن بفرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر