موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

اس ام اس پیشنهاد دوستی به دختر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

خوب فرض کنیم که دختر قصه  با کسی دیگه ای دوست نیست  یا حاضره شما رو هم جزء دوستاش قبول کنه .<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /?>

اینو که فهمیدیم چیکار کنیم ؟

خوب مرحله بعدی اینه که یه جای خیلی آروم و تنها اون طرف رو گیر بیاریم بازم تاکید می کنم تنها .

 یه چیزی راجع به دخترا اینه جمع چند تا دختر با جمع چند تا پسر، زمین تا اسمون فرق می کنه .تویه جمع دخترا حسادت بسیار شدید , هر کدوم سعی در به اثبات رسوندن اینکه از همه بهترین هستن خوشگلترین ... اما توی پسر ها این موضوع کاملا بر عکسه ؛ دوستی بین دخترها دو تفاوت عمده با دوستی بین پسرها داره! اول اینکه دخترها با دوستاشون خیلی راحتتر حرف میزنن و هیچ رودروایسی با هم ندارن که این نکته مثبتیه. ولی نکته منفی دوستی میون دخترها اینه که بین صمیمی ترین حلقه های دوستی دخترها, کانالهای عظیم حسادت و غیبت و زیرآب زنی در جریانه. یعنی دخترها در عالم دوستی بلایی سر همجنسهای خودشون میارن که پسرها خوابشو هم نمیبینن! خوب شاید بگین این که خیلی خطرناک شد! اما شما یه نکته حرف منو نگرفتین... دخترها این احساس حسادت و غیبت رو فقط نسبت به همجنسهای خودشون دارن. یعنی با شما هم هیچ رودروایسی ندارن و باهاتون خیلی راحت و خودمونی میشن, ولی هیچ وقت زیرآب شما رو نمیزنن. اینو گفتم تا بدونین که هیچ گاه توی جمع چندتا دختر سعی نکنید که به کسی شماره بدین یا بهش پیشنهاد بدین. چون مطمئن باشید که در خیلی از موارد شکست می خورید یا با مسخره کردن اونها مواجه می شید یا کم محلی , ببنید. حتی اگر دختر قصه ما هم از شما خوشش اومده یاشه چون اکثرا جمع دختر ها جو خوبی نداشته نا خواسته نمی تونه به شما نزدیک بشه و اون هم مجبوره به طرد شما و مسخره کردن...

خب یه جای خلوت رو پیدا کردم خوب باید چی بگیم؟ می شه چند جور برخورد کرد که البته بستگی به خیلی چیز ها داره و شرایط خاصش . اما اگر بتونید درباره هر چیزی به جز اینکه  جملتون این معنی رو بده "من می خوام با هات دوست بشم "چون درصد بالای از دختر ها در برابر این حرف موضع تدافعی می گیرن که این به ضرر شماست الته دختر های زیادی هم هستن که در مقابل این جمله خیلی بی تفاوتن و اگر این جمله رو خیلی روک و روراست بهشون بگی خیلی هم براشون خوبه؛ و در وقتتون هم صرفه جوی می شه ؛ این دسته از دختر ها دختر هایی هستند که دوستان زیادی دارن و همیشه به دنبال بهترین هستن البته منظورم خوشگلترین نیست. بهترین از دید این دختر ،پول دار بودن و ول خرج بودن و یه قیافه معمولی!!!! البته این دسته از دختر ها شاید حدود 15% دختر ها باشن , خوب فرض می کنیم چنین حالتی نیست!

 چند تا نکته خیلی مهم وجود داره

اینکه هیچ گاه در برخورد با اون ،  اون چیزی که نیستید رو نشون ندید ؛

یکی از بهترین راها اینکه آروم توی  یه جای خلوت خیلی با احترام بهش بگید که مایلید که باهاش بیشتر آشنا بشید و  یا در هرموردی که در تحقیقاتون بدست آوردین ...

بعد از صحبت کردن یا بگین که رو پیشنهادتون فکر کنه یا خیلی سریع جلوی خودش شماره تونو بنویسد و بهش بدین . !!  تاکید می کنم جلوی خودش !

 هرگز از قبل آماده نکنید چون ذهن دختر به این سمت می ره که شما  شماره خودتون رو اماده دارین و در روز به هزار نفر می دین...                                   و سعی کنید که ازش شماره نخواین فقط شمارتونو  بهش بدین!!!!!!!

.2 درصد خیلی از دختر تدافعی کار می کنن و می گن که نمی خوان با کسی دوست بشند پس اصلا اصرار نکنید و فقط بگید که اگر تونست تماس بگیره یا در اون زمانی که گفتید جوابتونو بده ... اصرار نکنید که حتما زنگ می زنه یا نه یا برای جواب دادن میاد یا نه !

خوب دیگه صحبت کردن کافیه نزارین دختر از شما سوال بپرسه ! چون هرقدر بیشتر ازتون بپرسه درصد موفقیت شما کمتر می شه ! چون دیگه حرفی واسه گفتن نمیمونه . پس ! بزارید بقیه حرف ها رو برای بعدا تا بیشتر با هم صحبت کنید . 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر