موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود همه كتابهاي ممنوعه در ايران

دانلود همه كتابهاي ممنوعه در ايران

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 18 اسفند 1400 ساعت 17:32

دانلود کتاب ممنوعه سی گفتار

Posted on 29 مارس 2020 by ممنوعه

کتاب «سی گفتار» نوشته «دکتر شجاع الدین شفا»

فاجعه امروز ایران، به همراه انبوه نابسامانی هایی که برای ملت ما ببار آورده، این امتیاز را نیز داشته است که برای نخستین بار در درازای 1411 سال، مافیای عمامه داری را که مسوول اصلی بخش اعظم این نابسامانی ها است در میدان مسوولیت، مستقیما رویاروی ملت ایران قرار داده است و مفهوم این رویارویی این است که این بار خود این مافیا، با در دست گرفتن همه اهرم های قدرت، جوابگوی جنایت ها و خیانت ها و فسادها و ویرانگری هایی است که توسط او انجام گرفته و میگیرد. در چنین شرایطی، وظیفه سنگین و در عین حال شرافتمندانه کسانی از افراد جامعه ما که در خط روشنگری قدم برمیدارند این است که با اقتدا به تلاش پیروزمندانه و نجات بخش اندیشمندان فروغ جهان مسیحیت در سده های هجده و نوزده که همه ترقیات مادی و معنوی جهان پیشرفته غرب در دو سه قرن گذشته و در حال حاضر مدیون آنان است پرونده تبهکاری سازمان یافته هزار و چهار صد ساله این مافیای عمامه دار را برای طرح در دادگاه داوری ملی و در دادگاه داوری تاریخ در اختیار نسل سازنده ایران فردا گذارند تا اینبار با صدور حکم نهایی، برای همیشه به عمر این طولانی ترین مافیای تاریخ پایان داده شود، بی آنکه دیگر فرصتی برای تقیه و به دنبال آن تجدید سازمان، بدان داده شود.

دانلود کتاب «سی گفتار» نوشته «دکتر شجاع الدین شفا»

si-30-goftar.jpg?w=468

Filed under: دکتر شجاع الدین شفا | Tagged: قرآن، مسلمان، نقد قرآن، نقد اسلام، نقد دین، کتاب ممنوعه، آیات زن ستیز، آخوند، انقلاب اسلامی، ادیان ابراهیمی، ادیان سامی، اسلام، اسلام راستین، اسلام رحمانی، تاریخ ایران، تاریخ اسلام، تازینامه، تشیع، حدیث، خدا، خرافات، شیعه | 3 Comments »

دانلود کتاب ممنوعه خداسالاری و درماندگی

Posted on 1 آگوست 2018 by ممنوعه

کتاب “خداسالاری و درماندگی” نوشته «امیرحسین لادن»

شمار ایرانیانی که آرزوی سرنگونی رژیم را دارند به دهها میلیون میرسد؛ از این عده، شمار آنهاییکه در این راه قدمی بر میدارند، قلمی میزنند و یا درمی (پول) میگذارند، به چند میلیون تقلیل میآبد؛ شمار ایرانیانی که رهایی مردم و نجات ایران را در آگاهی و شناخت شرایط میدانند همواره بسیار ناچیز بوده ولی خوشبختانه طی چند سال اخیر روز بروز افزایش یافته است. به جرات می توان ادعا کرد که امروز، هم میهنانی که به یک «انقلاب فرهنگی» باور دارند به چند صد هزار تن برسد! در اینجا روی سخن با این گروه از هم میهنان میباشد: چرا کشوری که تمدن بشریت را پایه ریزی کرد هچنین خوار و ضعیف است؟ چرا ملتی که فلسفه پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک یعنی اوج انسانیت را قرن ها پیش الگوی زندگی اش قرار داد، امروز در جهل و خرافات مذهب غوطه ور می باشد؟ چرا ملتی که اولین منشور حقوق بشر و تحمل دگراندیش را 2500 سال پیش پیاده کرد، امروز از تمامی این حقوق بی بهره است؟ کتاب “خداسالاری و درماندگی” تلاشی است در راستای این پرسش ها و کنکاشی است برای دستیابی به پاسخ های احتمالی؛ این کتاب برای تمام کسانی است که قادرند حقیقت را با تمام زشتی هایش ببینند؛ برای کسانی است که نمیخواهند با شعار تو خالی «هنر نزد ایرانیان است و بس» الکی خوش باشند؛ برای کسانی است که شجاعت پذیرفتن کاستی های فرهنگی مان را داشته باشند و برای کسانی است که هم به «پندار نیک، کردار نیک و گفتار نیک» الگوی زندگی اجدادمان افتخار میکنند و هم از جهل و خرافات مذهبی امروزمان آگاهند.

دانلود کتاب “خداسالاری و درماندگی” نوشته «امیرحسین لادن»

khoda-salari-va-darmandegi.jpg

Filed under: گوناگون | Tagged: قرآن، محمد، مذهب، نقد قرآن، نقد اسلام، نقد دین، کتاب ممنوعه، آخوند، امیرحسین لادن، ادیان ابراهیمی، ادیان سامی، اسلام، اسلام راستین، اسلام رحمانی، تازینامه، خدا، خداسالاری، خداسالاری و درماندگی، خرافات، دین، دانلود | 4 Comments »




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر