موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن

بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان بازگشت به زندگی بعد از خیانت زن را مطالعه خواهید کرد.

آیا خشونت عکس العمل مناسبی در برابر خیانت زنان است. به احتمال بسیار زیاد اولین عکس العملی که در برابر خیانت زنان قصد دارید نشان دهید اعمال خشونت است بله ما نیز قبول داریم غرور شما جریحه دار شده، اما آیا خشونت عکس العمل مناسبی در برابر خیانت زنان است . نحوه مدیریت این مشکل مهمترین هنر زندگیست . لطفاً کمی به گذشته باز گردید در طول زمانی که گذشته است چه رفتارهایی از خود به نمایش گذاشته اید شاید باید نشانه های خیانت زنان را در وجود خودمان نیز بررسی کنیم. آیا فراموش کرده اید که زنان موجودات بسیار پیچیده ای هستند؟ چه چیزی شگفت انگیزتر از این که حیات در بطن وجود زنان شکل می گیرد. همین پیچیدگی های وجودی زنان است که باعث می شود بتوانند چنین اعمال سخت و دشواری را به انجام برسانند. شما می توانید خانه ای داشته باشید اما بدون وجود یک زن آن خانه هرگز یک آشیانه نخواهد شد. زنان نیازمند توجه و محبتی دائمی هستند .آنان احتیاج دارند که همیشه دیده شوند و همیشه مورد توجه قرار گیرند! در چند ماه گذشته چقدر رفتارتان اینگونه بوده است؟

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت زنان و عکس العمل در برابر خیانت زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 


آیا از وجود یک مشاور روانشناس در این زمینه بهره برده اید ؟

اگر این کار را انجام نداده اید به شما توصیه می کنیم حتما به مشاوران روانشناس مراجعه کنید. شاید گمان می کنید زندگی تان نابود شده است اما باید گفت که خیر اینطور نیست در برابر خیانت زنان اقداماتی وجود دارد که اگر آنها را انجام دهید اوضاع درست خواهد شد ابتدا باید دریا بیدا که این رابطه و یا زندگی که در آن قرار دارید بسیار با ارزش است شما نباید به خاطر یک اشتباه قید همه چیز را بزنید.

شما چقدر به خواسته های همسر تان اهمیت داده اید ؟

اگر جواب این سوال ها را به درستی نمی دانید بهتر است به مشاوران روانشناسی مراجعه کنید.

اگر زندگیتان برایتان اهمیت دارد در برابر خیانت زنان نکات ذیل را رعایت کنید:اصولا تمایل به خیانت در زنان بسیار کمتر از مردان است زنان بیشتر در جستجوی ثبات هستند پس حتما دلایلی وجود داشته که کار به اینجا کشیده لازم است شما اقداماتی را که در برابر خیانت زنان می بایست انجام دهید را بشناسید البته اگر هنوز این رابطه را دوست دارید. برای همسر شما بسیار اهمیت دارد که در حضور دیگران نسب به او توجه داشته باشید. هرگز نباید فراموش کنید که با او به احترام رفتار کنید . نکات ساده ای هستند که در عین سادگی بسیار دارای اهمیت اند. شما تا چه میزان با این نکات آشنا هستید؟ شما تا چه میزان این نکات را رعایت می کنید؟ شاید همین نکات ریز وقتی در کنار یکدیگر جمع میشوند باعث بوجود آمدن چنین مشکل بزرگی می گردند در برابر خیانت همسر لطفاً قبل از آنکه بخواهید خشونت اعمال کنید این نکات را بیاموزید. قبل از آنکه وارد محلی شوید درب را برای همسر تان بگشایید و انتظار بکشید که ابتدا او داخل شود . وقتی که صحبت میکند به صحبت های او توجه میکنید. در کارهای خانه به او کمک کنید . به او بگویید عزیزم شما امشب خسته هستید ظرفها را من خواهم شست . در مراقبت از کودکتان او را یاری کنید . به نیازهای جنسی او اهمیت دهید . آیا اطمینان دارید به این نکات اهمیت داده اید و اگر اینگونه است چرا شما اکنون چه کارهایی را باید در برابر خیانت زنان انجام دهید . شما در این اواخر چقدر وزن اضافه کرده اید ؟آیا میدانید مهمترین عضو که از نظر همسر تان تحریک کننده است شکم شما میباشد چقدر نسبت به این عضو از اندام تان حساس بوده اید .داشتن یک شکم با اندازه ای متناسب مهمترین مطلب برای همسر تان است . در خصوص بهداشت دهان و دندان خود کوشا باشید همواره از دهان شور استفاده کنید . همینطور از نخ دندان ‌. صورت خود را بطور مداوم مرتب اصلاح کنید . آیا توجه داشته اید که همسر تان چه نوع لباسهایی را دوست دارد و از این نوع لباس ها استفاده می کنید.

%D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D8%AD-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86.jpg

پرسش هایی که در برابر خیانت زنان باید از خود بپرسید

آیا پیش تر گمان می کردید شاید روزی نشانه های خیانت زنان را در خانه خود احساس کنید. آیا لباسهایی که در خانه می پوشید برای تان اهمیت دارد؟ آیا تاکنون اتفاق افتاده است که پول زیادی را برای خرید یک لباس خانه پرداخت کنید .آیا صبح ها ورزش میکنید. آیا از عینک آفتابی مناسب استفاده می کنید. آیا ساعت مناسبی به دست خود میبندید .آیا فردی وقت شناس هستید. رفتار تان با خانواده همسر تان چگونهاست .تا چه میزان برای آنها احترام قایل هستید؟ اگر بخواهید با خودتان صادق باشید چه نمره ای را در اخلاق به خودتان می دهید . آیا خودتان را بالا تراز خانواده همسر تان میپندارید .چقدر به خواسته های همسر تان اهمیت می دهید. آیا می دانید زنانی هستند که بیماری اعتیاد به سکس دارند و نیازشان به سکس بیش از اندازه طبیعی ست . آیا تا کنون با خود اندیشیده اید که همسر تان نیازی غیر عادی به سکس دارد . اگر این موضوع را دریافته اید و اگر اینطور است آیا تا کنون فکری در خصوص این موضوع کرده اید. آیا تاکنون اتفاق افتاده است که در مورد همسر تان از خشونت فیزیکی استفاده کنید .آیا اجازه می دهید خانواده شما بیش از اندازه در زندگی شما دخالت کند اینها پرسش هایی هستند که پاسخ به آنها شاید شما را بیشتر با دلائل خیانت زنان آشنا کند. 

نشانه ها خیانت همسر را ابتدا در وجود خودتان جستجو کنید


به ماه های قبل باز گردید ببینید چه تعداد از رفتارهایی را که گفتیم انجام می دهید اگر بخش زیادی از آن رفتارها جز خصوصیات رفتاری شما هستند باید بگوییم امکان دارد دیر یا زود زنگ های خطر برای شما به صدا درآید . به یاد داشته باشید زندگی مشترک امری بسیار پیچیده است زندگی در کنار یک شریک و رسیدن به تفاهم اخلاقی و جنسی برای مدت زمانی طولانی امری نیست که به راحتی و سهولت به دست بیاید. اگر هنوز قصد ادامه این رابطه یا زندگی را دارید فریاد کشیدن و نعره زدن آن چیزی نیست که باید در برابر خیانت زنان انجام دهید در طول زندگی شما نه می بایست به نشانه های خیانت زنان بی توجه باشید و نه به آن توجهی وسواس گونه نشان دهید به گونه ای که بی دلیل زندگی را برای خود تلخ کنید .فراموش نکنید رسیدن به تفاهم نیازمند انجام فداکاری های بسیار است. بدبینی و شکّاکی خود میتواند یکی از دلائل خیانت زنان باشد اما قبل از انجام آن لازم است آگاهی های خود را بالا ببرید داشتن آگاهی پایه انجام هر کاری ست .قطعا شما نمی توانید قبل از انجام کاری لزوم کسب آگاهی در خصوص آن کار را منکر شوید این مسئله در خصوص زندگی زناشویی مصداق بیشتری دارد . در برابر خیانت زنان کارهای متفاوتی را میشود انجام داد اما نابود کردن همه چیز الزاما بهترین راه حل نیست. موسسه هنر زندگی آمادگی دارد به شما در خصوص خطراتی که احساس می کنید ممکن است زندگی شما را تهدید کنند مشاوره های روانشناسی ارایه دهد پس اگر احیانا در چنین موقعیت های دشواری قرار گرفته اید حتما با موسسه هنر زندگی تماس بگیرید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت زنان و عکس العمل در برابر خیانت زنان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید. 


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر