تیک
tik.fileon.ir

دانلود رایگان پاورپوینت اینترنت اشیا

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 10 اسفند 1400 ساعت 12:59

اینترنت اشیا

اسلاید 1: INTERNET OF THINGS طراح:Cyber man

اسلاید 2: فهرستاستاندارد های اینترنت اشیاسیستم عامل اینترنت اشیامزایا و چالش هاچالش امنیتروتر امنیتی نورتون کورآمار و ارقامIot در ایراننتیجه گیریمنابعمقدمهتعریف اینترنت اشیاتاریخچهفرم کنونیترموستات نستمعماریفرایند ارسال داده هاارتباطm2m

اسلاید 3: مقدمهتصور کنید همه چیز به یکدیگرمتصل بود.این موضوع به ما اجازه ساخت محیط های هوشمندی را میدهد که در آن اشیا با یکدیگر تعامل داشته وهمکاری میکنند.

اسلاید 4: تعریف اینترنت اشیا (Internet of things) یا به اختصار (Iot) به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزها شامل اشیا و وسایل محیط پیرامون مان که به شبکه اینترنت متصل شده و بتوان توسط اپلیکیشن های موجود در تلفن های هوشمند و تبلت ها کنترل و مدیریت نمود.

اسلاید 5: تاریخچهعبارت اینترنت چیزها، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیا بی جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند.

اسلاید 6: اما امروزه...اما امروزه دیگه یک تعریف نیست وبه سرعت در حال فراگیر شدنه ودر بخش های:

اسلاید 7: به عنوان مثال: ترموستات نستمتصل به وای فای، کنترل از راه دورالگوی رفتاری شما را برای ایجاد یک برنامه تنظیم دما یاد می گیرد.در هزینه ها صرفه جویی کنید