موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

دانلود رایگان کتاب جهان همچون اراده و تصور آرتور شوپنهاور

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 03 آذر 1399 ساعت 16:42

کتاب «جهان همچون اراده و تصور» با عنوان اصلی The World As Will And Representation نوشته‌ی «آرتور شوپنهاور» و ترجمه‌ی «رضا ولی‌یاری» است.«جهان همچون تصور»، «جهان همچون اراده»، «نقد و فلسفه‌ی کانتی»، «دفتر اول از جلد اول» . «ضمایم دفتر دوم از جلد اول» برخی از عناوین کتاب است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «آرتور شوپنهاور، فیلسوف بلند آوازه‌ی آلمانی، برای فارسی زبانان ناشناخته نبوده با این حال اکنون با گذشت نزدیک به دو قرن از انتشار اولین ویراست جهان همچون ارداه و تصور، شاهکار او، این اثر در یک مجلد، به‌طور کامل، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. جلد اول کتاب حاضر در بردارنده‌ی ایده‌ی بنیادین نظام فکری شوپنهاور است که به چهار دفتر تقسیم شده، با ضمیمه‌ای حاوی نقد استادانه بر فلسفه‌ی کانتی کامل می‌شود. تصویر برآمده از این بخش تصویری منسجم و مبتنی بر تجربه‌ی درونی و بیرونی که سه دژ استوار فلسفه‌ی شورپنهاور، یعنی متافیزیک طبیعت، متفیزیک هنر، و متافیزیک اخلاق را پدید می‌آورد. جلد دوم تکمله‌ی مباحث مطرح در هریک از چهار دفتر جلداول، و نماینده‌ی عمری تامل بر مسائل متعددی است که بنیان فلسفه‌ی او را تشکیل داده‌اند. این بخش حاوی پنجاه فصل در تکمیل مباحث جلد اول بوده، عمق و تنوع مندرجات آن نشان از پختگی و گستردگی اندیشه‌ی نویسنده دارد و آن را به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار در سراسر قلمرو ادبیات فلسفی متمایز می‌سازد.» این کتاب را نشر «مرکز» منتشر کرده است.

این کتاب مهمترین اثر شوپنهاور است. در واقع شوپنهاور اصول فلسفه خود را در این کتاب بیان نموده است و از این رو خوانش این کتاب بهترین راه برای آشنایی با اندیشه شوپنهاور است. با هم کمی در مورد این کتاب می خوانیم:

%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85%DA%86%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%AA%D8%B5%D9%88%D8%B1.jpgجهان همچون اراده و تصور

مشخصات کتاب 

  • نویسنده/نویسندگان: آرتور شوپنهاور

  • مترجم: رضا ولی‌یاری

  • ناشر: نشر مرکز

  • تعداد صفحات: 1091 صفحه

Dl-File.png


دانلود فایل ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر