تیک
tik.fileon.ir

کادو خاص

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:45

دارید به یه روز مهم نزدیک می شین ؟ بزارید حدس بزنم امروز سالگرد آشنایتونه ؟ نامزدی؟ ازدواج ؟ دیدین درست حدس زدم. خوب بزارید بهتون بگیم چی بخرید

دوست دارید یه جشن دونفره ی عاشقانه و پر از محبت داشته باشین ؟ یادت باشه که غافلگیر کردن دوستتون یا  همسرتون با کادو خیلی خوبه اما داشتن ایده های متفاوت در دادن کادو  اهمیت این روز رو بهش ثابت می کنید . پس با ما همراه باشید تا بهتون بهترین هدیه و راهکارها رو معرفی کنیم .

فروشگاه اینترنتی گیفت آس بهترین و خاص ترین هدیه ها رو داره که می تونه بهترین شب رو براتون بسازه 

 

خرید هدیه تولد یکی از آن دغدغه‌هایی است که همیشه ذهن شما را درگیر خود می‌کند. فروشگاه اینترنتی هدیه و کادوی خاص گیفت آس به شما کمک می کند تا با توجه به علاقمندیهای طرف مقابلتان مناسب ترین هدیه و کادو تولد را انتخاب کنید.

خرید یک کادو یا هدیه تولد برای دختر و پسر موردعلاقه‌تان برای اینکه میزان عشقتان را به او نشان دهید واقعاً کاری سخت و مشکل است. ما امروز می‌خواهیم با شما راجع به ده ایده‌ی خاصی صحبت کنیم که می‌توانید با خرید آن قلب محبوبتان را تسخیر کنید پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا هم یک هدیه تولد عالی بخرید هم ایده های زیادی برای خرید کادو تولد بدست بیارید .

فقط یادتان باشد کسی که می خواهید با هدیه تولد او را هیجان زده نمایید بیشتر از اینکه به ارزش مادی هدیه شما بیاندیشد به خاص بودن آن اهمیت می دهد کادو تولد باید نشانی از فردی که برایش هدیه می خرید را در خود داشته باشد  .

از وقتی با داستان دیو و دلبر آشنا شدم ، رؤیای داشتن یک گل رز جاودان و اسرار آمیز برایم بوجود آمد. گل رز زیبایی که با تمام گلهای روی زمین فرق داشت. گل رزی که مثل گل شازده کوچولو تک بود . بی مانند و منحصربفرد ! مطمئنم همه ی ما از داشتن هدیه ای افسانه ای و متفاوت که گره خورده با اصیل ترین و ناب ترین ادبیات دنیاست ، نه تنها به وجد می آییم ، بلکه به گونه ای عمیق و ناب احساس خاص بودن و با ارزش بودن می کنیم . حس یک موجود دوست داشتنی ، خاص ، لایق ستایش و منحصربفرد!

همه چیز در مورد چرم

پست امروز همه چیز در مورد چرم است با ما همراه باشید ، ایرانیان با تاریخچه سه هزار ساله، اولین وقدیمی ترین تولید کننده ی چرم هستند. اولین کارخانه چرم سازی ایران در سال 1308 در شهر تبریز تأسیس شد و پس از آن در همدان، تهران، اصفهان و برخی شهرهای دیگر نیز کارخانه‌هایی شروع به کار کردند، به طوری که در سال 1337 تعداد 22 کارخانه در ایران مشغول به کار بودند.