موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

رابطه پدرزن و داماد

رابطه پدرزن و داماد

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 05 تیر 1398 ساعت 12:46

درست است که از قدیم، معمولا رابطه عروس و مادرشوهر حساسیت برانگیز بوده، اما خیلی وقت ها رابطه پدر و داماد هم بحرانی می شود، طوری که نبود یک رابطه درست میان پدرزن و داماد ، منجر به تنش و سردی در روابط خانوادگی شود. سوال کاربر به دخت در همین مورد است که خانم دکتر نقدی پاسخ داده اند.

سلام عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مشاور عزیز

من حدودا ۱۰ سال پیش ازدواج کردم  با یکی از نزدیکان همسر دوم پدرم.

ازدواج جالب و عجیبی بود.

ولی بر عکس تفکرات همه، من و همسرم فوق العاده همدیگر رو دوست داریم و با هم خیلی خوشیم.

ولی این وسط افرادی هستند که نمی خواهند و نمی گذارند ما خوش باشیم .از جمله همسر پدرم و…

 دو سال پیش به خاطر اشتباه پدرم و دامن زدن بقیه افراد مشکل بزرگی بین همسرم و پدرم به وجود اومد که من الان دو ساله دارم عذاب می کشم. نه از پدرم می تونم بگذرم نه از همسرم. روزی دوتا قرص اعصاب می خورم. واقعا دیگه کم آوردم . هیچکدوم هم کوتاه نمیان.از هر طرف هم تحت فشارم.

میشه لطفا کمکم کنید.

پاسخ مشاور:

سلام عزيز

توضيحات شما بسيار كم بود در مورد اينكه افراد چه مي كنندکه  نمي گذارند شما خوشحال باشيد و چه طور مي توانند به زندگي تان كه فرموديد شما دو نفر با هم خوشحال هستيد و همديگر را دوست داريد،  آسيب بزنند و ضعيف بودن چه كسي مي تواند به اين آسيب كمك كند.

اينكه پدرتان و همسرتان با هم مشكلاتي دارند، مي تواند ناراحت كننده باشد و چه خوب است كه خانواده ها بتوانند در كنار هم در ارامش باشند ولي در مورد اينكه شما بخواهيد بين دو نفر يكي را انتخاب كنيد، دليل قابل توجيهي داريد؟ چه كسي از شما خواسته كه يكي را انتخاب كنيد؟ آيا مشكلات اين دو نفر تا چه حد در زندگي شما اثر کرده؟ آيا شما مي بايست اين رابطه را ترميم کنید؟

کاربرعزيز ، سوال هايي كه از شما پرسيده شد به علت لزوم داشتن  اطلاعات كافي از شما برای پاسخ دقیق تر به شما بود و هم برای این فكر كردن بیشتر  شما به اين مسائل.

اولین توصیه مان این است که بهتر است قبل از اينكه آسيب بيشتري متوجه شما و همين طور زندگي مشترک تان شود، .به مشاور مراجعه كنيد و كمك بگيريد.

فعلا هم خودتان باید ازشوهرو پدرتان خواهش کنید مسائل شان را با هم حل کنند تا در زندگی شما تاثیر منفی نگذارد و تبه هر دوشان توضیح دهید که هردوی آنها را دوست دارید و نمی خواهید هیچکدام را از دست بدهید.

از خدا وند کریم یاری بخواهید تا هرچه سریعتر آرامش و شادی به زندگی شما باز گردد.

موفق باشيد.

/انتهای متن/

به‌دخت، سایت دختران و زنان جوان ایرانی است، بی هیچ مرزی میان آنها. یعنی هر دختر و زنی که پا به فضای سایبری می گذارد، سوای قومیت، نژاد، سلیقه و گرایش، مخاطب به دخت است. به دخت می خواهد آینه ای باشد برای اینکه دختران و زنان جامعه مان را به تمامی نشان دهد، همان گونه که هستند...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر