موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

هدیه تولد برای پسر بچه 4 ساله

هدیه تولد برای پسر بچه 4 ساله

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 22:05

۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه gift-buying-guide-children-teenagers-2.jpg

دورهم جمع شدن در مناسبت‌های مختلف همیشه برای بچه‌ها جذاب است. بچه‌ها عاشق شیطنت کردن و خوردن خوراکی‌های خوشمزه در این خانه و آن خانه یا رفتن به گردش هستند. اما علاوه بر این، هدیه گرفتن به مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا، عید نوروز و کادوی تولد هم باعث شاد شدن و تشویق شدن کودکان به کارهای خوب ‌می‌شود. این روزها تنوع در اسباب‌بازی‌ها خیلی زیاد شده و هر بچه‌ای به توجه به سلیقه‌اش اسباب‌بازی، عروسک یا بازی متفاوتی را دوست دارد. به همین دلیل شاید انتخاب کادو تولد برای دختر بچه یا پسر بچه برای شما کار چندان ساده‌ای نباشد. علاوه بر این در انتخاب هدیه برای کودکان و نوجوانان باید سنجیده عمل کرد. کودکان و نوجوانان در سنین مختلف نیازها و سلایق مختلفی دارند و هر هدیه می‌تواند تاثیر متفاوتی در تربیت و روحیه آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل سن کودک بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود. در این‌جا یک راهنمای خرید هدیه یا کادو تولد برای پسر بچه و دختر بچه براساس رده‌های سنی مختلف تهیه کردیم که به شما کمک می‌کند بهترین و مناسب‌ترین هدیه را برای بچه‌ها در سنین مختلف پیدا کنید و سفارش دهید.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۳ سال

لگو دوپلو

هرکدام از ساختنی‌های لگو براساس رده سنی و سلیقه مشخصی طراحی شده است. لگو برای کودکان ۲ سال تا افراد ۹۹ سال برنامه‌ دارد. با توجه به این که فرزند عزیز شما چند سال سن دارد، شما می‌توانید یک لگو به او هدیه دهید. اولین پیشنهاد خرید لگو برای هدیه به کودکان بالای ۳ سال، سری لگو سری دوپلو مدل Plane است. این لگو ۴ مینی‌فیگور دارد و مناسب رده سنی ۲ تا ۵ سال است. این مدل لگو مورد علاقه دختران و پسران بالای ۲ سال است. پیشنهاد دوم ما برای خرید لگو مدل Fire Station از همین سری دوپلو است که در آن یک ایستگاه آتش‌نشانی، چند آدمک و یک سگ قرار دارد. این لگو بهترین کادو تولد برای یک پسر بچه یا دختر بچه زیر ۵ سال است و هدیه گرفتنش او را به وجد می‌آورد. قطعات لگو دوپلو برای بچه‌های کوچک طراحی شده و بچه‌های کوچک نمی‌توانند آن‌های را ببلعند.

عروسک

اگر به دنبال خرید یک هدیه ساده برای کودکان هستید، عروسک انتخاب خوبی خواهد بود. برای انتخاب عروسک میان صدها مدل، اول از همه باید به سن کودک توجه کنید. سپس باید کارتون‌های جدید را بشناسید و بدانید شخصیت مورد علاقه آن‌ها کیست. اگر دنبال یک عروسک زیبا به عنوان کادو تولد برای دختر بچه هستید، باید بدانید که شخصیت‌های محبوب میان دختربچه‌ها، شخصیت‌هایی مانند اسب‌های تک شاخ پونی، السا دورا هستند که عروسک‌هایشان موجود است. در غیر این صورت می‌توانید انواع عروسک‌های بامزه پولیشی و پلاستیکی را برای آن‌ها هدیه بگیرید. پیشنهاد اول ما عروسک پولیشی پونی است که ۳۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. پیشنهاد دوم هم عروسک نمایشی گرگ زیرک از برند نیکی که یک عروسک دستکشی است.

خمیر بازی

بچه‌های کوچک از خمیربازی و ساختن و خراب کردن شکل‌های جدید لذت می‌برند. همان‌طور که می‌دانید، بچه‌های زیر ۳ سال نباید خمیر بازی کنند و برایشان خطرناک است، اما برعکس کودکان بالای ۳ سال با خمیربازی خلاقیت و مهارت‌های حرکتی خود را افزایش می‌دهند. با خرید یک بسته خمیر بازی چند رنگ یا شن جادویی برای بچه‌های کوچک به آن‌ها کمک کنید تا تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند. شن جادویی  هم مانند خمیر بازی است اما با بافت سبک‌تر و درشت‌تر است. برای انتخاب خمیر بازی برای هدیه دادن به کودکان بالای ۳ سال چند گزینه دارید؛ می‌توانید به آن‌ها یک بسته خمیر بازی ساده و با کیفیت به همراه لوازم قالب‌گیری کاردک هدیه بگیرید که پیشنهاد ما به شما خمیر بازی ۱۰ رنگ پلیکان است. برای کودکانی که می‌دانید چند بسته خمیر بازی در خانه دارند هم می‌توانید شن جادویی بم بعو کادو بگیرید که ۳ بسته شن جادویی ۵۰۰ گرمی رنگی به همراه قالب دارد.

سرگرمی و آشنایی با فنون

کودکان از سن ۵ سالگی به بعد شروع به تقلید از پدر و مادرشان در بازی‌های خود می‌کنند. مثل مادران خود آشپزی می‌کنند یا باغبانی و نجاری را از پدر خود تقلید می‌کنند. بهترین هدیه برای کودکان در این سنین اسباب بازی‌هایی است که بتوانند با آن در نقش خود فروبروند و کارهای بزرگ‌ترها را انجام دهند؛ مثل اسباب‌بازی‌های آموزشی برای آشنایی با فنون. پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه نازی که به آشپزی و خاله بازی علاقه دارد، اسباب بازی مجموعه آشپزخانه است. به عنوان کادو تولد برای پسر بچه کوچکی هم که به کارهای فنی علاقه دارد و دوست دارد با آچارها و پیچ‌های جعبه ابزار بازی کند، میز ابزارآلات اسباب بازی مناسب است.

کادو برای دختر بچه و پسر بچه بالای ۷ سال

آموزش و خلاقیت

اگر در فکر هدیه برای بچه‌های بالای ۷ سال هستید، پیشنهاد ما بازی‌های آموزشی است. خلاقیت بچه‌ها در این سنین شکوفا می‌شود و شما می‌توانید با چند هدیه مناسب برای سن و روحیات‌شان، به شکوفا کردن خلاقیت‌شان کمک کنید. برای تشویق کودکانی که به آزمایش‌های علمی علاقه نشان می‌دهند می‌توانید کیت آموزشی ۴ام مدل Robot Party را هدیه دهید. بعضی از بچه‌ها هم به کارهای هنری علاقه نشان می‌دهند و از خلق نقاشی‌های جدید لذت می‌برند. یک بسته آبرنگ، گواش، مداد رنگی یا پاستل می‌تواند ابزاری برای شکوفا کردن ذوق هنری این بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما به شما آبرنگ است.

پازل و خلاقیت

بهترین هدیه برای بچه‌های خلاق و باهوش می‌تواند یک پازل بزرگ یا یک بسته ابزار کاردستی باشد. ساختن پازل باعث افزایش تمرکز بچه می‌شود و می‌تواند حافظه آن‌ها را تقویت کند. از طرفی نتیجه کار  که یک تصویر بی‌نقص است به آن‌ها اعتماد به نفس می‌دهد. علاوه بر پازل بازی‌های ساختنی دیگر مثل ساختن زیورآلات از با لوازم ساده مثل مهره، سنگ، کش و بافتنی می‌تواند خلاقیت و مهارت‌های بینایی و مهارت‌های حرکتی آن‌ها را تقویت می‌کند. اگر شما هم دوست دارید که این مهارت‌ها در فرزندان شما افزایش پیدا کند، پیشنهاد ما برای انتخاب پازل، پازل سه بعدی چوبی برتاریو مدل مرسدس است و برای کادو دادن یک کاردستی خوب، ساختنی دستبند Beading Around را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لگو

برند لگو علاوه بر سری دوپلو، سری‌های بسیار متنوع دیگری هم دارد که برای سنین ۴ تا ۹۹ سال طراحی شده‌اند. این موضوع این اسباب‌بازی را تبدیل به یک هدیه خوب برای تمام بچه‌های بالای ۴ سال می‌کند چون می‌توانند با آن بازی کنند و خلاقیت و هوش خود را افزایش دهند. بعضی از بچه‌ها به اسباب بازی‌های پازل و ساختنی خیلی علاقه نشان می‌دهند، اما بعضی دیگر کمتر و این وظیفه ماست که آن‌ها را با این اسباب بازی‌های مفید آشنا کنیم. بهترین هدیه تولد برای کودکان مدرسه‌ای یک بسته لگو مناسب با سن آن‌هاست. در انتخاب لگو برای هدیه به بچه‌‌ها ما دو پیشنهاد عالی برای شما داریم؛ پیشنهاد اول، لگو سری Marvel Super Heroes مدل Hulk VS Red Hulk است که به درد سنین بین ۷ تا ۱۴ سال می‌خورد و پیشنهاد دوم، لگو سری Creator مدل Ferris F40 که برای سنین بالای ۱۴ سال مناسب است.

اسکیت و اسکوتر

برای بچه‌های پرانرژی و پرجنب و جوش که مدام در حال تحرک و بازی‌اند، بهترین هدیه یک وسیله بازی برای تخیله انرژی آن‌هاست. با توجه به سن و سلیقه بچه‌ها و البته محل زندگی آن‌ها می‌توانید برایشان دوچرخه، اسکوتر یا اسکیت کادو بگیرید. دخترها و پسرها هر دو اسکوتر دوست دارند و بازی کردن با آن را سریع یاد می‌گیرند. پیشنهاد ما برای بچه‌های بالای ۷ سال اسکوتر پرو اسپرتز مدل Musical است. این اسکوتر تحمل وزن خوبی دارد به همین دلیل بچه‌ها می‌توانند مدت زیادی سوار آن شوند. اما برای بچه‌هایی که اسکیت بازی را دوست دارند و کفش‌های اسکیت را از پای خود در نمی‌آورند می‌توانید یک اسکیت برد هدیه بگیرید تا مهارت خود را بیشتر به چالش بکشند، پیشنهاد ما به شما اسکیت برد مدل Notebook است.

کادو برای کودکان و نوجوانان بالای ۱۲ سال

خلاقیت و آموزش

همه ما در سنین پایین علاقه‌های خود را پیدا کردیم. بعضی از این علاقه‌ها به مرور زمان تغییر کرد و بعضی از آن‌ها هم مسیر زندگی ما را می‌سازند. به همین جهت بچه‌ها باید بتوانند کارهای مختلف را تجربه کنند تا علاقه خود را پیدا کنند. برای هدیه تولد بچه‌ها، عیدی یا هدایایی که به مناسبت‌های مختلف به آن‌ها می‌دهیم، می‌توانیم بازی‌های آموزشی مختلف را امتحان کنیم. کیت آموزشی خانواده باهوش من مدل Crystal Growing حاوی ابزارهایی است که به بچه‌ها کمک می‌کند به تنهایی به ساخت و رشد کریستال‌های رنگی بپردازند و از نزدیک و به طور عینی و عملی با روند تشکیل کریستال‌ها (مشابه نبات) آشنا شوند. همچنین بسته آموزشی ساختنی گرافیکس مدل Friendship Bracelets که به نوجوانان یاد می‌دهد چطور با نخ و ابزار ساده برای خود و دوستانشان دستبندهای زیبا بسازند.

ربات و گجت

یک هدیه مناسب برای نوجوانان علاقه‌مند به تکنولوژی و علم رباتیک،چیزی جز یک ربات کنترلی با جزییات و قابلیت‌های جذاب نیست. این روزها کلاس‌های رباتیک میان بچه‌ها و پدر و مادرها بسیار پرطرفدار شده و بچه‌ها با این موضوع آشنایی دارند. بچه‌هایی که با بسته‌های ربات‌سازی که در مدرسه و کلاس کار می‌کنند، از بازی با ربات‌های جذاب بسیار لذت می‌برند. برای بچه‌هایی که به مسابقات سرعت علاقه دارند می‌توانید ربات کنترلی Jumping Night Diesel را هدیه بگیرید که قابلیت فیلمبرداری دارد و به موبایل شما متصل می‌شود. اما اگر دوست دارید هدیه شما جنبه آموزشی هم داشته باشد، بهتر است سراغ کیت‌های آموزش رباتیک مانند کیت آموزشی چهار ربات نوآوران الکترونیک مدل روبونو۲ بروید.

بازی فکری و دورهمی

نوجوانان بیشتر دور هم جمع می‌شوند و با دوستان خود بازی می‌کنند. بازی‌های فکری و گروهی در این دورهمی‌ها خیلی لذت‌بخش است، پس چرا هدیه تولد بچه‌هاییی که در این سنین هستند را یک بازی فکری یا بازی کارتی انتخاب نکنیم؟ بین بازی‌های فکری گزینه‌های زیادی وجود دارد که سلیقه‌ همه دخترها و پسرها را جواب می‌دهد. اگر به دنبال یک بازی کارتی محبوب هستید که خودتان هم بتوانید به بچه‌ها ملحق بشوید و با آن‌ها بازی کنید، بازی فکری Uno یک انتخاب عالی است. اما برای بچه‌هایی که همه بازی‌های قدیمی را بازی کرده‌اند یک پیشنهاد هدیه خاص و جذاب داریم؛ بازی دورهمی شب مافیا که روایتی جدید از بازی معروف مافیاست.

پهباد و ماشین کنترلی

کوادکوپترها و ماشین‌های کنترلی همیشه پرطرفدارند، خصوصا این روزها که کنترل و حرکت آن‌ها بسیار پیشرفت کرده است. اگر هل سفر هستید و با بچه‌ها به طبیعت و فضای باز می‌روید، یک کوادکوپتر می‌تواند تفریح یک روز شما را تامین کند. می‌توانید برای هدیه روز تولد بچه‌ها و نوجوانان یک کوادکوپتر با موتور قوی بخرید که قابلیت معلق زدن و کارهای دیگر داشته باشد. اما اگر یک اسباب بازی کنترلی برای فضای بسته می‌خواهید، یک ماشین کنترلی می‌تواند یک هدیه جذاب برای بچه‌ها باشد. پیشنهاد ما برای خرید کوادکوپتر کنترلی، کواد کوپتر سایما مدل X20 است و برای کسانی که دنبال یک ماشین کنترلی خوب هستند، ماشین بازی کنترلی راستار مدل Ferrari Laferrari است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر