موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

روز مرد ۹۷

روز مرد ۹۷

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 02:08

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان روز مرد ۹۷ را مطالعه خواهید کرد.

تاریخ روز مرد سال ۹۷  / روز مردچند شنبه است؟

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها. در بسیاری کشورها روز پدر، سومین یکشنبهٔ ماه ژوئن در نظر گرفته شده‌است. در ایران  پس از انقلاب اسلامی این روز به زادروز حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) تغییر یافت.

تاریخ روز پدر ۱۳۹۷

– روز  شنبه ۱۱ فروردین (۱۳ رجب ) مصادف با ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت روز پدر، تصمیم گرفتیم تا هدایایی را برای شما معرفی کنیم تا هر کس بر حسب بودجه‌ای که دارد، یکی را انتخاب کند.

پیشنهادهایی ویژه برای خرید هدیه روز پدر

۱- اگر پدر و همسرتان به انجام دادن کارهای فنی خانه علاقه‌منداست و هیچ‌کس را مثل خودش قبول ندارد، جعبه ابزار بهترین کادویی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری کنید.

6064119_909.jpg

۲- یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر یک کیف کار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسر یا پدرتان است. کیف‌های چرم نسبت‌به بقیه کیف‌ها شیک‌تر هستند.

هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیک پوش می‌دهد.

6064167_709.jpg

۳- یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای

 خرید هدیه روز پدر

 خرید ادکلن است، حق انتخاب ادکلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادکلنی را که می‌پسندید برایش هدیه بخرید.

6064257_518.jpg

۴- یکی دیگر از ایده هایی که برای خرید هدیه روز پدر میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم خرید کیف پول چرم است.اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب کنید، کنجکاوانه، سراغ کیف پول پدرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر کهنه شده و سال‌ها است که عوض نشده، شما بهترین گزینه را پیدا کردید.

6064122_185.jpg

۵- پیراهن هم که همیشه کادوی خوبی به عنوان هدیه روز پدر برای باباهاست؛ هم تک خواهد بود و هم زیرکانه. شما می‌توانید برای پدر و یا همسر خود که کمی چاق شده یک پیراهن چارخونه ریز هدیه بگیرید.

6064289_736.jpg

۶- یکی دیگر از ایده های جالب برای خرید هدیه روز پدر خریدن یک دست لباس ورزشی است.اگر پدرتان به سن بازنشستگی رسیده، اوقات فراغت بیشتری دارد. پس می‌توانید با خریدن یک دست لباس ورزشی او را به ورزش‌کردن تشویق کنید.

6064410_177.jpg

۷- یک مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه، هدیه مناسبی برای روز پدر و روز مرد است.

۸- کمربند هم یکی از کادوهایی است که میتوانید برای هدیه روز پدر و روز مرد بخرید،اما دقت کنید که کمربند را بر حسب سنشان انتخاب کنید.

6064190_649.jpg

۹- بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌کننده گرایش دارند. پس می‌توانید با سفارش پازل چهره او را غافلگیر کنید. با این انتخاب چند نشان را با یک تیر زدید.

6064314_309.jpg

۱۰- اگر هم الان همسرتان از این لوازم ضروری بی‌نیاز است، سراغ یک کادوی لوکس مثل دکمه سردست یا انگشتر بروید تا سلیقه شما را در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ به رخ دوستانش بکشد!

۱۱- همچنین اگر باز هم برای خرید هدیه روز پدر و روز مرد به دنبال تنوع بیشتری هستید، ما به شما کراوات، ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاکلیدی، جا کارتی، خود نویس‌های شکیل و… را پیشنهاد می‌کنیم.

6064120_361.jpg

به گزارش فرهنگ نیوز به مناسبت این سنت حسنه سایت فرهنگ پیشنهادات متنوعی را برای خرید هدیه روز پدر در اختیار خانواده های عزیز ایران اسلامی قرار می دهد.

farhangnews_36654-121884-1461132445.jpg

کتاب، موسیقی، فیلم، نرم افزارهای چند رسانه ای

ورزش و تناسب اندام

پوشاک و کیف و کفش

آرایشی و بهداشتی و پزشکی

لوازم التحریر

وسایل الکترونیکی

به نوشته سایت ستاره معمولا مناسبت‌هایی همچون روز تولد ، روز زن ، روز مرد و… فرصتی به ما می‌دهد که بتوانیم از عزیزانمان تشکر و قدردانی کنیم. زیبایی این کار زمانی چند برابر می‌شود که هدیه مناسبی را هم برای او فراهم کرده باشیم. هدیه دادن قشنگ‌ترین چیزی است که می‌تواند محبت درونی ما را به تصویر بکشد اما سخت‌ترین قسمت این کار شاید انتخاب هدیه مناسب باشد. معمولا انتخاب هدیه برای خانم‌ها راحت‌تر است زیرا تنوع لوازمی که یک خانم می‌تواند به آن‌ها نیاز داشته باشد بسیار بیشتر از آقایان است اما در هر صورت مردان هم از دریافت کردن هدایای متنوع خوشحال می‌شوند. روز مرد نزدیک است. اگر تا به حال فکری برای هدیه روز مرد نکرده‌اید این مقاله می‌تواند به شما در یک انتخاب درست و عالی کمک کند.

69723_115.jpg

بیشتر افراد به خصوص مردان، برای هدایایی رایج و پیش پا افتاده چندان ارزش قائل نمی‌شوند. این قبیل هدایا، مانند: جوراب و لباس زیر، که خودش بهتر می‌تواند انتخاب کند و معمولا شما هرسال برایش می‌خرید، به نظر “ارزان و فکر نشده” هستند، حتی اگر از بهترین نوع و با صرف بیشترین زمان تهیه شده باشند. هدایای عمومی که می‌تواند برای همه مناسب باشد و معمولا هر کسی یکی دو تا از آن‌ها را در کمدش دارد (مانند شال گردن یا قاب عکس) به هیچ وجه برای مرد زندگی‌تان مناسب نیست و خوشحالش نخواهد کرد.

بهترین هدیه برای روز مرد چه چیزی می‌تواند باشد؟

اگرچه برای روز پدر و یا روز مرد هر هدیه‌ای می‌توان تهیه کرد اما بهتر است که این هدیه متناسب با هر فرد با علایق ویژه همان فرد باشد. برای خرید هدیه روز مرد این نکته را در نظر داشته باشید که آقایان معمولا از هدایایی خوششان می‌آید که جنبه تزیینی نداشته و بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین بهتر است برای خرید هدیه وسایل و لوازم کاربردی را در اولویت قرار دهید. به طور مثال لوازم مربوط به ورزش مورد علاقه‌اش (مثلا یک راکت خوب تنیس) یا یک جفت دمپایی راحت، او را بسیار بیشتر از یک مجسمه یا هر نوع خرت و پرت تزئینی دیگر خوشحال خواهد.

برایش کتاب بخرید!

خرید کتاب همیشه عاقلانه بوده است و برای هر فردی و در هر سنی می‌تواند بهترین گزینه باشد. به یاد آورید که پدر و یا همسرتان معمولا در مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه بیشتر درباره‌ چه مسایلی صحبت می‌کند ، هر موضوعی را که انتخاب کنید می‌توانید چندین کتاب مناسب پیرامون آن بیابید. مطمئن باشید که اگر او اهل مطالعه باشد هر کتابی با موضوعات مختلف آشپزی، فوتبال، سیاست، شعر و یا حتی باغبانی، شوق خواندن و آموختن را در او بیشتر خواهد کرد.

وسایل و پوشاک ورزشی گزینه‌های مناسبی هستند

اگر احساس می‌کنید به ورزش علاقه دارد، می‌توانید به عنوان هدیه روز مرد برایش بلیت‌های یک مسابقه ورزشی را که دیگر در بازار موجود نیستند را خریداری کنید و یا وسایل ورزشی خاطره‌آمیز (مثلا توپ فوتبالی که عکس تیم قهرمان مورد علاقه‌اش روی آن حک شده باشد) را برایش تهیه کنید. به این فکر کنید که او بیشتر به کدام ورزش علاقه‌مند است و یا اینکه در خاطرات دوران جوانی خود بیشتر از کدام ورزش گروهی با دوستانش یاد می‌کند. پیشنهاد ما این است که بر روی کوله‌پشتی، شورت‌های ورزشی، گرمکن‌های تک و کفش‌های مناسب پیاده‌روی و ورزش بیشتر فکر کنید.

همچنین اگر پدرتان اهل طبیعت‌گردی و سفر جاده‌ای است، یکی از هیجان‌انگیزترین هدایا برای او یک دوربین دوچشمی خواهد بود. همه‌ مردها در نقش یک پدر طبیعت‌گرد، عاشق این هستند که یک دوربین دو چشمی به گردن بیندازند و به قول خودشان به دل جاده بزنند.

69725_505.jpg

هر لباسی به جز جوراب!

پوشاک معمولا پرفروش‌ترین کالا برای مناسبت‌های مختلف دیگر نیز هست و این تکرار ممکن است شما را خسته کرده باشد. اگر قصد انتخاب این مورد را دارید، از این تکرار همیشگی یک فرصت استثنایی بسازید. می‌توانید گزینه‌های متفاوتی را انتخاب کنید و کلیشه‌های رنگ و مدل لباس‌های همیشگی‌ پدر را بشکنید. البته این تنوع را تا جایی پیش ببرید که از نظر او هنجارشکنی در محیط خانه و کار نباشد. توجه کنید که دور کادوهای کلیشه‌ای همچون جوراب را برای کادوی روز مرد یک خط قرمز بکشید. این کادوها، به عنوان کادوهایی “کم ارزش” شناخته می‌شوند و طرف مقابل احساس می‌کند که شما برای تهیه آن‌ها هیچ تلاشی نکرده و هیچ زحمتی به خودتان نداده‌اید.

لوازم اصلاح نیاز همیشگی آقایان است

مردها همیشه به وسایل و لوازم اصلاح نیاز دارند. فرقی نمی‌کند که در چه سن و سالی باشند و یا چه روش اصلاحی را بپسندند. مطمئنا پدر شما نیز از انواع ماشین اصلاح، ریش‌تراش برقی و وسایل اصلاح موی صورت، گردن و بدن و حتی مواد بهداشتی اصلاح، استقبال خواهد کرد. با یک انتخاب درست از سوی شما، او وسایلی که احتمالا شارژ، تیغه و دسته‌هایشان دیگر کارکرد خود را از دست داده‌اند کنار می‌گذارد و وسایل اصلاح جدید با سنسورهای هوشمند، دارای قابلیت شستشوی تمام بدنه، شارژ بالا و دیگر ویژگی‌های امروزی را امتحان خواهد کرد.

علاوه بر لوازم اصلاح خرید اسپری بدن ، عطر و یا دئودورانت بعد از حمام با رایحه دلپذیر و بویی نسبتا خنک هم می‌تواند به عنوان هدیه روز مرد آن‌ها را خوشحال کند.

هدیه شما نباید تنها مختص کار او باشد

برای مثال اگر برای یک مرد، یک ست کامل جعبه ابزار بخرید، مثل این است که برای یک خانم جارو برقی بخرید، مگر اینکه آقا عاشق مکانیکی باشد و شما هم همان جعبه ابزاری را برایش تهیه کنید که مدت‌ها به دنبالش بوده است.

69724_536.jpg

خودتان دست به کار شوید!

می‌توانید برای روز مرد کادویی به او هدیه دهید که خودتان برایش درست کرده باشید، اگر از دسته افراد هنرمندی هستید که می‌دانید مرد زندگی‌تان عاشق نوع خاصی از شیرینی دست پخت شما است، از پلوورهای بافتنی شما بسیار استقبال کرده یا سال‌هاست منتظر مانده تا تصویر چهره‌اش را طراحی کنید، دست به کار شده و هدیه‌ای واقعا استثنایی برایش آماده کنید.

اس ام اس تبریک روز پدر و مرد

به نوشته سایت بیتوته این اس ام اس ها برای تبریک روز پدر و مرد مناسب : 

همسرم عزیزم ، روز مرد فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم

همسر عزیزم روزت مبارک

همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی رز صورتی را به همراه تمام عشق که

موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم ،دارم و

خواهم داشت . . .

*******اس ام اس تبریک روز پدر و مرد*******

عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های

بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم

همراه همیشگی تو . . .

پدر عزیزم

ای کاش توان آن را داشتیم که از عرش تا فرش را برایت گلباران کنیم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات که مظهر عشق و ایثار است بوسه زنیم تو در تمام طول سالهای عمرمان و حتی در نبود مادرمان، همچون خورشیدی بر زندگیمان تابیدی. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریک می گوییم.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

ای شبنم عشقت که زیباترین شبنمی بود که روی گلبرگ های قلبم نشست. بدان که تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.روزت مبارک.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

همسر عزیزم،

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم . روز پدر مبارک.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است. روزت مبارک.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

همسر عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم. دلم را به تو بهترین امینم سپردم. روزت مبارک.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.

an10.gif

متن روز پدر و روز مرد

پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد/به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت/خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را/با تمام وجودم دوستت دارم. روزت مبارک.

منبع اس ام اس ها به مناسب روز مرد: بیتوته

منبع هدایا به مناسبت روز مرد : باشگاه خبرنگاران ، فرهنگ نیوز ، مجله ستاره

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر