موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

نشانه های دوست داشتن پنهانی

نشانه های دوست داشتن پنهانی

نویسنده : سمیرا | زمان انتشار : 21 مهر 1400 ساعت 19:32

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نشانه های دوست داشتن پنهانی را مطالعه خواهید کرد.

زندگی در این دنیا کار آسانی نیست. به خصوص زمانی که پای عشق به میان بیاید. بعضی اوقات، نمی‌توانید کسی را که عاشق شماست ببینید و نمی‌توانید سیگنال‌های عشق را که برای‌تان می‌فرستد، احساس کنید. دلایل زیادی وجود دارد که نمی‌توانید شاهد این سیگنال‌های عشق در زندگی‌تان باشید. اما، دلیل دیگر این است که او احساس خود را از شما پنهان می‌کند. در این نوشتار ۲۷ نشانه مرد عاشق که پنهانی دوستتان دارد اما نمی‌گوید! را می شناسید.

%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82.jpg

نشانه ی مرد عاشق

علائمی که نشان می‌دهد مردی پنهانی شما را دوست دارد عبارتند از:

۱. وقتی به شما فکر می‌کند، لبخند می‌زند

معمولاً یک پسر در ابتدا خودش متوجه نمی‌شود که وقتی به شما فکر می‌کند، لبخند می‌زند. اما، اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد، هر بار که فکر شما در سرش بیاید لبخند می‌زند.

۲. همیشه حرف‌های‌تان را گوش می‌دهد، زیرا برایش همه چیز هستید

مهم نیست که در مورد موضوعات مهم صحبت می‌کنید یا نه، به هر حال او همیشه حرف‌های شما را گوش می‌دهد. او هیچ شکایت و اعتراضی نخواهد کرد. صدای شما همان چیزی است که او دوست دارد گوش بدهد. او برای گوش دادن به آنچه می‌خواهید بگویید وقت آزاد خواهد داشت.

۳. بهترین خاطرات او، ‌موضوعاتی است که در موردشان صحبت کرده‌اید

علاوه بر اینکه همیشه سعی می‌کند وقت آزادی برای گوش دادن به حرف‌های شما داشته باشد، در مورد موضوعاتی که قبلا صحبت کرده‌اید نیز خاطراتی خواهد داشت. مهم نیست این موضوعات مهم باشند یا نه، به هر حال او آن‌ها را به یاد خواهد آورد. بهترین خاطرات او در مورد موضوعاتی است که شما مطرح کرده‌اید حتی اگر چندان جالب نباشند!

۴. ایده‌های شما برایش ارزشمند هستند

شاید مشاور خوبی نباشید، اما نظرات شما برای او همچنان ارزشمند هستند. او همیشه نظرات شما را گوش می‌دهد، آن‌ها را مد نظر دارد و ارزیابی می‌کند تا قبل از تصمیم‌گیری درباره‌ی هر چیزی، آن‌ها را به فهرست خود اضافه کند. اگرچه ممکن است روز بعد نظرتان را به کار نبندد، اما هنوز هم نظرات شما را خواهد پرسید زیرا می‌خواهد شما در زندگی‌اش حضور داشته باشید.

۵: زندگی شما مورد علاقه‌ی اوست

او دوست دارد مسائل زندگی خود را با شما در میان بگذارد و در عین حال دوست دارد شما هم موضوعات زندگی‌تان را با او در میان بگذارید. او به زندگی شما علاقه دارد و می‌خواهد بیش‌تر درباره‌ی زندگی‌تان بداند.

۶. ناراحتی و اندوه شما او را ناراحت می‌کند

عشق باعث می‌شود انسان چیزی را که خودش تجربه نمی‌کند، حس کند. و طبیعی هم است زیرا عشق احساسی مشترک است. به همین دلیل است که باعث می‌شود از  غم و اندوه شما رنج ببرد. او می‌تواند همان چیزی را که تجربه می‌کنید حس کند.

۷. لبخندهای شما مایه خوشحالی اوست

هر کاری که بخواهید انجام بدهید، دوست داشته باشید یا نه، خوشحال باشید یا ناراضی، مردی که مخفیانه شما را دوست دارد می‌تواند احساس شما را درک کند و در آن درگیر شود. بنابراین، لبخندها و شادی‌های شما موجب خوشحالی اوست.

۸. وقتی شما حضور دارید، شوخ‌طبعی‌اش گل می‌کند!

اگرچه او ذاتا شوخ‌طبع و بذله‌گو نیست اما به خاطر شما سعی خواهد کرد که بیش‌تر شوخی کند. خوشحالی شما اولویت اوست، او به ظاهر خود در مقابل شما اهمیت نمی‌دهد. لبخند و شادی شما برای او اولویت دارد!

۹: برای دیدار با شما وقت می‌گذارد

از آن‌جایی که شما هم، در کنار شغل و زندگی حرفه‌ای او اهمیت دارید، همیشه برای دیدار با شما وقت می‌گذارد. او همیشه می‌تواند زمانی را برای دیدار با شما در یک روز پرکار و شلوغ پیدا کند، و وقت استراحت خود را برای دیدار و گذراندن وقت با شما اختصاص می‌دهد.

۱۰. زمان زیادی را کنار شما می‌ماند

او همیشه دوست دارد مدت زمان طولانی با شما بماند زیرا شما یکی از دلایل شادی او در زندگی هستید. زمانی که او با شما سپری می‌کند سبب می‌شود که کمی از اضطراب‌هایی که در زندگی دارد، تسکین بیابد. او در مدتی که با شما وقت می‌گذراند، مشکلاتش را فراموش می‌کند. شما دارویی هستید که او باید مصرف کند.

۱۱. او با شما بهتر از دخترهای دیگر رفتار می‌کند

اگر پیش از این در رابطه دوستانه بوده‌اید، ممکن است تشخیص عشق واقعی او برای‌تان دشوار باشد. اما می‌توانید روی رفتارهای او نسبت به خودتان تمرکز بیشتری داشته باشید و آن را با رفتارهایی که با سایر دختران اطراف دارد، مقایسه کنید. می‌توانید متوجه شوید که آیا با شما بهتر از دخترهای دیگر رفتار می‌کند یا نه. حساس و آگاه باشید که این دو کلید تشخیص عشق پنهانی او نسبت به شما است.

بیشتر بخوانید : مهمترین نشانه های پایان رابطه زناشویی و عاشقانه

۱۲. حرفی از دخترهای دیگر نمی‌زند

شما همه‌ی دغدغه‌ی او هستید، به همین دلیل است که وقتی زمانش را با شما می‌گذراند، به دختر دیگری فکر نمی‌کند. او شما را بهترین می‌داند و به دختران دیگری که در اطراف خود دارد، اهمیتی نمی‌دهد.

۱۳. در مورد اتفاقات زندگیش پیش از هر کسی به شما خبر می‌دهد

در کار خود پست جدیدی به دست آورده‌است یا خبرهای خوبی در مورد زندگیش دارد؟ اگر این‌طور باشد، شما اولین کسی هستید که از موضوع مطلع می‌شوید، و این نشانه‌ای است مبنی بر این‌که او شما را مخفیانه دوست دارد. او همیشه شما را در جریانات و اتفاقات زندگی خود شامل می‌کند.

۱۴. همیشه از “ما” در صحبت‌هایش استفاده می‌کند

او احساس می‌کند شما بخشی از او هستید. او شما را قسمتی از زندگی خود می‌داند. به همین دلیل است که ناخواسته هر صحبتی که دارد و درباره‌ی هر چیزی که حرف بزند، حتما از ضمیر “ما” استفاده می‌کند.

۱۵. شما را در برنامه‌های خود درگیر می‌کند

شما جفت او در زندگی هستید (مخفیانه)، به همین دلیل همیشه سعی می‌کند شما را در همه‌ی امور زندگی خود درگیر کند. او شما را در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارد، درگیر می‌کند. او می‌خواهد زندگی خود را در کنار شما بگذراند.

۱۶. مدام می‌خواهد نظر شما را جلب کند

او مدام تلاش می‌کند که شما را مجذوب خود کند. او هرگز در مورد علاقه‌ای که به شما دارد مستقیما حرف نمی‌زند، اما همواره سعی می‌کند با صحبت کردن نظرتان را جلب کند. شاید از خودتان بپرسید که چرا چنین رفتاری دارد و هدفش چیست. و بهترین پاسخ این است که او مخفیانه به شما علاقه دارد.

۱۷. زیاد صحبت می‌کند

قدرت عشق این انرژی را دارد که یک پسر ساکت و آرام را به فردی پرحرف و پرانرژی تغییر بدهد. او دوست دارد زیاد صحبت کند زیرا احساس می‌کند شما عامل خوشحال بودن او هستید. او در مورد همه چیز با شما صحبت خواهد کرد، در مورد زندگی‌اش، برنامه‌هایش، کار یا حتی در مورد این‌که چه‌قدر دوستانش آزاردهنده هستند.

۱۸. روز خاص شما را به خاطر دارد

در روزهایی که برای‌تان خاص هستند، او اولین کسی است که به شما تبریک می‌گوید زیرا این روزها را به خوبی در خاطر نگه می‌دارد.

۱۹. شما هرگز او را اذیت نمی‌کنید

فکر می‌کنید، او در این هفته روزهای شلوغی دارد و ممکن است وقتش را بگیرید، اما دوباره فکر کنید! زیرا اگر او شما را دوست داشته باشد هرگز احساس نمی‌کنید که برایش فردی آزاردهنده هستید. او همیشه وقتی را برای پاسخ دادن به شما دارد.

۲۰. نمی‌تواند از دست‌تان ناراحت بماند

اگرچه ممکن است به دلیل اینکه شما او را بیش از حد عصبانی کرده‌اید ناراحت شده باشد، اما اگر شما را دوست داشته باشد نمی‌تواند مدت طولانی از دست‌تان عصبانی بماند. او همیشه غرورش را کنار می‌گذارد تا با شما تماس بگیرد و در مورد موضوع پیش آمده صحبت کند.

۲۱. غالباً از شما تعریف می‌کند

او سعی می‌کند از موفقیت‌ها، ظاهر و عملکرد شما به هر شیوه و در هر فرصتی که پیش می‌آید، تعریف کند. او اغلب از طریق پیام تلفنی، تماس یا استاتوس فیس بوک شما را مورد تحسین و تشویق قرار می‌دهد.

۲۲. مدام مراقب شما است

او مدام مراقب شما است و نمی‌خواهد به هیچ وجه شما را از دست بدهد زیرا مایه آرامش و شادی او هستید و زندگی‌اش را کامل می‌کنید.

۲۳. کمی حسود است

زمانی که در یک رابطه دوستانه با او هستید، تشخیص عشق او برای‌تان آسان نیست؟ اگر متوجه شدید که کمی حسادت دارد و به طور غیرعمدی این حسادت را نشان می‌دهد، باید بدانید که به شما علاقه دارد. اگرچه او هرگز نمی‌گوید که شما را دوست دارد اما از همین رفتار او می‌توانید بفهمید که آیا شما را مخفیانه دوست دارد یا خیر.

۲۴. دوستان زیبایی دارید؟ اصلا مساله‌ای نیست!

اگر دوستانی دارید که زیباتر از شما هستند و برای او مهم نیست، معلوم می‌شود که به شما علاقه دارد. زیبایی دوستان شما روی علاقه او به شما تأثیری نمی‌گذارد. شما در چشم او زیباترین هستید!

بیشتر بخوانید : قدردانی از مردان: ۱۰ نکته مهم درباره تعریف و تمجید از مردها

۲۵. معمولا نگاهتان به نگاه هم می‌افتد

هر دو  اغلب توجه متقابلی نسبت به هم دارید. شما به او نگاه می‌کنید و او هم همزمان به شما نگاه می‌کند. او دوست دارد شما را در چشمان خودش غرق کند (در حالی که عمیقاً عشقی پنهانی را نسبت به شما احساس می‌کند). او می‌تواند رفتارهای خود را پنهان نگه دارد و همچنان همه چیز را عادی نشان بدهد اما اگر پنهانی شما را دوست داشته باشد، چشمانش با شما صحبت می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که او به شما علاقه دارد یا نه، به چشم‌هایش نگاه کنید که رازش برملا خواهد شد!

۲۶. گاهی شما را لمس می‌کند

لمس کردن زبان بدن است که می‌تواند قلب او را به قلب شما متصل کند و می‌تواند نشان‌دهنده‌ی عشق باشد. اگر او شما را مخفیانه دوست داشته باشد، حتی اگر احساس عشقش را به شما نگوید، شما را لمس می‌کند. لمس کردن او یک حالت مرتبط با تمایلات جنسی ندارد بلکه در واقع این حس عمیقش است که باعث می‌شود شما را لمس کند، حسی که نمی‌تواند به زبان بیاورد.

۲۷. صورتش سرخ می‌شود

بعضی اوقات، شخص مورد نظر بسیار قدرتمند و با اراده است. او می‌تواند احساس خود را پنهان کند. اما، در مورد احساس عشق، پنهان کردن کار آسانی نیست. اگر متوجه شدید، تعریف کردن‌های شما صورت او را سرخ می‌کند، اگر او مخفیانه شما را دوست داشته باشد ، همین می‌تواند یک نشانه باشد. او به این شکل خود را لو می‌دهد!

اگر شخصی باهوش باشد و بتواند به راحتی احساس خود را پنهان کند، تشخیص عشق و علاقه‌ی او نسبت به خودتان، کار آسانی نیست، اما همه چیز دارای سیگنال است. اگر بیش‌تر موارد قید شده در این نوشتار را در او دیدید، می‌توانید مطمئن شوید که او شما را مخفیانه دوست دارد. علاوه بر این، اگر هم مطمئن نیستید خیلی راحت و شجاعانه می‌توانید از او سؤال کنید!


تحریریه سایت کسب و کار بازده – سارا فیضی

منبع: lovedevani

https://www.sabzshomal.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%85%d8%9f/

https://www.sabzshomal.ir/happy/

https://www.sabzshomal.ir/marriage/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر