موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

بهترین هدیه تولد برای دختر

بهترین هدیه تولد برای دختر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 07 شهریور 1398 ساعت 17:34

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان بهترین هدیه تولد برای دختر را مطالعه خواهید کرد.

tara-ghahremani-1-60x60.jpgتارا قهرمانی ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵ ۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

قطعا خریدن هدیه روز دختر یا کادوی تولد برای دختر می‌تواند او را خوشحال کند. اما خریدن کادو برای دختر حتما نیاز به مناسبت یا بهانه ندارد. از هر فرصتی می‌توانید برای خریدن بهترین کادو برای دوست، دختر یا خواهر خود استفاده کنید. خریدن هدیه برای دختر بدون دلیل و بهانه بهترین روش ابراز علاقه به اوست. اما اگر برای خریدن کادوی تولد دخترانه یا هدیه روز دختر دچار سردرگمی شده‌اید، ما به شما حق می‌دهیم. انتخاب هدیه برای دخترها همیشه کار سختی بوده است. با این حال نگران نباشید، ما فهرستی از انواع هدیه جذاب برای دختران آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم. فرقی نمی‌کند قصد خرید هدیه برای دختر ۲۰ ساله، ۱۸ ساله یا ۱۵ ساله را داشته باشید، در این لیست برای هر سن و سالی هدیه مناسب را پیدا خواهید کرد. پس فرصت را برای دادن اولین هدیه به دختر مورد علاقه خود از دست ندهید.

ساعت مچی

یکی از شیک‌ترین انتخاب‌ها به عنوان کادوی تولد برای دختر جوان می‌تواند یک ساعت مچی عقربه‌ای جذاب و گران‌بها یا یک ساعت مچی دیجیتالی زیبا و ساده باشد. یکی از شیک‌ترین و ظریف‌ترین مدل‌ها برای انتخاب هدیه بین تمام ساعت‌ مچی‌های عقربه‌ای، این ساعت مچی زنانه نیوگیت مدل اتم پولیش رزگلد است که بند فلزی و قاب استیل به رنگ رزگلد دارد. رنگ صفحه آن صدفی و فرم گرد، ظاهر کلاسیکی به آن داده است. اما اگر می‌خواهید یک هدیه برای دختری خاص پسند بخرید، یک ساعت مچی دیجیتال انتخاب کنید. ساعت مچی دیجیتال کاسیو مدل A168WG-9WDF یک ساعت دیجیتالی با طراحی نوستالژی شبیه ساعت‌های قدیمی به رنگ طلایی است. دارای بند و بدنه فلزی و قطر قاب آن ۳۶ سانتی‌متر است.

دوربین عکاسی

دوربین عکاسی بهترین هدیه برای دخترهایی است که از عکاسی لذت می‌برند. اگر حرفه‌ای عکاسی می‌کنند که قطعا یک دوربین دیجیتال حرفه‌ای احتیاج دارند. اما اگر هدفشان از عکس گرفتن صرفا ثبت لحظه‌هاست و از چسباندن عکس‌ها به دیوار و روی یخچال لذت می‌برند، می‌توانید به آن‌ها یک دوربین عکاسی چاپ سریع هدیه دهید. اگر هم عاشق سلفی گرفتن هستن و از عکاسی با موبایل لذت می‌برند، یک حلقه نور مخصوص موبایل هدیه هوشمندانه‌ای است. پیشنهاد ما به شما برای دوربین عکاسی چاپ سریع، دوربین معروف فوجی فیلم مدل Instax Mini است و برای هدیه به دختران عاشق سلفی یک حلقه نور سلفی معرفی می‌کنیم که می‌توانند روی موبایل‌ خود نصب کنند و با آن عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرند.

ماگ و قمقمه

در هوای سرد زمستان یک دمنوش داغ و خوشمزه می‌چسبد و گرمای تابستان با یک نوشیدنی خنک از میوه‌های طبیعی در یک بطری کوچک و قشنگ، قابل تحمل می‌شود. برای اینکه بتوان در زمستان یک نوشیدنی گرم و خوشمزه مثل دمنوش یا چای خورد، باید یک فلاسک یکنفره خوب داشت. برای نوشیدنی‌های خنک تابستان هم باید یک بطری با قابلیت حفظ دما و درب ایمن در برابر نشت داشت. می‌توانید کادوی تولد برای دختر عاشق دمنوش و چای، فلاسک دمنوش لایف بخرید که با استفاده از آن می‌تواند چای یا دمنوش خود را داخل توری فلاسک بریزد تا در فلاسک دم بکشد و برای تمام روز گرم بماند. پیشنهاد دوم ما برای هدیه به دخترهایی که دوست دارند بطری نوشیدنی خود را همه جا با خود ببرند، قمقمه گیشا اسپورت است. این قمقمه از جنس پلاستیک فشرده شفاف بدون بو و عاری از مواد سمی است و می‌توان در آن هم نوشیدنی سرد ریخت و هم نوشیدنی گرم. گذشته از آن طراحی بطری هم خیلی جذاب و دوست داشتنی است.

لوازم دکوراتیو

اگر به دنبال یک کادوی دوست‌داشتنی برای دخترها هستید ولی نمی‌توانید وقت زیادی برای خرید بگذارید، لوازم دکوراتیو انتخاب خوبی است. لوازم دکوراتیو تنوع زیادی دارند و با توجه به روحیات شخصی که می‌خواهید به او هدیه دهید می‌توانید برای او شمع، تابلو، کوسن، آینه، رومیزی و رانر یا خیلی لوازم دیگر بگیرید. برای دختران جوانی که روحیه هنری دارند می‌توانید یک کوسن با طرح نقاش بزرگ «فریدا» هدیه بگیرید. این کوسن طراحی زیبایی از تلفیق نقش‌ گبه ایرانی با تصویر نقاش معروف مکزیکی دارد. همچنین برای هدیه به دخترهایی که به نقاشی و تابلو علاقه دارند، پیشنهاد ما تابلو ۳ تکه آرتی فریم با دو نقاشی آبرنگ از برگ و یک متن است.

بهداشتی آرایشی

یکی پیشنهاد جذاب دیگر در زمینه انتخاب کادوی تولد برای دختر لوازم بهداشتی خاص و جذاب است. اکثر دخترها از این‌که به سلامتی پوست و موهای خود اهمیت دهند لذت می‌برند و وقتی نشان دهید سلامتی و شادابی آن‌ها برای شما هم اهمیت دارد، این لذت دوچندان می‌شود. بین لوازم بهداشتی و آرایشی که دخترها دوست دارند انتخاب‌های زیادی می‌توانید داشته باشید. اگر سلامت پوست برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به آن‌ها شامپو بدن‌، روغن و لوسیون بدن یا نمک حمام هدیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید. ما برای شما دو پیشنهاد جذاب داریم، پیشنهاد اول نمک حمام تالیدا با عصاره گل تاهیتی است که خواص تاثیرگذاری مثل نرم کنندگی، لایه برداری، اسکراب، رفع خستگی دارد و از آن می‌توان در ماساژ هم استفاده کرد. پیشنهاد دوم هم یک صابون زیبا با ظاهری شبیه سنگ یاقوت و رایحه یکی از عطرهای شنل است.

لوازم بهداشتی برقی

هدیه برای دخترانی که به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت می‌دهند زیاد است. به جز لوازم بهداشتی مصرفی، شما می‌توانید به عنوان کادوی تولد برای دختر به او ابزار زیبایی هدیه دهید. لوازم شخصی برقی جذابی که اهمیت شما به آن‌ها را نشان می‌دهد مثل اپیلاتور و برس پاکسازی صورت. با توجه به برندهای زیادی که برای برس پاکسازی وجود دارد، پیشنهاد ما به شما برس پاکسازی کیوت اسکین مدل CIH-F700 است. یکی از پرفروش‌ترین و کارامدترین برس‌های تمیز کننده پوست. لوازم بهداشتی برقی دیگری که می‌توانید به دختران جوان هدیه دهید، اپیلاتور است. پیشنهاد ما برای انتخاب اپیلاتور مناسب برای دخترهای جوان که هم قیمت خوبی داشته باشد و هم کارآمد باشد، اپیلاتور فیلیپس مدل BRE610/00 است. جنس موچین‌های این اپیلاتور سرامیکی است، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب دارد و بی‌سیم است.

رژ لب

اگر در انتخاب کادوی تولد برای دختر به دنبال یک هدیه جذاب هستید، می‌توانید به سراغ لوازم آرایش نیز بروید. دخترهای جوان همیشه از یک رژ لب خوش‌رنگ استقبال می‌کنند؛ مخصوصا اگر این رژ لب قرمز باشد، چون قرمز برای دخترها بسیار جذاب است. پس چرا امسال برای آن‌ها یک رژ لب قرمز هدیه نگیریم؟ با توجه به بودجه هدیه‌ای که در نظر دارید می‌توانید یک رژلب گران‌قیمت شیک در نظر بگیرید یا یک رژ لب ارزان قیمت‌تر برای این‌که بتوانید در کنار هدایای دیگر قرار دهید. پیشنهاد ما برای خرید هدیه رژ لب گران‌قیمت، رژ لب دوسه سری مات شماره ۱۱۶ است و کسانی که به دنبال یک رژ لب قرمز باکیفیت و قیمت مناسب هستند می‌توانند رژ لب این‌لی مدل Night Angel شماره ۶۱۰ را هدیه بگیرند.

تجهیزات آرایشی

انتخاب رنگ و نوع لوازم آرایش شاید برای همه ساده نباشد، به همین دلیل ما یک انتخاب راحت‌تر برای دختران علاقه‌مند به آرایش پیشنهاد می‌کنیم؛ تجهیزات جانبی لوازم آرایش. این لوازم شامل انواع برس‌های آرایشی است که خانم‌ها برای آرایش کردن استفاده می‌کنند، پایه یا استند لوازم برای میز آرایش، کیف لوازم آرایش که داخل کیفشان قرار می‌دهند و آینه و خیلی لوازم پرکاربرد دیگر. از بین این محصولات ما دو پیشنهاد برای شما داریم، پیشنهاد ما یک کیف لوازم آرایش زیبا و رنگی مدرن و ست ۱۲ عددی برس آرایشی NAKED3 است.

لوازم شخصی برقی

یکی دیگر از هدیه‌های هوشمندانه به عنوان کادوی تولد برای دختر لوازم آرایشی برقی است. دخترها اهمیت زیادی به کیفیت لوازم شخصی برقی خود می‌دهند و تقریبا هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. لوازمی مانند بیگودی و فرکننده مو، سشوار و اتوی مو که برای زیباتر کردن و حالت دادن به موها از آن‌ها استفاده می‌کنند. پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین این لوازم، اتو مو و فرکننده هستند. برای هدیه به دختر جوانی که موهای لخت دارد ما به شما فر کننده بابیلیس را پیشنهاد می‌کنیم. مدل C20E دارای فرم مخروطی است که فرهای قشنگی به مو می‌دهد و به دلیل جنس سرامیک تیتانیوم آن، موها آسیب نمی‌بینند. برا دخترانی که موهای فر یا حالت‌دار دارند و عاشق موهای صاف‌اند، اتو موی بابیلیس نانو مدل ST-3300 بهترین گزینه است. این اتو مو هم صفحات سرامیکی با ابعاد بسیار مناسب دارد که تمام موها را در مدت کوتاهی صاف می‌کند.

اسپیکر و لامپ هوشمند

برای دخترهایی که به لوازم دیجیتال و خانه هوشمند علاقه دارند، لوازم جانبی دیجیتال جذاب زیادی وجود دارد. شما می‌توانید کادوی تولد برای دختر لامپ هوشمند، اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک یا لوازم جانبی دیجیتال دیگر بگیرید. لوازم دیجیتال این‌چنین این روزها خیلی کاربرد دارند. هر کسی به یک اسپیکر بلوتوث یا پاوربانک احتیاج دارد. همچنین لوازم هوشمند بسیار جذابی وجود دارد که همه از دیدن آن‌ها به وجد می‌آیند. مثل چراغ خواب هوشمند شیائومی مدل Yeelight LED Bluetooth که قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ مختلف را دارد و با نور ملایم خود فضای خاصی به اتاق خواب می‌دهد. پیشنهاد دوم ما هم اسپیکر بلوتوثی JBL است که صدای شفاف و رنگ‌های بسیار جذابی دارد.

بهترین راه برای خرید کادوی تولد برای دختر!

در اینجا فهرستی از ۲۰ کادو جذاب برای دخترها تهیه کرده‌ایم که هر کدام می‌تواند بهترین هدیه برای دوست، دختر یا خواهرتان باشد. این لیست با توجه به سلیقه و نیاز دختران جوان طراحی شده و شامل انواع لوازم آرایش، لوازم دکوری، لوازم جانبی دیجیتال، صنایع دستی و غیره می‌شود. چه به دنبال کادوی تولد برای دختر باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز دختر را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای دخترها به شما کمک خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر