موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

باطل كردن سحر با ادرار

باطل كردن سحر با ادرار

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 09:31

چگونه طلسم را باطل کنیم؟ آیا باطل كردن طلسم با ادرار امکان پذیر است؟ نحوه باطل کردن سحر با ادرار چگونه است؟ در زیر به اینگونه سوالات پاسخ خواهیم داد و راه و روشهایی را برای باطل کردن سحر و جادو یا طلسم با دعا و آیات قرآن در زیر ارائه کرده ایم.

ممکن است با سحر و جادو در زندگی خود و یا دیگران مواجه شده باشید، معمولاً برخی افراد رفتن پیش دعانویس و رمال را انتخاب می‌کنند تا سحر و جادو را از زندگی بیرون ببرند یکی از راه‌هایی که برای رفع سحر در میان مردم شایع شده استفاده از ادرار می‌باشد، در این مطلب به این موضوع پرداخته و راه‌های مناسب برای دفع و محفوظ ماندن سحر را ارائه کردیم.

Void-magic-magic-2.jpg

باطل كردن سحر با ادرار – باطل كردن طلسم با ادرار – باطل كردن جادو با ادرار

باطل كردن سحر با ادرار

برای باطل کردن سحر با ادرار یک قطره ادرار را درون لیوان می‌ریزند و به فردی که سحر شده می‌دهند تا بخورد، با این کار گمان می‌کنند جادو رفع می‌شود.

اما این روش مناسبی برای ابطال سحر نمی‌باشد، چرا که ادرار نجس هست و خوردن آن حرام است. البته غافل نشوید که ادرار سموم بدن میباشد پس بهتر است روش‌ های معتبر دینی را برای ابطال سحر انتخاب کنید.

وجود ساحران امری طبیعی میباشد ، در روایات معصومین نیز به راه‌ های حفاظت در مقابل سحر اشاره‌ شده است.

ابتدا باید مطمئن شد که فرد آیا سحر شده است یا نه و همچنین چگونگی دچار شدن به سحر نیز مهم است چرا که بسته به نوع سحر می‌توانند دعای مخصوص را از عالم دینی دریافت کنند.

در ادامه‌ ی مطلب به برخی از رویات و آیات قرآن کریم پیرامون رفع ابطال سحر پرداخته‌ ایم.

حتما بخوانید  خواص دعای چهل کلید حضرت فاطمه زهرا و نحوه خواندن آن برای حل مشکلات

دعای باطل سحر قوی

جهت باطل كردن سحر با قرآن دعاهای زیر را بخوانید.

۱٫ خواندن این دعا مجرب است:

(إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ.

ادْعُوا رَبَّکمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیةً إِنَّهُ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین)

Void-magic-magic-3.jpg

باطل كردن سحر با ادرار – باطل كردن طلسم با ادرار – باطل كردن جادو با ادرار

۲. از امام رضا در صحیفه الرضا نقل شده است به جهت دفع ضرر سحر و ابطال آن، دستتان را مقابل صورت خود گذاشته و بخوانید:

(بِسمِ اللِه العظیم رَبِّ العَرشِ العَظیم إلاّ ذَهَبْتَ وَ انْقَرَضْتَ)

بحارالانوار جلد ۹۲- صفحه ۱۲۷

حتما بخوانید  خواص دعای چهل کلید حضرت فاطمه زهرا و نحوه خواندن آن برای حل مشکلات

دعا و آیات قرآن برای محفوظ ماندن از سحر

۱٫ از امام علی (علیه‌السلام) و امام صادق (علیه‌السلام) نقل شده است که برای حفظ از سحر دعای زیر را روی کاغذ نوشته و همراه خود داشته باشند:

«بسم الله و ماشاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوة الا بالله»

۲٫ خواندن آیات ۸۱ و ۸۲ سوره‌ ی مبارکه یونس و آیات ۲۷ و ۴۶ سوره‌ ی مبارکه نازعات و همچنین آیات ۱۱۸ و ۱۲۲ سوره‌ ی مبارکه اعراف توصیه شده است.

Void-magic-magic-1.jpg

باطل كردن سحر با ادرار – باطل كردن طلسم با ادرار – باطل كردن جادو با ادرار

۳٫ علامه مجلسی حدیث قدسی را نقل کرده است که خداوند به پیامبرش فرموده است: کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد دعای زیر را بخواند:

(اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کادَهُ بِسِحْرِ هِبِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ، ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْک أَهْلِ الْإِفْک وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کیدِ أَهْلِ الْفَسَادِ ، مَنْ کادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ ،أَوْ لَا أَخَافُهُ فا قطع مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِک فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یا کرِیم)

بحار الانوارجلد ۹۲- ص ۳۱۸

۴٫ برای محفوظ ماندن از سحر شب‌ ها بعد از نماز هفت مرتبه بخوانید:

«بِسمِ الله وَ بِالله سَنَشُدُّ عَضُدکَ بِأخیکَ وَ نَجعَل لَکُما سُلطاناً فَلا یَصِلُونَ إلَیکُما بِآیاتِنا أنتُما وَ مَن اتَّبِعُکُما الغَالِبُونَ»

بحارالانوار جلد ۹۲ صفحه ۱۲۴

منبع: نیک استار

به این مقاله امتیاز دهید

rating_on.gifrating_on.gifrating_on.gifrating_half-rtl.gifrating_off.gif

(

159

رای, میانگین امتیاز:

3٫86

از 5)


loading.gif

Loading...

مطالب مرتبط

برچسب ها :

باطل سحر قوی و فوری

,

باطل كردن جادوي سياه

,

باطل كردن سحر با قرآن

,

باطل كردن سحر و جادو

,

باطل كردن سحر و جادو از راه دور

,

باطل كردن طلسم بخت

,

باطل كردن طلسم و جادو

,

باطل کردن جادو با دعا

,

باطل کردن جادو با قرآن

,

باطل کردن سحر با دعا

,

باطل کردن سحر با قرآن

,

چگونه جادو را باطل کنیم

,

دعا براي باطل كردن طلسم و سحر و جادو

,

دعاي باطل كردن سحر و جادو

,

دعای باطل سحر بسیار قوی

,

دعای باطل سحر قفل

,

دعای باطل سحر قوی

,

دعای باطل سحر و جادو

دیدگاه ها

تاکنون 18 نظر ثبت شده است.

  1. 86993150baf70b443afa23c135e8b5b0?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    بچه ها چند وقته با یه اقایی در ارتباطم یعنی حدود دوسال چهار ماه کلا از هم بی خبر بودیم بخاطر مشکلات خانودگی از طرف من خانواده من ابرومو کلا جلویی خانواده پسر بردن بعداز چهار ماه باهم ۱ماهه ارتباط گرفتیم اما قصد این اقا ازدواج بود طبق این شرایطا ک پیش اومده و ابرو ریزی ها میگه نمیتونم دیگه این موضوع رو مطرح کنم نمیدونم واقعا باید چیکار کنم اگه کسی راه حلی چیزی داره بهم بگه چه دعایی بخونم چیکار کنم یکی از اشناهامون ک فال میگیره گفته که جادوم کردنو طلسم سیاهیو منو از چشم همه انداختن خیلی نگرانم چون واقعا بهش وابسته شدم?توروخدا بگید

    • ?s=85&d=mm&r=gپاسخ

      به نظرم شما روی خودتون و اعتماد به نفست و احترام به خودت کار کنید که از فکر چنین فردی بیرون بیاید. مردی که مناسب شما باشه سریع فرار نمی کنه و برای داشتن شما می جنگه. به خاطر چنین فرد ناشایسته ای با کسی از جمله خانواده دعوا نکنید. این فکر نکنم به جادو ربط داشته باشه و کسی که می ره چهار ماه از کسی که مثلا عاشقش هست و قصد ازدواج داره دور می مونه اصلا به درد تشکیل خانواده نمی خوره. یادتون باشه هر نقصی در خواستگارهاتون الان ببینید بعدا زیر یک سقف به مراتب بدتر می شه. خودتون رو روحی بسازید که به چنین افرادی وابسته نباشید و توجهتون رو فقط به کسی که ارزشش را داشته باشد جلب کنید.

  2. b1e7b79724276b486f3d18875668c4c0?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    باسلام
    باطل کردن طلسم فقط با دستورات دینی و قرآنی کارساز و موثر هست. استفاده از نجاسات برای باطل السحر یعنی اضافه کردن مشکل به مشکلات قبلی و باعث بدبختی و بستگی بیشتر میشه. لازمه بگم استفاده از غسل های قلیاب و سرکه و موارد این چنینی هم اصلا توصیه نمیشه چون کارو خراب تر میکنه.
    خداوند حافظ و نگهدار دائی ابراهیم باشه که به گرفتارها کمک میکنه تا از شر طلسم ها خلاص بشن.

  3. 3cbf0cf7c76904c182ee538f8872c962?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    با عرض سلام خدمت شما ببخشید من خواستم ببینم چگونه میشه سحری کسی را بدون اینکه خودش بدونه باطل کرد؟

    • d25e6c2ed2a38c378f8b3db440553e28?s=85&d=mm&r=gپاسخ

      سلام من و کیس احساسیم باهم خوب بودیم تا اینکه اون اقا از من خواست ک باهم تموم کنیم و تازگی هام متوجه شدم براش دعا گرفتن ک از من دور شه میخاستم بدونم ایا کاری هست ک بتونم براش انجام بدم ک باطلش کنم و برگرده سمت خودم

  4. bb1a3548461636a1dc8dc8d84700573d?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    بچه هامن دوسه سالی هست ازشوهرم وبچه هام سردشدم یباریه سرکتاب برام گرفتن گفتن طلسم شدم ازاون زمان تاالان همش بیمارم روزی نیست که جایی ازبدنم دردنگیره خیلی خسته شدم امروزم یه خانومی طالعموگرفت میگه جادوشدی همش بیماری رزق خونه کم شده شوهرم بداخلاق شده بچه هاپرخاش گری میکنن توروخداراهنماییم کنین چطورمیشه باطل کرداین جورجادوهارو ….من زندگیمودوست دارم بچه هام وشوهرمونمیخوام زندگیم خراب بشه لطفااااااهرکسی چیزی میدونه راهنماییم کنه

  5. ef10d8a462b9b9bab248706b39fea3a7?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام من رو با دعا عاشق یک دختر کردن میخواستم بدونم راهی هست دعا باطل بشه

  6. 842ca7ea1d713f2e23cbccbc85396cf4?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام چند روز هست که جلوی دز خونمون خیس میشه سک داریم کسی جادو طلسم کرده چکار کنم

    • 05d5cf8eb6592a0ff5be08b1f40b6be5?s=85&d=mm&r=gپاسخ

      من هربار خاستگار برام میاد یا من قبول نمیکنم یا پسره قبول نمیکنه یا خانواده پسره یا اینکه یه چیزی میشه و کنسل میشه مبخواستم بدونم چکار کنم دوجا هم استخاره انداختم گفتن که جادوت کردم کسی راهنماییم میکنه لطفا

  7. 7045acc76e9d6b1cc9eea4af8bad4137?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام ۱۷ ساله ازدواج کردیم دو تا فرزند پسر داریم شوهرم از نظر مالی خیلی خوب بود خودم هم فرهنگی ام همون اوایل زندگیمون مشکلات زیادی برامون پیش اومد کار شوهر به مشکل خورد و هیچ جوره هم درست نمیشه خیلی سعی می کنه و هر بار مشکل جدید به وجود میاد حتی چند مورد تهمت و آبروریزی وحشت ناک هم برامون اتفاق افتاد که هیچ کسی باورش نمی شد چند روز پیش شوهر خواهرم که اوایل مشکلی با همسرم براش رخداده بود و منو مقصر ماجرا میدانست بهم گفت که ۱۴ سال پیش برای من سحر قفل نوشته و کلی هم هزینه کرده و گره تو زندگیم انداخته و الان عذاب وجدان گرفته ازم خواسته به کسی نگم تا باطلش کنه نمیدونم چیکار کنم شب و روزم با گریه می گذره اینهمه عمرمون هدر رفته به خاطر یک انسان بیمار ،نمیدونم چیکار کنم تا مطمئن بشم که باطل شده

  8. 0337aef2c5bd48fef5e0d0b05041d967?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام لطفا به من کمک کنید عجزانه ازتون خواهش میکنم وارد رابطه ای شدم حدی و طرف مقابل واقعا شدیدا بهم علاقه داشت و خیلی محبت میکرد اما مادرش و خاله اش مخالف بودن و کاری کردن که الان طرف مقابلم ازم دوری میکنه و بهم حسی رو داره که انگار سخت ترین دشمن زندگیشم کلا سیاه شدم به چشمش ابروم همه جا میره چون به اصرار اون به همه گفتم ازدواج دائم کردیم حتی التماستون میکنم کمکم کنید پیش کسی رفتم که اول میگفت من پول نمیگیدم برای رضای خدا کار مردم درست میکنم فقط گاهی پول وسایلی که میخرم میگیرم اما الان میکه کارت نصفه کارست و من باید وسایل بخرم و دوملیون و نیم میخواد ندارم به خدااا? تورو خدا کمکم کنید افسرده شدم و داغون روز و شب ندارم از غصه?

    • 831b82c02bc56cb9cf70e9119fea231e?s=85&d=mm&r=gپاسخ

      سلام و درود

      کاربر گرامی به دنبال چنین اشخاصی نباشید چون همشون کلاهبردار هستند و اگر هم دقت کرده باشید خود اون دعا نویسا همیشه هشتون گرو نهشونه.
      اگه دعا نویسی بلد بودن برای خودشون فکری میکردن.

      همه دعا نویسا اولش ادعا میکنن که در راه رضای خدا دارن فلان کارو انجام میدن و میگن هرچی دادی، دادی … بعدشم ۴۰ ۵۰ تومن بهش میدی صداشون در میاد که چرا اینقدر کم میدی… لطفا ساده نباشید.

      کسی که دلش به موندن نیست بزارید بره.

  9. de4d9978f8d51d9d8d6fa3d97a8fc4ce?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام من خیلی مشکل دارم اما امشب همینطور داشتم پیامهای شمارو میدیدم (البته بعضیا) به خودم امیدوار شدم . اخه این دعانویسها اگه بلد بودن برای خودشون کاری میکردن کاش برین تو زندگیشون شماییکه میگی اون کارمو درست کنه میخوای کمکشون کنی اینقدر بدبختن نه زندگی معنوی خوبی دارن نه مادی . اخه خانوم هنوز نگرفتی که اون فرد عاشق بعدازاینکه کامل باهات بود و یهو عوض شد برای زندگی ترو نمیخواد.
    من میتونم مشکل شمارو با یه جمله حل کنم اونم اینه ( تا عروسی نکردی باهاش زیر یه سقف نرو) ببین اون موقع تنهات میذاره عاشق تر میشه

  10. c973c32e8e8567db5c08a4d25531ae2a?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    برای انجام هرگونه فال و طلسم به ایدی زیر مراجعه کنید

  11. ab6c2b4f054400166c20ccbf803b6aa5?s=85&d=mm&r=gپاسخ

    سلام
    من خیلی وقته دنبال کارم.تحصیلاتم فوق لیسانس و همیشه درسخوان و زرنگ بودم.ولی هیچ جا برام کار حور نمیشه.و اصلا رزق و روزی ندارم
    میشه منم راهنمایی کنید

    • 831b82c02bc56cb9cf70e9119fea231e?s=85&d=mm&r=gپاسخ

      سلام و درود
      متاسفانه مملکت ما شده رانت، و رانت‌خواری، و این هیچ ربطی به دعانویسی و رزق و روزی نداره که بخواهیم بگیم که کسی با طلسم قفلش کرده، خودتون شاهدید که اکثر جوانان ما با مدرک‌های لیسانس و فوق لیسانس الان بیکار هستند و این مریوط میشه به بی‌کفایتی دولت ما… من هم مثل شما بودم اما دست زدم به خوداشتغالی و تنها راهش هم همینه… با توجه به تخصصتون یا علایقتون خوداشتغالی کنید و اینجوری میتونید دست چند نفر رو هم بگیرید و استخدامشون کنید.

      اگه در رابطه خوداشتغالی نیاز به راهنمایی داشتین، میتونم راهنمایی‌تون کنم.

      موفق باشید.

ایمیل شما نمایش داده نمی شود

نوشتن دیدگاه | انصراف

دیدگاه

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

پانزده + 16 =

falehafez.jpg

estekhareh-ba-quran.jpg

گالری تصاویر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر