موضوعات وبسایت : اجتماعی خانواده

طلسم بستن زن با قفل

طلسم بستن زن با قفل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 آذر 1400 ساعت 20:18

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان طلسم بستن زن با قفل را مطالعه خواهید کرد.

تعریف و آشنایی با سحر یا طلسم بستن جنسی :

این نوع طلسم امروزه در بین زوجهای جوان بخصوص مردان و پسران زیاد دیده می شود. طلسم  بستن جنسی یا سحر بستن جنسی، عدم انجام یا اتمام رابطه ی جنسی بین زوجین است که به اشکال مختلفی مانند بستن زن با قفل ، دعای بستن مرد بر روی زنها و یا طلسم بستن شوهر از زنان دیگر در مرد و زن دیده می شود که در زیر به تعریف . علائم آنها می پردازیم:

۱. تنفر یکی از زوجین از جماع:

در این نوع از طلسم بستن جنسی، یکی از زوجین حالا چه مرد باشد و چه زن ،به شدت از انجام رابطه ی جنسی با همسر متنفر شده و تمایل آن برای انجام رابطه به صفر می رسد.

۲. از کار افتادن عضو جنسی در مرد:

این نوع آن که متداول تر هم می باشد برای مردان و پسران در ابتدای ازدواجشان زده می شود .در این طلسم، مرد با مشکل جدی عدم نعوظ مواجه می شود. در این نوع از بستن، جن موکل طلسم علاوه بر دستکاری مغز و جلوگیری از تحریک پذیری و ارسال فرمان به عضو مورد نظر، مانع از ورود خون به قسمت اسفنجی [اجسام غاری] آلت نیز می شود. در مکانیسم نعوظ [همانطور که در تصویر زیر همین پست میبینید] رسیدن خون به آلت یکی از مهمترین عوامل نعوظ می باشد که این طلسم با ایجاد سد و مانع از رسیدن خون به آلت جلوگیری کرده و در نتیجه باعث عدم نعوظ و ناتوانی جنسی در مردان می شود.

گاهی مشاهده شده که مرد، توانایی نعوظ دارد اما همین که میخواهد عمل دخول را انجام دهد، نعوظ او از بین می رود. برای رفع این نوع مشکلات، استفاده از درمان معنوی مناسب ترین راه است. چون درمان شیمیایی و استفاده از قرص و دارو باعث ایجاد بیماری بیشتر و عفونت و التهاب در مجرای ادراری و پروستات مردان خواهد شد. انزال سریع یا زود انزالی از دیگر علایم این طلسم است.

۳. از کار افتادن عضو جنسی در زنان:

در طلسم بستن جنسی ، ترسی عجیبی به هنگام دخول سراسر جسم زن را فرا میگیرد و به همسر خود اجازه برقراری رابطه را نمیدهد. . خشکی واژن و درد زیاد هنگام نزدیکی از دیگر علایم این طلسم است. اگر مرد به هر ترفندی توانست عمل دخول را انجام دهد، لذتی نخواهد برد چون هیچ تماسی را احساس نمیکند. در نوع دیگری از این طلسم اما، از بین بردن بکارت کار سختی خواهد بود. پرده و غشای نازک داخل واژن، اصطلاحا به کمک طلسم تبدیل به یک ورق آهنی ضخیمی می شود که از بین بردن آن کاری بس دشوار و دردناک خواهد بود. [از مردان و تازه دامادها تقاضا می کنیم اگر با این موضوع مواجه شدید لطفا از راهکار زور، قهر و یا اجبار برای تمکین و وادار کردن زن به نزدیکی استفاده نکنید چون این موضوع ناخواسته است و از اراده ی زن خارج است. لطافت و صبر و سپس استفاده از درمان معنوی بهترین راه برخورد با این موضوع است.]

از دیگر علایم مشترک طلسم بستن جنسی به قرار زیر است:

-غش کردن و از حال رفتن هنگام جماع و نزدیکی
-تنگی نفس و عصبانیت به هنگام جماع

-افکار منفی و فکر کردن زیاد به این موضوع که هدف همسرم از درخواست رابطه ی جنسی چیست؟ چرا من را به شکل یک برده ی جنسی نگاه میکند؟ رابطه جنسی یک چیز مزخرفی است!

-سرگیجه های شدید حین یا بعد از جماع
-خروج ترشحات رنگی و بد بو از واژن
-احساس نفخ در رحم
-درد در انتهای کمر و درد در بیضه ها
-میل به زنا و خیانت
-گریه کردن بدون علت به هنگام جماع و نزدیکی
-عدم لذت از رابطه جنسی
-میل به خود ارضایی، با وجود داشتن همسر
-احساس حقارت و سرشکستگی بعد از جماع

تمام علایم فوق اگر علتی پزشکی برای آنها یافت نشد، دلیل آن جادو و طلسم می باشد و نیاز است از درمان معنوی جهت خلاصی از آن استفاده کرد. چون دیگر درمانها یا جنبه تسکین موقت دارند یا نتیجه عکس خواهند داد.

چند نکته در رابطه با جادو یا طلسم بستن جنسی:

۱. بستن، ممکن است در یکی از زوجین رخ بدهد اما دیگری را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

۲. عدم نعوظ در مرد، زمانی رخ میدهد که میخواهد به زنش نزدیک شود. اما در ارتباط با سایر زنان این مشکل را نخواهد داشت. این خود دال بر بیمار ماورایی بودن آن فرد است. چون اگر مشکل نعوظ مرد، یک مشکل فیزیکی-پزشکی باشد، طبیعتا در ارتباط با سایر زنان نیز با این مشکل مواجه میشد.

۳. داشتن دردهای همزمان و مشترک: ممکن است همزمان با کمردرد مرد، زن نیز دچار سردرد شود.

۴. دیدن کابوس و نداشتن خواب راحت.

۵. بر خلاف تصور برخی درمانگران، بوی بد دهان در بین زوجین، از علائم جادوهای جدایی است و نه جادوی بستن.
[البته در صورتی که علل فیزیکی در آن دخیل نباشند و با سایر علایم جادو نیز همراه باشد]

توضیحات تکمیلی:

۱. اگر این نوع طلسم فقط مخصوص نزدیکی با زن شخص قربانی زده شده باشد ، مرد می تواند با زنان دیگر جماع کند. اما نوع شدید این جادو باعث می شود مرد با هیچ زنی از جمله زن خودش نتواند جماع و نزدیکی داشته باشد.

۲. عوامل ذهنی دیگری مانند، شنیدن یا خواندن داستانهای خیالی از شب زفاف، شنیدن تجربیات تلخ دوستان و آشنایان از اولین نزدیکی، رفتار همسران و… باعث می شود که دختران جوان، نوعی ترس از رابطه و نزدیکی را در ذهن خود پرورش دهند که در شب ازدواجشان به اوج میرسد. این ترس، خود عاملی میشود تا زن از انجام رابطه ی جنسی واهمه داشته باشد.

۳. در این طلسم، چاکرای اول یعنی چاکرای ریشه و گاها همزمان با چاکرای ریشه ، چاکرای دوم نیز مورد هدف قرار میگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به منوی نگاهی علمی به جن و جادو مراجعه کنید.

۴. جن عاشق نیز در حالت پیشرفته، توانایی ایجاد این مشکلات را دارد.

توجه:
جهت درمان و باطل کردن هر یک از انواع طلسم، میتوانید با درمانگر سایت از بخش تماس با ما ارتباط برقرار کرده یا از نسخه های رایگان در بخش پیشگیری و درمان استفاده کنید.




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر